AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:07 #1 Del Skrevet søndag kl 19:07 Er det noen som har en god massasjeapparat å anbefale meg til nakke og rygg? Har stiv rygg- og det hadde vært deilig med en pute eller et apparat som faktisk fungerer. Håper på gode svar! Anonymkode: 43319...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:03 #2 Del Skrevet mandag kl 15:03 Ingen som har erfaringer med massasjeputer? Anonymkode: 43319...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:35 #3 Del Skrevet mandag kl 15:35 Jeg har en massasjepute som jeg elsker, Flowlife, men jeg bruker den kun for nytelse og avslapning, ikke for å lindre noe. Anonymkode: 13331...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:23 #4 Del Skrevet mandag kl 21:23 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har en massasjepute som jeg elsker, Flowlife, men jeg bruker den kun for nytelse og avslapning, ikke for å lindre noe. Anonymkode: 13331...5f2 Takk for svar. Den ser veldig god ut 😍 Jeg kunne tenke meg en pute som kan brukes både på nakke, skuldre og korsrygg, er det noen som har en slik pute? Har sett litt på denne; https://forbrukerliv.no/anbefaler/beurer-mg151/Proshop/__pr/ Noen som har erfaring med denne? Anonymkode: 43319...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå