Gå til innhold

Helikopterranet på Netflix

rebella81

Anbefalte innlegg

For dere som ikke har sett den; her er det bare å glede seg stort! Kvalitetsserie, basert på en sann historie. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sett, men synes den var langsommelig. 

Anonymkode: 5d6f8...e6f

Enig! jeg husker dette ranet, og hørte på svenske p3 dokumentär på podcast om det også og det var en veldig bra dokumentar! Har i tillegg jobbet på tellesentral, så jeg levde meg veldig inn:)
Serien er helt ok, men jeg tenker at det er litt halv-dødt perspektiv.. det er mange av de som var involvert som hadde spennende historier/bakgrunn, bl.a piloten, som i serien heller blir fremstilt litt hysterisk og nervøs. Det er vel i ettertid han som også sitter med det største erstatningskravet mot seg.. og han lager også innhold til Netflix! En fargerik figur.
Det er selvfølgelig løselig basert på sannheten dette, så det blir jo smak og behag:)

Anonymkode: 6c15c...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sett, men synes den var langsommelig. 

Anonymkode: 5d6f8...e6f

Langsommelig?

Anonymkode: 5015f...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp sett den. Kjempeserie, og jeg opplevde den slettes ikke langtekkelig. Så den rett etter at jeg så en svensk dokumentar om ranet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (På 30.11.2024 den 13.07):

Nettopp sett den. Kjempeserie, og jeg opplevde den slettes ikke langtekkelig. Så den rett etter at jeg så en svensk dokumentar om ranet.

Hvor ligger den dokumentaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som likte denne serien vil garantert også like Snabba Cash serien som er på Netflix. Ikke minst Snabba Cash triologien av filmer som er noen av mine favoritt filmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...