Gå til innhold

Første jul uten den du savner. Noen med gode ord?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min kjære mamma i januar. Jeg savner henne helt enormt hver eneste dag, vi var veldig nære og hun døde brått etter kort sykdomsforløp. Mamma var min bestevenn og støttespiller. 

Alle gleder seg til jul, min bror også… men jeg kjenner jeg gruer meg veldig til å skulle innfinne meg i en ny virkelighet hvor mamma ikke sitter ved bordet. Bare tanken gjør at jeg gråter. 

MEN! Jeg vil ikke ødelegge julen for noen rundt meg, og jeg har så lyst til å også klare å glede meg til jul. Det var min favoritthøytid tidligere, lage middag sammen med mamma. Alt jeg assosierer med jul assosierer jeg med mamma, noe vi gjorde sammen.

Noen som har fine ord som kan endre måten jeg tenker på? Min bror som jeg deler sorgen med er ikke noe glad i å snakke om det, og det er helt lov så klart. 

Anonymkode: fd578...c2d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mammaen din hadde ønsket at du fikk ei god jul selv om hun ikke var der ❤️ 

Gråt! Få det ut! Sett av tid til det, og så kan resten av tiden være bedre. Det er skikkelig trist å miste noen man står nært, og det kan være vanskelig å vite helt hvordan man skal få til den første av egentlig hva som helst. Prøv å ha fokus på de fine tingene og stundene dere hadde, og tenk at du skal feire jul med glede og ha mammaen din med deg i hjertet ditt mens du gjør det ❤️

Anonymkode: df7dd...5b6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...