AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #21 Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Og dette er nettopp derfor jeg ikke har dratt på the well ennå. Frykter å møte slike som dere, som glor på andre, blir tent av at andre er nakne i samme rom som dere. Det skal ikke være en slik setting. Kvalmende å tenke på at slike som dere drar dit pga utforske egen seksualitet Anonymkode: 7ae79...058 Fair. Men det må sies at jeg har vært på Wellet en del ganger uten å oppleve noe som helst utrivelig at denne sort. Det er selvsagt noen par som er veldig glad i hverandre og sånt... uten at det gjør meg noe. Men har aldri sett noe sexuelt eller opplevd at noen har prøvd å ta kontakt på en upassende måte. Anonymkode: 4a05b...881 2 1
Sciurus Skrevet 27. november 2024 #22 Skrevet 27. november 2024 Tråden er ryddet for avsporinger. Sciurus, mod 1
aksase Skrevet 28. november 2024 #23 Skrevet 28. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 9.22): Og dette er nettopp derfor jeg ikke har dratt på the well ennå. Frykter å møte slike som dere, som glor på andre, blir tent av at andre er nakne i samme rom som dere. Det skal ikke være en slik setting. Kvalmende å tenke på at slike som dere drar dit pga utforske egen seksualitet Anonymkode: 7ae79...058 Da er det jo synd at du og andre som har de riktige intensjoner, holder dere unna, for da blir det enda bedre plass til de som ikke burde være der. Derfor, alle dere som ønsker å kunne nyte The Well naken uten å bli plaget av "uønskede elementer", fyll opp The Well, følg med på hverandre og gjør det vanskelig å være der av feil grunner ved å melde all uønsket oppførsel til de ansatte. Da kan vi kanskje få "rensket ut" de få uønskede gjestene som måtte dukke opp og gjøre The Well til paradis på jord. Endret 28. november 2024 av aksase 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #24 Skrevet 28. november 2024 aksase skrev (1 time siden): "rensket ut" de få uønskede gjestene Dette har ikke en god klang.... Uansett: Det er da revnende for meg hvilke intensjoner andre har med å dra på the Well! Om de blir tent av det, er det vel helt topp? Jeg bryr meg ikke, så lenge ingen plager meg, og det har aldri skjedd de gangene jeg har vært der. Anonymkode: 8eee9...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #25 Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette har ikke en god klang.... Uansett: Det er da revnende for meg hvilke intensjoner andre har med å dra på the Well! Om de blir tent av det, er det vel helt topp? Jeg bryr meg ikke, så lenge ingen plager meg, og det har aldri skjedd de gangene jeg har vært der. Anonymkode: 8eee9...ff4 De som sutrer over dette er nok folk som egentlig ikke blir glant på selv. Fordi de ikke er noe å glane på. Så tar de ut denne bitterheten på de som er værre enn dem selv. Glanerne. Folk oppfører seg på samme måte ellers i samfunnet. Anonymkode: 36906...f2e 1
Stor pike Skrevet 28. november 2024 #26 Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 9.22): Og dette er nettopp derfor jeg ikke har dratt på the well ennå. Frykter å møte slike som dere, som glor på andre, blir tent av at andre er nakne i samme rom som dere. Det skal ikke være en slik setting. Kvalmende å tenke på at slike som dere drar dit pga utforske egen seksualitet Anonymkode: 7ae79...058 Dette! 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #27 Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 9.22): Og dette er nettopp derfor jeg ikke har dratt på the well ennå. Frykter å møte slike som dere, som glor på andre, blir tent av at andre er nakne i samme rom som dere. Det skal ikke være en slik setting. Kvalmende å tenke på at slike som dere drar dit pga utforske egen seksualitet Anonymkode: 7ae79...058 Helt enig. Og stedets tvilsomme rykte har jo ikke oppstått av seg selv. Men greit at noen er villig til åpent å bekrefte det, da vet vi andre iallfall hvor vi ikke skal gå:) Anonymkode: 4e784...850 2
AllahBallah Skrevet 28. november 2024 #28 Skrevet 28. november 2024 Grenlands_par skrev (På 25.11.2024 den 21.25): Kvinne guiden leverer 😅 utrolig mange meninger i alle retninger, pluss en haug med private meldinger med div veldig ymse tilbud både fra menn og kvinner.. Mange som syntes dette er spennende, men rett og slett ikke tør å si det høyt fordi de er redd for å bli "dømt" av andre som egentlig syntes dette er spennende men siden de ikke tør så skal hvertfall ingen andre gjøre det heller.. Men vi har ingen hast, vi tar dette i vårt tempo og gir streng tatt blanke i hva andre måtte mene 😅. Men at dette er den store "folke synden" i Norge, er vi ikke i tvil om 🤭 Ha en veldig flott kveld folkens Kvinneguiden-trådstarter leverer! Tåler ikke motstand eller at folk har andre meninger enn dem selv 😅😅 For min del: Æsj. Gjerne kjør på med partnerbytte og gruppepuling. Men altså, dra på the well for å oppleve hvordan nakenhet er med andre? Få dere et webcam og gå på en chatteside på nett, tenker jeg passer bedre. Kan dere ha sex med hverandre mens dere ser på et annet par 😊 Bare ikke vis ansikt, og forsikre dere om at motparten er ekte. 2
lillevill Skrevet 28. november 2024 #29 Skrevet 28. november 2024 Gramma skrev (På 25.11.2024 den 18.25): Har bare vært på the well én gang, og da var det en pervo der som stirret og fulgte etter oss. Ts, hvis ikke du er et troll, ikke fall i samme kategori for ham. Man drar ikke på the well fordi andres nakenhet er spennende, men fordi egen og andres nakenhet er befriende. Hvis du ikke skjønner forskjellen, blir du som han pervoen - og ikke dra, i så fall. Ja dette . Det er jævla creepy å dra på the well fordi det er andre nakne der. Faktisk. Men jeg går utifra at du sitter å kniser og troller, TS? For du er vel ikke så creepy. 2
lillevill Skrevet 28. november 2024 #30 Skrevet 28. november 2024 Grenlands_par skrev (På 25.11.2024 den 10.46): Vi er ett par som er veldig nysgjerrige på swingers, dp osv.. men tenkte vi skulle starte veldig slow og føle oss frem, og dermed starte med en tur på the well.. Litt for å bare kjenne litt på det å være nakene i samme rom som andre, og ingen egentlig veit om vår lille greie.. Noen som har noen gode "råd" på åssen man skal gå denne veien bortsett fra å ha god kommunikasjon oss i mellom? Vel om du/dere drar dit så skal dere være 100% respektfulle for andre og ikke liksom titte og å hviske "oj hun og han var flott ja bla bla" Bare drit i det nå med en gang. Skal dere være swingers og oppføre dere "sånn" så dra et sted der andre har samme utgangspunktet. 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #31 Skrevet 28. november 2024 Kan ikke dere som vil være swingere, vil prøve ut noe seksuelt, vil kikke på andre, knulle i et basseng eller "synes det er spennende og pirrende å være nakne med andre" vær så snill å ikke dra på The Well? Dette er spa-anlegg for hvile, avslapning, velvære, ro og fred. Det er ikke en sexklubb. Kan dere ikke melde dere inn i noe som er sexorientert eller få kontakt med andre med samme interesser via Cupido eller andre sider på nettet? Dere er på feil sted på The Well, men dere vil ikke respektere det. Anonymkode: b2c9e...6ff 2
carlberner1 Skrevet 28. november 2024 #32 Skrevet 28. november 2024 Emnet er tydelig dønamitt for noen. Litt underholdende, men kun litt. Veldig lite faktisk. Nuvel. Takk til de (to..?) som bidro i tråden her. Det som slår meg med både swing-klubber og The Well er at begge plasser er mye mindre av alt mulig enn alle som skriver om det synes å tro. Samme gjelder for nakenstrender. Det virker som en voldsom, oppdemmet forventning hos de som skriver om stedene og alt det forferdelige som foregår og kan oppleves der. Les litt på bruksanvisningen og dra dit det passer best. Verre er det vel ikke? Og passer det ikke likevel kan man dra hjem igjen. Jeg har i hvert fall gjort det. Til slutt, noen ganger før det blinkes med lyset
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #33 Skrevet 29. november 2024 Jeg har tenkte å ta med kona på et opphold The Well. Vi er absolutt ikke swingere, men å se andre nakne gjør oss ingenting. Vi har aldri vært der før, så vi vet ikke helt hva vi kan forvente. Jeg håper å kunne ha mye nakentid med min kjære, som kan bygge oss opp til noen herlige sexstunder tilbake på hotellrommet. Er det mye par der som leker/flørter med hverandre, og hvor det ligger en seksuell undertone i luften? Anonymkode: 96698...c6d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #34 Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har tenkte å ta med kona på et opphold The Well. Vi er absolutt ikke swingere, men å se andre nakne gjør oss ingenting. Vi har aldri vært der før, så vi vet ikke helt hva vi kan forvente. Jeg håper å kunne ha mye nakentid med min kjære, som kan bygge oss opp til noen herlige sexstunder tilbake på hotellrommet. Er det mye par der som leker/flørter med hverandre, og hvor det ligger en seksuell undertone i luften? Anonymkode: 96698...c6d Det er lov å være kjærlige og nær hverandre på The Well Spa, men ikke noe mer enn du ville vært på et kjøpesenter eller i den kommunale svømmehallen. Gjestene er alt mulig. Mange par, selvsagt, men også mange venne/venninnegjenger, pensjonistkompiser og enslige som tar turen. Ingen generell seksuell undertone i luften som jeg har lagt merke til, og det er bra, for det hører ikke hjemme på et spa. Bak lukkede dører på hotellrommet kan du selvsagt gjøre som du vil, men ikke i spaet. Folk flest er der for å nyte en deilig dag hvor velvære gjennom varme og vann står i fokus og det at man anbefales å være naken handler om hygiene, helse og velvære. Det er ikke alle som klarer å skille på det å være naken for velvære, og det å være naken for sex, men om man blir fersket i å ha sex på spaet, ryker man rett ut døra og får aldri mer komme tilbake. Anonymkode: 2a36c...6df 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #35 Skrevet 29. november 2024 Dette er en av grunnene til at jeg aldri skal på The Well. Anonymkode: fb8df...9cc 1 1
Sander33 Skrevet 30. november 2024 #36 Skrevet 30. november 2024 The Well har ingen seksuell undertone. Vært der mange ganger. Den interne kroppslige nytelsen jeg får der er ikke seksuell. Eller visuell. Anbefales, om man klarer å slappe av. Tok meg to-tre ganger. Første gang dro jeg med meg en kvinnelig venninde som jeg veit er tøff, og digg. Var deilig, vi var der som venner og hadde det morro! Hun var deilig, men jeg fikk ikke «reaksjon» slik jeg fryktet. Vi var helt åpne. Etter første gangen var vi begge klare på at slik burde man gjøre minst en gang i måneden. 1
DeLorean Skrevet 30. november 2024 #37 Skrevet 30. november 2024 Ble veldig imponert av The Well. Vil gjerne tilbake! 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #38 Skrevet 8. desember 2024 Jeg ser poenget til TS. Tolker det som at det handler om å bli komfortabel med å være naken sammen med andre enn partner og ikke at formålet skal være å svømme rundt på jakt etter potensielle swingerspartnere. Tenker at the well er en ypperlig arena for å få frem denne tryggheten, og man kan alltids ha et "sikkerhetsnett" ved å ha badetøyet tilgjengelig i badekåpelommen og dekke seg til med peshemal i badstuene. Likevel så blir man veldig fort vandt med nakenheten rundt seg og det er en befriende følelse når man gir blaffen i å styre av og på med badetøyet og kan svømme rundt uten at de rundt seg bryr seg nevneverdig. Så lenge man lar andre være i fred, ikke føler seg beglodd og holder seksuelle aktiviteter på vent til man kommer på hotellrommet/hjemme, så håper jeg dere finner spenningen og selvtilliten dere er ute etter! Anonymkode: 43e44...eac 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #39 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 0.32): Dette er en av grunnene til at jeg aldri skal på The Well. Anonymkode: fb8df...9cc Jeg ville vært villig til å satt ganske mye penger på at du ikke er en person folk ville stirra på uansett. Så utsagnet ditt blir mest moralisering. Anonymkode: 36906...f2e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #40 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ser poenget til TS. Tolker det som at det handler om å bli komfortabel med å være naken sammen med andre enn partner og ikke at formålet skal være å svømme rundt på jakt etter potensielle swingerspartnere. Tenker at the well er en ypperlig arena for å få frem denne tryggheten, og man kan alltids ha et "sikkerhetsnett" ved å ha badetøyet tilgjengelig i badekåpelommen og dekke seg til med peshemal i badstuene. Likevel så blir man veldig fort vandt med nakenheten rundt seg og det er en befriende følelse når man gir blaffen i å styre av og på med badetøyet og kan svømme rundt uten at de rundt seg bryr seg nevneverdig. Så lenge man lar andre være i fred, ikke føler seg beglodd og holder seksuelle aktiviteter på vent til man kommer på hotellrommet/hjemme, så håper jeg dere finner spenningen og selvtilliten dere er ute etter! Anonymkode: 43e44...eac Det er helt riktig. Ts skriver aldri noe som helst om at de skal gli på andre. Ts skriver om å venne seg til egen nakenhet. En øvelse de kan dra nytte av senere. Mange som finner tanken på The Well tiltalende er jo exhibitionister, som liker følelsen av å være naken (ikke blotte seg) selv, ikke å glane på andre. Men ikke vær redd vi finnes rundt dere alle steder uten at dere merker det og dere vil ikke merke det på The Well heller. De fleste exhibitionister tvinger ikke egen nakenhet på andre men tenner på å vite at bare et lite plagg skiller dem og omverden, være nakne under skjørtet, løfte skjørtet litt bare litt for kjæresten bak et tomt hushjørne. Tro meg, de finnes på stranden, i svømmehallen, over alt. Hva de tenker kan ikke ses utenpå. Det er ikke så farlig. En Voyager er heller ikke farligere på The Well enn andre steder, de er også på stranden, i svømmehallen osv. De lar øynene vandre og hvile med noe pent. Det er hverken ekkelt, stalker aktig osv. Det er tanker en person har i sitt eget hode. Og vi skal ikke dømmes for tanker (i alle fall ikke fult lovlige tanker om hvordan noen ser ut bak bikinitruse). Verden inneholder exhibitionister og voyagere. Det er ganske vanlig. Det må en bare regne med uansett hvor en befinner seg i en folkemasse at noen er der for å nyte seksuelle tanker som de bruker på trygge arenaer etterpå. Anonymkode: 17552...e03
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå