AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:33 #1 Del Skrevet mandag kl 13:33 Jeg har en kjæreste som har en stor føflekk rett ved brystvorten, med mørke hår som vokser ut av den. Den er kanskje rundt 5 mm stor, for å gi en idé om størrelsen. Jeg synes det er så ubehagelig å se på den at det faktisk gjør meg fysisk uvel. Samtidig er jeg veldig glad i ham, og jeg vil ikke forlate ham. Problemet er at han nekter å fjerne føflekken! Bare tanken på den gjør at jeg får mat i halsen. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre… Anonymkode: 95a27...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:35 #2 Del Skrevet mandag kl 13:35 Det er du som må jobbe med deg selv.. Anonymkode: 64eb8...1b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet mandag kl 13:36 #3 Del Skrevet mandag kl 13:36 Troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet mandag kl 13:39 #4 Del Skrevet mandag kl 13:39 Er du 16 eller!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet mandag kl 13:41 #5 Del Skrevet mandag kl 13:41 Herlighet, jeg håper dette er tull. Du passer nok best som singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:42 #6 Del Skrevet mandag kl 14:42 Hårene kan nappes. Føflekken kan bli. Anonymkode: 83840...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:43 #7 Del Skrevet mandag kl 14:43 0/10 Anonymkode: f85cb...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå