Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #1 Skrevet 28. februar 2006 skal ha karnevalsbursdag for vår 5 åring. alle kommer utkledd, og vi skal ha katta i sekken (vet ikke helt hvordan jeg skal arrangere det men finner det ut innen datoen). hva annet kan vi ha som er litt spesielt karneval-aktig? det kommer både jenter og gutter, fra 3 til 7 år. tips mottas med takk!
Colargol Skrevet 28. februar 2006 #2 Skrevet 28. februar 2006 Du kan jo få noen du kjenner som er litt stø på hånden til å ansiktsmale de som kommer uten sminke i fjeset? Ansiktsmaling får du tak i på lekebutikker,hobbybuttikker og noen bokhandeler. Du får også lånt bøker om hvordan det skal gjøres på biblioteket! Jeg gjorde det for barna i en 3.klasse på barneskolen som jeg var assistentlærer for og det ble veeldig godt motatt!
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 ansiktsmaling var en kjempe god ide!!! tenke tenke hvem kan jeg bruke?!?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 nå har jeg spurt svigerinnen min....om hun hadde lyst/anledning til å stille en liten time. hun er super god på alt som har med kreativitet å gjøre. spennende å se hva hun svarer....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå