AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #1 Del Skrevet 24. november 2024 Førstegangs mor med en baby på 3 uker Jeg sliter med å kle på riktig vi har 19,5 grad på soverommet og babyen er gjennomsvett hver gang jeg våkner for å amme på natta vi samsover, baby har egen dyne men får mye av min kroppsvarme,, babyen ligger kun med pysj med og uten sokker tips? Anonymkode: 5086c...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #2 Del Skrevet 24. november 2024 Når jeg er ferdig å amme på natta og skal legge babyen på brystet for å rape kan vi ligge å kose en stund. Da er babyen helt våt i håret..😧 Anonymkode: 5086c...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #3 Del Skrevet 24. november 2024 Tynn Bomullspysj i grunn. Sovepose har vi kunnet gi blanke i fra fødsel, dyne er kun når det er under 19 grader. Anonymkode: f93ff...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #4 Del Skrevet 25. november 2024 Bare bleia. Ingen av mine barn har sovet med pysj. Nå når de er litt større er det kun mellomste som vil ha tskjorte om natta, ellers sover alle i truse. Alle har sparket av seg dyna også, men ikke vært nevneverdig kalde for det. Prøvde oss på sånn sovepose, men da ble de gjennomsvette igjen. de er like meg slik, uten dyne og med minst mulig klær for at søvnen skal bli god😅 Anonymkode: 0eabf...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #5 Del Skrevet 25. november 2024 Har aldri hatt det så varmt på soverommet. Anonymkode: 3e051...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå