AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #1 Del Skrevet 24. november 2024 Jeg skal ha noen venninner på besøk og tenkte å ha pakkelek, noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe ? Har kjøpt noe men mangler fortsatt en del. Set er nok med to pakker pr person? Anonymkode: 3fcf1...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #2 Del Skrevet 24. november 2024 Det er bra med to pakker per pers. Flaxlodd, oppvaskbørste, sjokolade/godteri, ei fyrstikkeske med en 20-kroning oppi, ballonger, eggestikker, kjekspakke, såpebobler, kjøkkenkluter, telys/duftlys, servietter, nøkkelring, en svibel/amaryllis, suppepose/nudler/gryte. Sinnsykt mye som kan fungere i en pakkelek. Mye tull. Anonymkode: 8f72b...d03 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #3 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er bra med to pakker per pers. Flaxlodd, oppvaskbørste, sjokolade/godteri, ei fyrstikkeske med en 20-kroning oppi, ballonger, eggestikker, kjekspakke, såpebobler, kjøkkenkluter, telys/duftlys, servietter, nøkkelring, en svibel/amaryllis, suppepose/nudler/gryte. Sinnsykt mye som kan fungere i en pakkelek. Mye tull. Anonymkode: 8f72b...d03 Tull ønsker jeg ikke Anonymkode: 3fcf1...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 24. november 2024 #4 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Tull ønsker jeg ikke Anonymkode: 3fcf1...702 Du kan ikke ha pakkeleken uten å forvente litt tull! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #5 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tull ønsker jeg ikke Anonymkode: 3fcf1...702 Tror jeg skjønner hva du mener. Jeg liker heller ikke tull som i søppel/dilldall. Men feks suppepose er jo tull uten å være ubrukelig så det er en fin tullegave itillegg til fine gaver. Anonymkode: 9bd76...9f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november 2024 #6 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg skal ha noen venninner på besøk og tenkte å ha pakkelek, noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe ? Har kjøpt noe men mangler fortsatt en del. Set er nok med to pakker pr person? Anonymkode: 3fcf1...702 Hvilken pris har dere avtalt å legge dere på da? Mitt tips er at du handler på restlageret til apotekenes nettsider i januar. Da får du masse billige greier til 70% avslag som du kan legge bort til neste års gavepakkelek 🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #7 Del Skrevet 25. november 2024 Refleks, julekopp, juleskål med litt sjokolade i, julekortstokk, håndvarmere, liten kaktus, duftposer, ullsokker, julegrytekluter, juleunderlag, twistpose, Norgesglasskrukke med noe godt i, vinglassmarkører, håndsprit, kakeform. liten termos, drikkeflaske, kakepose fra Søstrene Grene, reisesett til shampo/balsam, håndlaget såpe, paraply, reisepute, dorull med tekst, spill. Hadde sett på Temu for tulleting og Søstrene Grene, Normal, Tgr, Dollarstore og Nille for vanlige billige ting. Det er økonomien som setter grenser. Anonymkode: b5ce7...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #8 Del Skrevet 25. november 2024 De har mye fint av gaver på apoteket nå. Så noen fine julesåper til en 50-lapp hvis det er billig nok. Eller diverse sjokolade pent pakket inn. Anonymkode: 56ec0...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerNeida Skrevet 25. november 2024 #9 Del Skrevet 25. november 2024 - Synes engangs håndvarmere er en god ide, det er som regel ikke noe man tenker på å kjøpe, men kommer så godt til nytte når det blir skikkelig kaldt ute. - Ullpledd som ikke klør/ullsokker/gode tøfler - Fjøl/skjærebrett er et annet forslag, men ofte litt dyrere. De fleste har jo en fjøl fra før av, så den bør i så fall være litt fin. Har hørt så mye om Fenty Body Butter i det siste, kan også være en fin pakke. Ville i de fleste tilfeller valgt en gave med komfort i hovedtanke, det er gjerne de pakkene man får godt bruk for og derfor mest verdsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #10 Del Skrevet 25. november 2024 visp skrev (2 timer siden): Du kan ikke ha pakkeleken uten å forvente litt tull! Klart vi kan ha pakkelek uten tullepakker, det har jeg aldri fått hos andre heller Anonymkode: 3fcf1...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #11 Del Skrevet 25. november 2024 visp skrev (8 timer siden): Du kan ikke ha pakkeleken uten å forvente litt tull! Meg som postet de første forslagene. Er så enig med deg! Men folk har visst ulik oppfatning av hva pakkeleken er. Vi har den i svigerslekta på sommeren, og det er stadig enkle, rare gaver. Synes jeg da. Det er jo leken som er gøy, og å le litt av enkelte av gavene. Anonymkode: 8f72b...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #12 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kommer an på hvor mye penger du skal legge i det. Skal du kjøpe alle pakkene? Eller alle tar med en hver? Apoteket har mye bruksting som kremer, shampo osv. godteri og sjokolade, duftlys, alt ettersom pris Anonymkode: 595d1...f5a Jeg kjøper alle Anonymkode: 3fcf1...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #13 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Meg som postet de første forslagene. Er så enig med deg! Men folk har visst ulik oppfatning av hva pakkeleken er. Vi har den i svigerslekta på sommeren, og det er stadig enkle, rare gaver. Synes jeg da. Det er jo leken som er gøy, og å le litt av enkelte av gavene. Anonymkode: 8f72b...d03 Da er det din oppfatning, vi har aldri drevet med tulle gaver heldigvis Anonymkode: 3fcf1...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #14 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Meg som postet de første forslagene. Er så enig med deg! Men folk har visst ulik oppfatning av hva pakkeleken er. Vi har den i svigerslekta på sommeren, og det er stadig enkle, rare gaver. Synes jeg da. Det er jo leken som er gøy, og å le litt av enkelte av gavene. Anonymkode: 8f72b...d03 Helt enig i at pakkelek skal også være litt tull. Elsker å se folk ‘sloss’ om den lekkert innpakkede dorullen, mens den gode (og litt dyre) håndkremen i enkel innpakking er det ingen som vil ha….. Anonymkode: 2a0b9...e15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #15 Del Skrevet 25. november 2024 Sexleketøy, småflasker med brennevin. Anonymkode: 4f9f3...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #16 Del Skrevet 25. november 2024 Skal ha pakkeleken selv med venninner. Alle tar med seg et par gaver hver, og så har jeg noen ekstra. håndkrem, LED-lys (tilbud på europris nå), garn, godteri, gavelapper, grytekluter, kjøkkenhåndkle, fakler, julepynt, ansiktsmaske, badebombe, refleks, håndsåpe, Noen tullegaver er morsomt, men ikke bare tull og søppel. Anonymkode: 1f421...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #17 Del Skrevet 26. november 2024 Takk for tips Anonymkode: 3fcf1...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå