Gå til innhold

Green doctors

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen vært hos dem, og god erfaring? For sammensatt problematikk, vitaminer, mage, kosthold. Inflammasjon..

Gjerne erfaring spesifikt med helge andre nerland

Anonymkode: d0377...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har noen vært hos dem, og god erfaring? For sammensatt problematikk, vitaminer, mage, kosthold. Inflammasjon..

Høres ut som det er en ernæringsfysiolog du har behov for.

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Gjerne erfaring spesifikt med helge andre nerland

Ikke med min beste godvilje klarer jeg å forstå hva dette betyr.

Anonymkode: b7145...4ae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Høres ut som det er en ernæringsfysiolog du har behov for.

Ikke med min beste godvilje klarer jeg å forstå hva dette betyr.

Du forstår ikke hva det betyr om noen har erfaring med den spesifikke legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du forstår ikke hva det betyr om noen har erfaring med den spesifikke legen?

Er det et navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er det et navn?

Helge Andre Nerland

Høres ikke det ut som et navn?🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Helge Andre Nerland

Høres ikke det ut som et navn?🤪

Du skrev det ikke med store forbokstaver først. Antar det er det som menes av den du siterte. Sløvhet, giddalaushet, vet ikke at navn alltid skrives med stor forbokstav. Årsakene kan være mange.

Men internett er ikke grammatikkens høyborg, så her burde man kanskje lagt godviljen til og latt det fare.

Anonymkode: 23daa...29f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du skrev det ikke med store forbokstaver først. Antar det er det som menes av den du siterte. Sløvhet, giddalaushet, vet ikke at navn alltid skrives med stor forbokstav. Årsakene kan være mange.

Men internett er ikke grammatikkens høyborg, så her burde man kanskje lagt godviljen til og latt det fare.

Anonymkode: 23daa...29f

Jaja, tenkte man burde skjønt det likevel 😜

Vil fortsatt ha erfaring med green doctors da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode Gud👀👀👀Jeg har vært hos Nerland da han jobbet på Balder klinikken. Surfet også innom dr Aabel ved Green doctors. Begge var hyggelig og flinke, men personlig kastet jeg bort både tid og penger da min situasjon er for kompleks.

Anonymkode: d2944...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gode Gud👀👀👀Jeg har vært hos Nerland da han jobbet på Balder klinikken. Surfet også innom dr Aabel ved Green doctors. Begge var hyggelig og flinke, men personlig kastet jeg bort både tid og penger da min situasjon er for kompleks.

Så kjedelig å høre. Trodde det var nettopp komplekse situasjoner de var gode på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på Balderklinikken, og jeg vet at det er relativt strengt med bl.a medisinering av stoffskiftesykdommer, men det opplevdes veldig rart å få prøvesvar med ganske tydelig hypothyroid/høy TSH og lav t4, med absolutt alle stoffskiftesymptomer og noko attåt, og så få beskjed om å kjøpe (en svindyr) Selen.

Det var utrolig mye penger for lite hjelp, endokrinolog endte med å skrive ut medisiner i ettertid. Hvis du har en grei dialog med fastlege, kan du jo evt be om et utvidet panel på de tingene du opplever, hormoner, mangler osv, evt henvisning til ernæring/endo/spesialist, ellers opplever jeg at Volvat har vært flinke til å følge opp både mangler, hormoner og autoimmune tilstander ved ekstraordinært behov:)

Anonymkode: 89ca9...f6f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så kjedelig å høre. Trodde det var nettopp komplekse situasjoner de var gode på

Ja det trodde jeg og😞Jeg må nok dra til Tyskland for å komme videre. Trenger dessverre ulike spesialister, som er passe utfordrende i seg selv. Har en bedre privatlege i dag, men selv han kommer til kort pga mangel på lab etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja det trodde jeg og😞Jeg må nok dra til Tyskland for å komme videre. Trenger dessverre ulike spesialister, som er passe utfordrende i seg selv. Har en bedre privatlege i dag, men selv han kommer til kort pga mangel på lab etc.

Å så dumt. Tips ril den andre legen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har også vært på Balderklinikken, og jeg vet at det er relativt strengt med bl.a medisinering av stoffskiftesykdommer, men det opplevdes veldig rart å få prøvesvar med ganske tydelig hypothyroid/høy TSH og lav t4, med absolutt alle stoffskiftesymptomer og noko attåt, og så få beskjed om å kjøpe (en svindyr) Selen.

Det var utrolig mye penger for lite hjelp, endokrinolog endte med å skrive ut medisiner i ettertid. Hvis du har en grei dialog med fastlege, kan du jo evt be om et utvidet panel på de tingene du opplever, hormoner, mangler osv, evt henvisning til ernæring/endo/spesialist, ellers opplever jeg at Volvat har vært flinke til å følge opp både mangler, hormoner og autoimmune tilstander ved ekstraordinært behov:)

Anonymkode: 89ca9...f6f

Hva slags type lege hos volvat da? Vanlig allmenn lege som følger opp helhetlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...