AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #1 Del Skrevet 24. november 2024 Når jeg snakker om sex, merker jeg at det er fåtall som klarer å snakke om det. Folk blir flaue og vet ikke hvordan de skal forholde seg til informasjonen de får høre. Jeg syns det er viktig å snakke om tema som sex, og får helt angst når andre ikle klarer å høre det som sies. Er sex virkelig fortsatt så tabolagt? Er det at man har sex liksom flaut? Anonymkode: 2fa6e...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #2 Del Skrevet 24. november 2024 Hvilke folk i hva slags relasjon til deg? Og hvordan snakker du om sex? Jeg kan fint snakke om sex på generell basis, men er restriktiv på hvor og når. Anonymkode: 8ac9a...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #3 Del Skrevet 24. november 2024 Det samme med avføring. Burde absolutt normaliseres å snakke om det. Altfor mange lider i det stille fordi dem ikke tørr å snakke om det eller fordi de tror det er normalt . Anonymkode: 3aaa0...8bd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #4 Del Skrevet 24. november 2024 Frykte for å bli dømt, samt tilbøyeligheten til selv å dømme. Anonymkode: 7df6c...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #5 Del Skrevet 24. november 2024 TS. Konkretiser litt da. Er så generelt at det blir kjedelig 😅 Anonymkode: ed410...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #6 Del Skrevet 24. november 2024 Hvem er det du snakker med sex om og hvorfor? Tenker det er fint og viktig å snakke om sex med de du skal ha sex med. De fleste andre er ikke interessert i ditt sexliv av naturlige grunner... Anonymkode: ca377...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #7 Del Skrevet 24. november 2024 Det er privat og jeg gidder ikke snakke med hvem som helst om det. Anonymkode: d33ac...e95 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #8 Del Skrevet 24. november 2024 Hvilke mennesker er det du snakker om sex til da? Hva slags relasjon har dere? Jeg snakker lett om sex med venner, kjæreste, og på generell basis blant bekjente på bytur feks om tema kommer opp. Men likevel er det mange jeg ikke ville snakket med sex om. Ikke fordi det er tabu på noe vis, men fordi det er privat og noe mange på ingen måte har noe med. Har generelt sett inntrykk av at de færreste synes det er tabu å snakke om. Men at hvor åpne folk er om sitt Privatliv kommer mer an på hvem de snakker med. Anonymkode: 23f6c...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #9 Del Skrevet 24. november 2024 Uenig her, har inntrykket av at absolutt alt skal handle om sex den dag i dag og at folk er ganske vokale om det Anonymkode: 5e020...dad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #10 Del Skrevet 24. november 2024 Kanskje sex er noe mer «hellig» for noen enn for andre. Noen kan jo brette ut underlivet sitt på OF mens det for sndre betyr litt mer. At noen folk syns sex er en privatsak bør respekteres. Syks forøvrig fler bør holde det mer privat. Det er en veldig, veldig din og mektig og magisk ting, mellom to personer. Men det betyr ikke at man trenger å måtte prate/høre om det fra fler Anonymkode: d80cc...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 24. november 2024 #11 Del Skrevet 24. november 2024 (endret) Er ikke interessert i å snakke om sex med noen andre enn partner. Skjønner ikke hvorfor det skal være så viktig å gjøre. Ikke tabu, men privat. Endret 24. november 2024 av Stor pike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #12 Del Skrevet 24. november 2024 Stor pike skrev (13 minutter siden): Er ikke interessert i å snakke om sex med noen andre enn partner. Skjønner ikke hvorfor det skal være så viktig å gjøre. Ikke tabu, men privat. For meg er det viktig fordi jeg har vært gjennom mye vondt på det feltet. Nå snakker jeg ikke med venner så mye om det, men mer ulike helsearbeidere. Noen blir så kleine at de bytter tema og nekter å snakke om det. Anonymkode: 2fa6e...fd0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #13 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For meg er det viktig fordi jeg har vært gjennom mye vondt på det feltet. Nå snakker jeg ikke med venner så mye om det, men mer ulike helsearbeidere. Noen blir så kleine at de bytter tema og nekter å snakke om det. Anonymkode: 2fa6e...fd0 Som helsepersonell har jeg jeg ingen kvaler. Verken å snakke om det på generell basis, informere, eller bli mer privat. Selvfølgelig ikke mitt privatliv, men klientens. Har til og med bidratt med innkjøp av hjelpemidler uten at det har vært kleint. Men dessverre er det nok slik at vi skulle snakket mer om det i profesjonell sammenheng... Anonymkode: 8ac9a...783 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #14 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er privat og jeg gidder ikke snakke med hvem som helst om det. Anonymkode: d33ac...e95 Gjør det uprivat. Anonymkode: e85e3...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #15 Del Skrevet 24. november 2024 Sex kan være personlig. Det kan også være vanskelig å snakke om det uten å utlevere andre. Jeg synes ikke snakk om sex er pinlig, men jeg er heller ikke mer interessert i det enn annet. Da vil jeg heller praktisere det. Anonymkode: 6f482...784 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 24. november 2024 #16 Del Skrevet 24. november 2024 Jeg snakker bare med partner om sex. Egentlig skulle jeg ønske at jeg også kunne delt tanker om sex med en nær venninne eller to. Jeg tror at det er vanskelig å snakke om sex for de man gjør seg så sårbar, det er jo både intimt og utleverende, og man er avhengig av å ha en forståelsesfull og moden samtalepartner. Å snakke sant om både sex og livet generelt er både fint, godt og viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #17 Del Skrevet 24. november 2024 Det er ikke pinlig, bare privat. Stort sett helt unødvendig for meg å snakke om med andre enn partner og i blant legen. Anonymkode: 5f469...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #18 Del Skrevet 24. november 2024 Det er ikke flaut at en har sex. Men sex er/bør være en intim aktivitet mellom to som er i et romantisk forhold med hverandre. Da er det naturlig å holde detaljene privat. Anonymkode: 8ffd5...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #19 Del Skrevet 24. november 2024 Har null interesse for andres sexliv, nakne kropper, religiøse overbevisninger eller lignende. Ikke skam, bare uinteressant å høre om andres og privat å dele med andre. Jeg har ikke noe behov for å kle meg naken å vise meg frem heller, foretrekker å ikke utsette andre for min kropp. Jeg misjonerer ikke om mine religiøse (eller politiske) overbevisninger heller. Jeg tar hensyn til andre, samme som jeg ikke prater med ukjente eller prater om noe andre ikke ser ut til å bry seg om. Vil du prate sex, religion ++ så finn likesinnede, det er ikke meg. Anonymkode: 90756...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #20 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har null interesse for andres sexliv, nakne kropper, religiøse overbevisninger eller lignende. Ikke skam, bare uinteressant å høre om andres og privat å dele med andre. Jeg har ikke noe behov for å kle meg naken å vise meg frem heller, foretrekker å ikke utsette andre for min kropp. Jeg misjonerer ikke om mine religiøse (eller politiske) overbevisninger heller. Jeg tar hensyn til andre, samme som jeg ikke prater med ukjente eller prater om noe andre ikke ser ut til å bry seg om. Vil du prate sex, religion ++ så finn likesinnede, det er ikke meg. Anonymkode: 90756...6bf Jasså du har «Null interesse for andres sexliv…» Litt spesielt at du er i dette forumet da kanskje..? Anonymkode: 91d2e...eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå