AnonymBruker Skrevet i går, 11:29 #1 Del Skrevet i går, 11:29 Jeg var på et jobbintervju for en måned siden. Da fikk jeg tilsendt både evnetest og personlighetstest FØR jobbintervjuet. På selve intervjuet sa de at vi skulle gå gjennom de resultatene sammen HVIS jeg ble kalt inn på andregangsintervju. Da hadde jeg allerede brukt noen timer på testene og forberedelser... Dette var i en kommune. Er dette normalt? Anonymkode: 97357...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:33 #2 Del Skrevet i går, 11:33 Ja, dessverre Anonymkode: 99fbd...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Nei. Anonymkode: 861d4...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tror jeg hadde droppet disse testene om mulig. Det er som å spørre om å få se helsejournalen til en søker. For min del var det rene overgrepet å skulle utlevere meg så mye til fremmede, for så å aldri mer se de eller med sikkerhet vite at dokumentene var slettet. Evnetester henger sammen med IQ. IQ er vel selve fundamentet i hvem vi er som mennesker på det rent funksjonelle. Psykologitester avslører neste bit, som går på hvem vi er på det emosjonelle. Legg disse to sammen, og du har tilgang til de mest sensitive personopplysningene du kan få. Hadde de bedt om stamtavle også, hadde vel alle arvelige sykdommer vært lagt på bordet også. Det er ubregripelig at det er lov å bruke slike verktøy. En case, intervjuer og referanser burde være tilstrekkelig i de fleste jobber. Anonymkode: a4d3f...97a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Ikke vært borti der nei. Anonymkode: 9045b...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå