AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:17 #1 Del Skrevet mandag kl 08:17 Har nå iPhone og er veldig fornøyd med Apple, men vurderer å teste ut s24 ultra som nå er på tilbud. Hører mye på musikk så er avhengig av gode ørepropper, går det like sømløst med Samsung buds som Apple AirPods og hvordan er lydkvaliteten? Anonymkode: 2d905...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:03 #2 Del Skrevet mandag kl 20:03 Jeg har aldri prøvd AirPods, så kan ikke sammenligne, men jeg er fornøyd med Samsung Galaxy Buds. De sitter godt, selv om jeg vanligvis sliter med å få ørepropper til å sitte. Lyden er mer enn god nok for meg, både musikk, podcast og telefoner. Støykansellering funker fint i kollektivtrafikken. Ikke helt intuitivt å parre med en ny dings, men det gjør jeg så sjeldent uansett at jeg føler ikke det trekker noe ned. Er kjempefornøyd med Samsung Galaxy også. 😊 Anonymkode: 5d72f...cf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:13 #3 Del Skrevet mandag kl 20:13 Hvorfor Ultra? Omtrent den eneste grunnen for å ha den telefonen er jo hvis du er avhengig av kamera med mye zoom på. Den er så stor og klumpete at den tar mye plass i lomma, og man ikke rekker over skjermen med tommelen. Det kan være greit med S24+ siden den har UWB mens basemodellen ikke har det, men ultra ser jeg ikke noe grunn til å gå for egentlig. Anonymkode: b1f16...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:22 #4 Del Skrevet mandag kl 20:22 Du kan jo bruke hvilke som helst ørepropper Anonymkode: 4e1bc...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå