Bingodingo Skrevet 25. november 2024 #1 Skrevet 25. november 2024 Skal/har du tatt privatisteksamen i år? Hvordan øver du og føler du deg klar? Skal selv ta opp 2P matematikk og øver med pensumboka og tidligere eksamensoppgaver
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #2 Skrevet 25. november 2024 Tok eksamen i 1P, 2P og naturfag i vår på egenhånd. Fikk 5er i 1P/2P og 6er i naturfag. Tok også historie og samfunnsfag i fjor høst og fikk henholdsvis 5 og 6. Brukte Cosinus på nett. Der er det videoer fra hvert kapittel, og løsningsforslag for veldig mange av oppgavene i boka. Veldig bra opplegg. Gikk gjennom alle kapitlene der, og deretter gjorde jeg SVÆRT mange eksamensoppgaver. Og en del oppgaver fra Sinus-bøkene. Brukte YouTube mye til gjennomgang av eksamener. Ble god på Geogebra og Excel. I naturfag fokuserte jeg på kompetansemålene, slik at jeg kunne svare på de. Kjøpte tilgang på Kublakan for å se gjennomgang av ulike forsøk. Det viste seg å ikke være nødvendig for min del (pga forsøket jeg fikk), men fortsatt glad jeg gjorde det i tilfelle. Brukte også en del YouTube til å få forklart temaer jeg kanskje syns var litt ekstra vanskelig. I historie og samfunnsfag fokuserte jeg også veldig på kompetansemålene. Anonymkode: 474fd...733 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå