Gå til innhold

Mysimba - "lav" bmi

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 1.67 høy og vekten min ligger per nå på 79 kg. Har slitt med overspising hele livet mitt, og sliter med å holde det under kontroll. Har lest meg opp på mysimba og føler det kan hjelpe meg å holde matsuget/overspisingen under kontroll, men da jeg var hos legen vurderte hun at jeg mest sannsynlig ikke er kvalifisert til det. Hun målte en BMI på 28, noe som er over "normalen". I tillegg nevnte hun at de som er kvalifisert til medisinen er folk med høyt blodtrykk og de som har vektrelaterte helseproblemer. Jeg har dog lest andre plasser at folk med normal BMI har fått mysimba for å holde overspisingen i sjakk.

Noen som har opplevd å få det selv om dere ikke er "kvalifisert"?

Takk :)

Anonymkode: f70c6...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Medisin er vel for dem som er så alvorlig overvektig at vekten i seg selv er skadelig for helsen. Det handler ikke om «å ikke være overvektig». Personlig er jeg normalvektig, men har alltid jobbet hardt for å forbli det. Det er valg hver eneste dag, og matstøy og craving er noe jeg også kjenner mye på. Skulle gjerne hatt en medisin som gjorde denne jobben enklere. Men for å være ærlig, jeg har hørt at ulvehungeren blir mye verre etter behandling med disse medisinene. 

Anonymkode: 07511...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...