AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #1 Del Skrevet 25. november 2024 Opprettet profil på Hinge etter å ha mista trua på menneskeheten inne på Tinder. Litt mindre fjelltopper, bilder fra gymmen og motorsykler der men legger merke til et ekstremt høyt antall menn som oppgir at rent sengetøy er en av de tingene som gir dem glede i hverdagen…? Asså, er ikke uenig på noen måte men det er så mange av dem at jeg begynner å lure på om det er kode for noe kink eller et eller annet 😁 Flere som har lagt merke til? Anonymkode: f354f...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #2 Del Skrevet 25. november 2024 Det er bare trender, vi er alle Basic bitches og har ingen universelle opplevelser. Kan også være de vil hinte til sengen, hinte til å være renslig, hinte til kos men ikke på en kun sex måte, selv om det kan være det de søker. Hverdagskos også. Anonymkode: 8e46f...45d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 25. november 2024 #3 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg vil tro noen menn har fått med seg at damer setter pris på sengetøy som er skiftet innen de siste ukene, og ikke de siste månedene som en del menn dessverre synes er greit. Og bruker dette som et fortrinn. (Og i min verden er det absolutt et fortrinn.) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #4 Del Skrevet 25. november 2024 Trodde det skulle stå noe helt annet i HI. Har nemlig vært borti litt for skittent sengetøy hos menn og det er jeg helt ferdig med. Hadde lett liket en mann som skriver at han liker rent sengetøy. Anonymkode: d3ea4...869 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #5 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trodde det skulle stå noe helt annet i HI. Har nemlig vært borti litt for skittent sengetøy hos menn og det er jeg helt ferdig med. Hadde lett liket en mann som skriver at han liker rent sengetøy. Anonymkode: d3ea4...869 Da er Hinge stedet for deg, helt klart 😁 Anonymkode: f354f...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #6 Del Skrevet 25. november 2024 Som en har nevnet over her. En del damer som klager på at menn er rotete osv. så noen menn skriver det for å vise at de er bedre enn andre menn. Anonymkode: 37349...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #7 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg elsker også følelsen av å legge meg i rent sengetøy en gang i uken. Anonymkode: d7eba...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #8 Del Skrevet 25. november 2024 De har begynt å skjønne at de kan bruke det som konkurransefortrinn. Eksen hadde ikke skiftet sengetøy på 6 mnd da han møtte meg. MANGE andre menn jeg har vært på besøk hos har hatt samme innstilling. Putetrekket var så metta med hodefett at det var synlig 🤢 Anonymkode: 7f1b2...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå