AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #1 Del Skrevet 24. november 2024 Hvordan du selv ønsker å se ut/drømmeutseendet eller hva du syns er penest på kvinner. Utifra disse trekkene osv: Tykt hår, middels tykt hår, tynt hår Krøller, bølger, rett hår Store tykke øyenbryn, middels tykke øyenbryn, lite øyenbryn, ingen øyenbryn Blå øyne, grønne øyne, brune øyne Runde øyne, mandelformede øyne, asiaøyne Liten babynese, lengre tynn nese, kort tynn nese, lengre bred nese, kort bred nese Bred munn, liten munn Liten kjeve, fremtredende kjeve Høyde Anonymkode: 1066d...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Drømmeutseendet er uten tvil en kvinne med hud som konstant ser ut som ujevnt sparklet gipsvegg – hvit med tilfeldige bulker og sprekker som avgir en svak knirkelyd når hun beveger seg. Håret hennes er egentlig en samling med tørre, gulnede makaronipinner, som hun stolt styler til en spaghetti-bolle hver morgen. Øynene er gigantiske, mye større enn anatomisk mulig, og ser ut som to sjokkfrosne speilegg med brennende røde blodårer som får folk til å tro at hun aldri har sovet. Tennene? De er ikke der. I stedet er munnen fylt med små, løse klinkekuler som klirrer hver gang hun prøver å si noe. Hun har også en permanent pukkel som ikke engang er på ryggen, men rett på magen – som en liten fjellknaus som hun bruker som bord for snacks. Hendene hennes er unormalt lange og ender i negler som ser ut som skjevt festede biter av sprukket porselen. Og skoene? Alltid et par knirkende crocs – men bare én av dem er ekte, den andre er laget av hard ost. Dette, mine damer og herrer, er det ultimate eksempelet på "skjønnhet er i øyet som ser". Anonymkode: 9f760...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 173 høy, naturlig lyseblondt hår, brune øyne, timeglassfigur, fint smil og glimt i øyet. Det har du meg, og det er jeg fornøyd med. Anonymkode: 558ed...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #4 Del Skrevet 15. desember 2024 Kjæresten min er den peneste kvinnen jeg vet om. Anonymkode: 95135...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #5 Del Skrevet 15. desember 2024 Kjæresten min er den peneste kvinnen jeg vet om. Anonymkode: 95135...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå