AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:31 #1 Del Skrevet mandag kl 05:31 Til glattføre?? Hva syns du? https://sportoutlet.no/sko/fritid-&-mote/product/111596?c=3859 Anonymkode: 59c49...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:35 #2 Del Skrevet mandag kl 05:35 Om jeg skulle det? Nei hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: ee8dd...aca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:35 #3 Del Skrevet mandag kl 05:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om jeg skulle det? Nei hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: ee8dd...aca Pleier å bli kjempe glatt. Og jeg er alltid redd for å tryne Anonymkode: 59c49...f63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:41 #4 Del Skrevet mandag kl 05:41 Er for små for mine føtter, men funker sikkert fint for de som passer dem. Anonymkode: bad6f...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet mandag kl 05:53 #5 Del Skrevet mandag kl 05:53 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Til glattføre?? Hva syns du? https://sportoutlet.no/sko/fritid-&-mote/product/111596?c=3859 Anonymkode: 59c49...f63 De så sykt behagelige ut. Ikke så fine men. Tror det er billigere med brodder... Endret mandag kl 05:54 av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:56 #6 Del Skrevet mandag kl 05:56 Nå har jeg piggsko, men om jeg ikke hadde hatt kunne jeg fint ha kjøpt disse. De var rimelige og så gode ut. Syns jeg får bedre feste med piggsko enn med brodder, så etter å ha gått over til piggsko kommer jeg ikke å gå tilbake. Anonymkode: 7cfb0...b07 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:58 #7 Del Skrevet mandag kl 05:58 Nei, Anonymkode: 04e38...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:09 #8 Del Skrevet mandag kl 06:09 Maleficenta skrev (14 minutter siden): De så sykt behagelige ut. Ikke så fine men. Tror det er billigere med brodder... Nei ikke nødvendigvis. Kjøpte brodder sist vinter som er veldig gode å gå med og står på godt, de kosta over 600,-. Anonymkode: 99737...6e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:09 #9 Del Skrevet mandag kl 06:09 Nei, når det gjelder sko går jeg for kvalitet, ikke jallamerker. Anonymkode: bfa2e...fb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beliis Skrevet mandag kl 06:10 #10 Del Skrevet mandag kl 06:10 Elsker å gå med piggsko, det er noe helt annet enn brodder! Men upraktisk hvis man skal inn i butikk etc. Ville valgt med innfellbare pigger eller sko med beskyttelse gummi sim følger med. (De hadde deg iallefall tidligere på enklere liv) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet mandag kl 06:12 #11 Del Skrevet mandag kl 06:12 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei ikke nødvendigvis. Kjøpte brodder sist vinter som er veldig gode å gå med og står på godt, de kosta over 600,-. Anonymkode: 99737...6e9 Å ok. Men da virket det jo ikke så dumt med slike sko. Om piggene er gode da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:21 #12 Del Skrevet mandag kl 06:21 Jeg har lave støvler fra icebug, piggsko er fantastisk! Men de er ikke så pene, og upraktiske om du skal inn noen steder (butikk, t-bane, buss, skole, jobb, bhg, sfo osv). Kjøpte meg nettopp støvler med innfellbare pigger som jeg skal bruke til hverdags, piggsko blir til tur! Eurosko har mye fine sko med pigger nå - jeg gikk for denne: https://www.eurosko.com/no/dame/vanntette-og-vannavvisende-sko/vannavvisende/softwalk-1488_414092-54647001 Anonymkode: 411ac...a06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet mandag kl 06:22 #13 Del Skrevet mandag kl 06:22 Jeg har fra Icebug og er kjempefornøyd, og om disse er gode på foten, så synes jeg det var en god pris. Brodder og piggsko er uunnværlig her jeg bor. 😊⛸️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:28 #14 Del Skrevet mandag kl 06:28 Nei, jeg skulle ikke det. Men det burde jo ikke påvirke ditt skotøyvalg. Jeg bor i byen og synes piggsko er upraktisk. Har noen med utfellbare pigger, men det er nå litt så som så hvor praktiske de er også. Anonymkode: b4487...33b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:29 #15 Del Skrevet mandag kl 07:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har lave støvler fra icebug, piggsko er fantastisk! Men de er ikke så pene, og upraktiske om du skal inn noen steder (butikk, t-bane, buss, skole, jobb, bhg, sfo osv). Kjøpte meg nettopp støvler med innfellbare pigger som jeg skal bruke til hverdags, piggsko blir til tur! Eurosko har mye fine sko med pigger nå - jeg gikk for denne: https://www.eurosko.com/no/dame/vanntette-og-vannavvisende-sko/vannavvisende/softwalk-1488_414092-54647001 Anonymkode: 411ac...a06 Har du noen gang ikke fått lov til å komme inn pga piggskoene?? Husker en gang jeg hadde på brodder og jeg skulle hente noe kjapt butikken. Da fikk jeg beskjed om å ta av på føttene før jeg gikk inn. 🙄 Ts Anonymkode: 59c49...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:38 #16 Del Skrevet mandag kl 07:38 Litt skeptisk siden jeg aldri har hørt om merket før. Selv har jeg Icebug, og hadde ikke klart meg uten (hundeeier på Vestlandet…). Hvis jeg skal på butikken bruker jeg brodder som tas av før jeg går inn. Butikken har flisegolv, og det er livsfarlig å gå med brodder på fliser. Anonymkode: 9ceb6...21e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:41 #17 Del Skrevet mandag kl 07:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt skeptisk siden jeg aldri har hørt om merket før. Selv har jeg Icebug, og hadde ikke klart meg uten (hundeeier på Vestlandet…). Hvis jeg skal på butikken bruker jeg brodder som tas av før jeg går inn. Butikken har flisegolv, og det er livsfarlig å gå med brodder på fliser. Anonymkode: 9ceb6...21e Så hvis du er på tur og har på icebug...plutselig kommer du på at du må innom en kjapp tur på butikken. Men da må du avlyse butikken pga du ikke har på riktige sko. Er det slik det funker? Anonymkode: 59c49...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet mandag kl 07:45 #18 Del Skrevet mandag kl 07:45 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til glattføre?? Hva syns du? https://sportoutlet.no/sko/fritid-&-mote/product/111596?c=3859 Anonymkode: 59c49...f63 De var fine til å være piggsko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:46 #19 Del Skrevet mandag kl 07:46 Kjøp heller slike. Beste som finnes. Hadde piggsko før, upraktisk, med tanke på inn/ut av butikk eller andre steder. https://www.fjellsport.no/merker/snowline/chainsen-pro-brodder-snowline-41-45-bla?channable=01384b696400323932393839e4&variantId=292989&utm_campaign=05. Kelkoo Superdeals&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAuou6BhDhARIsAIfgrn4ufIW1kTZagRE9LPBTFaaRaxFJ2ts_-8RRpKDxGSkTh4DrOv0k3K4aAssbEALw_wcB Anonymkode: c96d6...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet mandag kl 07:47 #20 Del Skrevet mandag kl 07:47 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har du noen gang ikke fått lov til å komme inn pga piggskoene?? Husker en gang jeg hadde på brodder og jeg skulle hente noe kjapt butikken. Da fikk jeg beskjed om å ta av på føttene før jeg gikk inn. 🙄 Ts Anonymkode: 59c49...f63 Hvorfor er du sjokkert? Det ødelegger jo gulvet!!! 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå