AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #1 Del Skrevet 24. november 2024 Hei. Hvor mange legger 2-3 åringen sin alene til å sove? eller sitter du/dere der til barnet er sovnet? Anonymkode: dde3d...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 24. november 2024 #2 Del Skrevet 24. november 2024 (endret) Vi må sitte sammen til han har sovnet. Bruker kanskje 1 t på å sovne i tillegg. Han vil helst fysisk berøre /kose mens han sovner. Alltid hatt behov for nærhet og ikke likt å eksempel være alene noen minutter om man går på do etc.først rundt akkurat 2 års alderen han har vært litt på et annet rom å lekt for seg selv. 2år og 2 mnd. Endret 24. november 2024 av stAre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #3 Del Skrevet 24. november 2024 Ligger ved siden av Anonymkode: 560eb...187 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #4 Del Skrevet 24. november 2024 Ganske nøyaktig to år, ligger ved siden av til hun sovner. Anonymkode: b0d39...622 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #5 Del Skrevet 24. november 2024 Vi har vært mye inne helt til han har sovna, men siste måneden så har vi vært der kanskje 10 min og så gått ut. Han bruker alt fra 30-60 min på å sovne, så det er deilig å kunne bruke den tida på noe annet enn å ligge ved siden av. I tillegg sovner han seeeeint, så seint at det er lite igjen av kvelden når han sovner. Vi bor i hus på ett plan, og har døra åpen til soverommet, så han hører oss tett på, og protesterer ikke nå når vi går ut. Anonymkode: e7cd8...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #6 Del Skrevet 24. november 2024 7 og 3 åringer her...De sovner ikke alene noen av dem Anonymkode: 47873...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #7 Del Skrevet 24. november 2024 2 år i desember. Må sitte på rommet, men trenger ikke fysisk kontakt, bare at vi er der, tar 30-45 min stort sett. Av og til 15. Anonymkode: a7d76...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 24. november 2024 #8 Del Skrevet 24. november 2024 (endret) 2-åringen her har sovnet alene siden han var rundt 1 år Naturligvis holder vi oss i nærheten av rommet og han roper oss ofte inn et par ganger før han sovner, men vi sitter aldri der inne i lange tider. Forteller nattahistorie, synger en sang og går ut Endret 24. november 2024 av Anononyma 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #9 Del Skrevet 24. november 2024 Litt eldre her, men 5- og 3-åring på samme rom. 3-åringen kunne sovne alene, men 5-åringen trenger noen, og sovner alltid sist(dvs 3-åring sovner mens vi synger, 5-åring 3 min etterpå). Sitter i samme rom. Har tenkt å prøve når 5-åringen er seint hjemme, men 3-åringen sovner omtrent i det hun legger hodet på puta, så rekker ikke synge ferdig en gang. 5-åringen sovner fort nå, men da han var 2 år måtte han ligge inntil en av oss, tok ofte laaang tid, så en periode der jeg holdt i hånda minst 1t før jeg kunne gå ut. Anonymkode: 6f5d7...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #10 Del Skrevet 24. november 2024 2-åringen her sovner oftest alene. Synger et par natta sanger, gir en stor nattakos også går vi ut og han sovner somregel uten problemer. Anonymkode: 42031...03d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #11 Del Skrevet 24. november 2024 2, 6 år. Ligger ved siden av…hele natten 😅 Elsker å samsove. De eldre barna mine sover alene. Vi trenger ikke lære barn å sove alene, hvis man ikke vil. Trygge barn = trygge voksne Anonymkode: e6762...c05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #12 Del Skrevet 24. november 2024 Legging av 2-åringen var som en drøm helt til sommerferien i år. Det pleide å være nattaklem og bare gå ut av rommet. Men så dro vi på sommerferie i 3 uker hvor han ble vant med å sove i seng med oss. Nå tar legging gjerne 30-60 minutter og vi ligger gjerne ved siden av ham til han sovner. Han blir 3 år straks. Anonymkode: 1e28f...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 24. november 2024 #13 Del Skrevet 24. november 2024 (endret) Nettopp lagt to-åringen her. synger to sanger mens hun sitter på fanget og koser også pakker jeg henne inn i dynen oppi sengen sin før jeg synger to sanger til. Får nattakos/suss og «god natt, vi sees i morgen gullet» også går jeg ut av rommet. Nå ligger hun å putler med bamsen sin ser jeg på babycallen. Hun pleier sovne innen 20 min. Endret 24. november 2024 av PurpleTuliip La til noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #14 Del Skrevet 24. november 2024 3 åring som har sovnet alene siden han var rundt 1 1/2. Dersom vi skulle ha sittet i rommet sammen med han til han hadde sovnet, ville det tatt veldig lang tid. Vi leser bok, synger nattasang, kyss og klem før vi går ut. Han sovner i løpet av 5-10min. Anonymkode: 9d703...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #15 Del Skrevet 24. november 2024 Må sitte med min 2-åring til hun sovner. Anonymkode: 7b33c...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #16 Del Skrevet 24. november 2024 Den eldste sovnet som oftest alene da hun var to. Hun brukte en evighet på å sovne på den alderen, sang og pratet for seg selv i senga og virket som hun hadde det riktig fint. Den yngste er fire, og vi sitter ofte ved siden av til hun har sovnet. Hun sovner raskt. Anonymkode: 7cd4f...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #17 Del Skrevet 24. november 2024 Hun har sovnet alene i over ett år nå (hun ble 2 i oktober). Vi leser ved sengekanten, og snakker og synger litt mens vi holder i hånda. Så sier vi god natt og går ut. Hun prater litt for seg selv før hun sovner. Anonymkode: 9fdfd...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #18 Del Skrevet 24. november 2024 Setter på rolig sovemusikk og sier at jeg skal ta ut av oppvaskmaskin foreks også komme tilbake, innen jeg er tilbake sover ungen. Anonymkode: 761c9...d2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #19 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei. Hvor mange legger 2-3 åringen sin alene til å sove? eller sitter du/dere der til barnet er sovnet? Anonymkode: dde3d...343 min sover etter 2 min når hn er i seng, så her er det ingen problem. hn er akkurat fylt 2, hn begynte i barnehagen i august og etter det har legging vert en drøm, sluttet og sove på dagen i sommer Anonymkode: 7c8c6...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 25. november 2024 #20 Del Skrevet 25. november 2024 Ungene mine sovna alene fra de var rundt 1 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå