rebella81 Skrevet 24. november 2024 #1 Del Skrevet 24. november 2024 For dere som ikke har sett den; her er det bare å glede seg stort! Kvalitetsserie, basert på en sann historie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #2 Del Skrevet 24. november 2024 takk for tips, jeg skal se. Anonymkode: 4afe3...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Sett den i dag. Veldig bra serie! Anonymkode: a1f91...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 28. november 2024 #4 Del Skrevet 28. november 2024 Sett den nå, knallbra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #5 Del Skrevet 29. november 2024 Sett, men synes den var langsommelig. Anonymkode: 5d6f8...e6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #6 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sett, men synes den var langsommelig. Anonymkode: 5d6f8...e6f Enig! jeg husker dette ranet, og hørte på svenske p3 dokumentär på podcast om det også og det var en veldig bra dokumentar! Har i tillegg jobbet på tellesentral, så jeg levde meg veldig inn:) Serien er helt ok, men jeg tenker at det er litt halv-dødt perspektiv.. det er mange av de som var involvert som hadde spennende historier/bakgrunn, bl.a piloten, som i serien heller blir fremstilt litt hysterisk og nervøs. Det er vel i ettertid han som også sitter med det største erstatningskravet mot seg.. og han lager også innhold til Netflix! En fargerik figur. Det er selvfølgelig løselig basert på sannheten dette, så det blir jo smak og behag:) Anonymkode: 6c15c...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 29. november 2024 #7 Del Skrevet 29. november 2024 Starta bra. Men fant den langdryg og tidvis kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #8 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Sett, men synes den var langsommelig. Anonymkode: 5d6f8...e6f Langsommelig? Anonymkode: 5015f...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 30. november 2024 #9 Del Skrevet 30. november 2024 Nettopp sett den. Kjempeserie, og jeg opplevde den slettes ikke langtekkelig. Så den rett etter at jeg så en svensk dokumentar om ranet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 3. desember 2024 #10 Del Skrevet 3. desember 2024 Mest spennende jeg har sett på LENGE! Noen som vet hvordan det gik med ranerne i etterkant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 3. desember 2024 #11 Del Skrevet 3. desember 2024 Nevian skrev (På 30.11.2024 den 13.07): Nettopp sett den. Kjempeserie, og jeg opplevde den slettes ikke langtekkelig. Så den rett etter at jeg så en svensk dokumentar om ranet. Hvor ligger den dokumentaren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 4. desember 2024 #12 Del Skrevet 4. desember 2024 Ligger på YouTube. Bare søk på "Helikopterranet E01" så finner du første av seks episoder 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 4. desember 2024 #13 Del Skrevet 4. desember 2024 Kristine79 skrev (11 timer siden): Hvor ligger den dokumentaren? Glemte å sitere. Se over 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 4. desember 2024 #14 Del Skrevet 4. desember 2024 For de som likte denne serien vil garantert også like Snabba Cash serien som er på Netflix. Ikke minst Snabba Cash triologien av filmer som er noen av mine favoritt filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå