Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Berit_*
Skrevet

Om du hadde vert sammen med en mann i 7 år og han fremdeles ikke var sikker på om et samboerforhold var riktig. Hva ville du gjort da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakket snippvesken min og ønsket ham lykke til videre :)

Håper jeg!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Skjønner at det ikke er lett å gå fra han etter 7 år, men jeg hadde rett og slett ikke orket å være sammen med en fyr som var usikker så lenge!

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Hvorfor er han usikker på om samboerskap er det riktige da? Er det religiøse anfektelser? Hva tenker han i så fall om å gifte seg?

Hvis det er sånn at han ikke er "klar til å slå seg til ro" etter 7 år tror jeg at jeg hadde vært ganske skeptisk.

Skrevet

Det handler ikke om religiøsitet. Det handler mere om brent barn osv. Han har problemer med relasjoner og det er mere ett psykisk problem enn fysisk. :=/ ( Vanskelig å forklare)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Det handler ikke om religiøsitet. Det handler mere om brent barn osv. Han har problemer med relasjoner og det er mere ett psykisk problem enn fysisk. :=/ ( Vanskelig å forklare)

Jeg tror uansett ikke jeg hadde orket å være i et sånt forhold i 7 år.. Har han problemer med å binde seg?

Skrevet

Ikke problemer med å være i et forhold basert på å være trofast osv, men det å bo sammen og de forpliktelser det fører med seg. JA!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Ikke problemer med å være i et forhold basert på å være trofast osv, men det å bo sammen og de forpliktelser det fører med seg. JA!

Uff da :forvirret: Men ønsker ikke du en kjæreste som du kan bo sammen med/gifte deg med da?

Skrevet

Høres nesten ut som han har deg gående på gress i tilfelle han ikke møter en som er bedre...

Si klart ifra om hva DU ønsker deg, og kom deg ut av forholdet så fort som mulig hvis dere ikke ønsker det samme. Du kan ikke forandre han, uansett hvor glad du er i han!

Skrevet

Fridd?? Jeg.. Han fridde en gang, men siden har jeg ikke hørt en lyd om den saken.. ( Nå føler jeg meg nesten som en dust)

Skrevet

Jeg tror nokk jeg hadde drat min veg ja..

Det er selvfølgelig fælt å gå efter 7 år, men hvor fælt er det å bli dumpa efter 10.

Husk at det er lettere å angre på det man ikke har gjordt en det man har gjordt.

Ønsker deg lykke til. :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
Pakket snippvesken min og ønsket ham lykke til videre  :)

Håper jeg!

Det hadde forhåpentligvis jeg også gjort.

Gjest Gjest
Skrevet

Dersom vi hadde vært sammen i 7 år og han fortsatt ikke var sikker på om jeg var den rette (det er sånn jeg hadde tolket samboerfrykten hans), hadde jeg blitt fryktelig lei meg og takket for meg.

Skrevet

Jeg hadde nok pakket snippesken min lenge før det var gått 7 år.

Han hadde nok fått beskjed om at nå flytter vi sammen, eller vi setter en strek.

Gjest Gjest
Skrevet

Litt off-topic, men hva er en "snippeske"???

*jadda, jadda...flisespikker*

Skrevet
Litt off-topic, men hva er en "snippeske"???

*jadda, jadda...flisespikker*

"Snippeske" er faktisk det korrekte - det finnes ikke noe som heter "snippVESKE".

Sjekk det hos Språkrådet.

...og så sporer vi tråden tilbake.

Skrevet

Ja, hvis han har brukt SÅ lang tid på å bestemme seg, hvor lang tid trenger han da?! Hva skjedde med å bare hoppe i det for å se om det funker, og heller takke for seg dersom det ikke gjør det?

...eneste er at det er tiltak å flytte da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...