Gå til innhold

Skulle du ha kjøpt disse skoene med pigger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Piggsko og brodder klarer jeg meg ikke uten på vinteren. Jeg er mye ute å går tur og da er det et must. Jeg vil helst holde meg på beina, når jeg er ute. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Smart. Hva heter skoene?

Anonymkode: 59c49...f63

Jeg har rieker. Traxole er også et slikt merke som har utfellbare brodder, og selges på sportmann.

Anonymkode: a569f...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Fantastiske brodder. Har brukt mine mye på luftetur med hunden. De sitter trygt og godt i isen så man slipper å gå forsiktig🤘 

Og til dere som går med piggsko og brodder inne i butikker, håper dere sklir og faller. #karma

Anonymkode: 53c23...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller kjøpt et skikkelig par med sko, goretex og skikkelig gummi såle og så kjøper du heller brodder som du kan hekte på. funker mye bedre det om du er redd for å skli av gårde.

Anonymkode: 95df5...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 19.32):

Ville heller kjøpt et skikkelig par med sko, goretex og skikkelig gummi såle og så kjøper du heller brodder som du kan hekte på. funker mye bedre det om du er redd for å skli av gårde.

Anonymkode: 95df5...ed9

Nei, brodder fungerer ikke bedre enn piggsko. Jeg har brukt begge deler mye, og piggsko er svært mye bedre å gå på. Har et par IceBug selv samt et par høyere vinterstøvler som er pigget hos XXL. 

For oss hundeiere er piggsko gull verdt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å gå bare tur og løpe i, syns jeg piggsko er best. Jeg har joggesko med pigger fra Icebug, og har vært veldig fornøyd med det. Men det kommer jo an på hva man skal og hvor mye ut og inn av butikker og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 8.29):

Har du noen gang ikke fått lov til å komme inn pga piggskoene??

Husker en gang jeg hadde på brodder og jeg skulle hente noe kjapt butikken. Da fikk jeg beskjed om å ta av på føttene før jeg gikk inn. 🙄

Ts

Anonymkode: 59c49...f63

Jeg er sjokkert over at du i det hele vurderte å gå inn med piggsko! Godt at noen så det og fikk stoppet deg før du ødela gulvet!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, det skulle jeg ikke gjort :P men jeg skulle gjerne spandert på TS er kurs i norsk om jeg kunne.. 

Anonymkode: 9cb63...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (11 minutter siden):

Jeg er sjokkert over at du i det hele vurderte å gå inn med piggsko! Godt at noen så det og fikk stoppet deg før du ødela gulvet!

Eller hofta om det er fliser, det er minst like skummelt som å ikke ha brodder på glatta!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smilo skrev (På 26.11.2024 den 19.26):

Jeg kjøpte dem i vinter som var og gikk mye med dem. Veldig fornøyd, bortsett fra at jeg ikke kan bruke dem om jeg skal inn noe sted. 

Du kan kjøpe til slike https://sportoutlet.no/vintersport/tilbehor/product/117428?c=57 Da kan du gå inn i butikken.

Anonymkode: 7cfb0...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 8.46):

De beste broddene som finnes! 😊

Og jeg har prøvd mange forskjellige brodder. Disse er fantastiske 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 18.19):

Du kan kjøpe til slike https://sportoutlet.no/vintersport/tilbehor/product/117428?c=57 Da kan du gå inn i butikken.

Anonymkode: 7cfb0...b07

Takk for tipset :)

-jk- skrev (På 28.11.2024 den 18.24):

Godt produkt. Heller piggsko med slike enn vanlige sko + brodder. 

Ja ,dette ser supert ut, BRodder er på langt nær like bra. 

Anonymkode: cf2bd...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for tipset :)

Ja ,dette ser supert ut, BRodder er på langt nær like bra. 

Da har du nok ikke prøvd skikkelige brodder. De som er linket til lenger opp i tråden her er helt super på isete føre. Beste broddene jeg har hatt. Og jeg har mye forskjellige brodder. 

Fordelen med brodder er jo at de kan tas av, når man skal inn på en butikk. Det kan du ikke med piggsko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (7 timer siden):

Da har du nok ikke prøvd skikkelige brodder. De som er linket til lenger opp i tråden her er helt super på isete føre. Beste broddene jeg har hatt. Og jeg har mye forskjellige brodder. 

Fordelen med brodder er jo at de kan tas av, når man skal inn på en butikk. Det kan du ikke med piggsko. 

Jeg har helt sikkert ikke prøvd skikkelige brodder, men min erfaring fra de jeg har prøvd er at de vrir seg på skoene når jeg går, og at de derfor ikke er optimale,  De som er linket til over her, er ikke noe jeg kan gå på jobb i, da piggene er så svære at det vil bli ubehagelig å gå med på asfalten hvis det plutselig er et isfritt område på fortauet.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har helt sikkert ikke prøvd skikkelige brodder, men min erfaring fra de jeg har prøvd er at de vrir seg på skoene når jeg går, og at de derfor ikke er optimale,  De som er linket til over her, er ikke noe jeg kan gå på jobb i, da piggene er så svære at det vil bli ubehagelig å gå med på asfalten hvis det plutselig er et isfritt område på fortauet.  

Jeg har brukt de broddene og de er ikke ubehagelige å ha på skoene. Piggene er ikke så svære som de ser ut som 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...