AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Hva skal man gjøre når man har fått verdens nydeligste datter med en idiot som ikveld tok kvelertak på meg.. han er sint hele tiden og aggressiv, lytter aldri til meg og går fra samtaler som det passer han… tenker å gå fra han og flytte til mitt hjemsted der jeg har familien min, men på hjemstedet mitt opplevde jeg et overgrep i min ungdom som gjør at jeg har store traumer og ptsd med å bo der/være der. Har og en far som tråkker over grensene til datteren min hele tiden og jeg merker hun er anspent når han er der. Han klikka sist jeg fint ga tilbakemelding om noe for at hun skal være tryggere rundt han. Hun elsker min mor, som er veldig glad i og flink med unger. jeg har ingen nære venner igjen etter mange år med IVF som har tatt knekken på livet utenom jobb. Jeg har og mistet jobben og er i nå i permisjon på hans hjemsted uten venner her. I tillegg er helsa mi veldig dårlig etter store komplikasjoner etter fødsel . Jeg må gjøre noe, og vet ikke hvor jeg skal begynne… Anonymkode: 02a68...900 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Flytt til hjemstedet ditt og begynn i terapi så du får bearbeidet traumene. Viktig at du har nettverk. Bor foreldrene dine sammen? Viktigste er at du kommer deg vekk før han skader deg -og datteren din- mer❤️ Anonymkode: 96e26...76c 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Du skal ringe nærmeste krisesenter. Der vil du møte folk som har erfaring med dette og kan være gode sparringpartnere for deg. Du trenger antagelig å komme ut av den akutte krisen før du har overskudd til å tenke langsiktig og lande hvordan du vil ha det. Kvelertak er alvorlig vold og både du og barnet bør bort fra ham raskt. Anonymkode: 6be2f...7c3 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Enig i hun som skrev svar overfor: Ring/dra på nærmeste krisesenter med datteren din. Eventuelt få deg akutt-time hos fastlege. Profesjonelle kan hjelpe deg og veilede deg videre. Få avstand fra denne farlige mannen og få hjelp. Jeg lover deg: det blir ikke bedre/han kommer til å skade deg igjen evt barnet deres. Ønsker deg alt godt. Anonymkode: 20074...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Krisesenter er tingen, støtter de to andre ovenfor her. Du behøver ikke ha klart for deg hvert eneste steg akkurat nå, det vil du kunne få hjelp til å finne ut av på krisesenteret. Ring dem! Anonymkode: 6cd0d...7ba 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Det viktigste er å dokumentere volden. Uten bevis vil barnet måtte dra på samvær med ham alene. Så skaff bevis, og advokat. Når advokaten sier at bevisene er gode nok så flytter du ut i skjul, og neste dag politianmelder du ham. Anonymkode: 763f8...4b6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du skal ringe nærmeste krisesenter. Der vil du møte folk som har erfaring med dette og kan være gode sparringpartnere for deg. Du trenger antagelig å komme ut av den akutte krisen før du har overskudd til å tenke langsiktig og lande hvordan du vil ha det. Kvelertak er alvorlig vold og både du og barnet bør bort fra ham raskt. Anonymkode: 6be2f...7c3 Til TS. Dette er det aller beste rådet du kan få mht til alt det du beskriver. Anonymkode: ccb2f...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #8 Del Skrevet 59 minutter siden Enig med over. Krisesenter først. Dokumenter! Finn etterpå ut hvor dere skal dra. Dere kan dra til et helt annet sted enn ditt hjemsted. Søk jobber og dra dit. Gjerne et sted langt unna far slik at samvær blir vanskelig. Det er ikke sikkert at han da ‘vil gidde å ta seg bryet’. Han må uansett komme til barnet for samværet. Men den tid den sorg. Anonymkode: 02d81...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 48 minutter siden #9 Del Skrevet 48 minutter siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg