AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #1 Skrevet 24. november 2024 Hei! usikker på om jeg skulle poste på barn eller fritid, men siden dette er et barneprodukt prøver jeg her. Er det noen som vet om den snakker norsk? Jeg har googlet, men jeg finner ikke ut av det. Forøvrig, er det en morsom leke i barns øyne? Noen sier den snakker ustanselig🙈 Anonymkode: 46b49...b08
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #4 Skrevet 24. november 2024 Man kan få den til å sove. Jeg syntes det var kjempe morsomt da jeg var 6-8. men gikk fort lei, ja Anonymkode: 03388...599 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #5 Skrevet 24. november 2024 Den snakker ikke norsk, som beskrivelsen av leketøyet hos ekstra lener sier: Fortell Furby hva du vil gjøre med disse 5 kommandoene: Dance Party, Copy Cat, Tell My Fortune, Let's Chill og Lightshow. Så den snakker engelsk. Om du kjøper på feil sted, så kan du risikere å få en som snakker et helt annet språk 😅 Som denne i linken den har i tittelen (FR) som jeg vil tro betyr fransk: https://cdon.no/produkt/babydukke-hasbro-furby-fr-39720a6dcf935a66/ Så om du skal kjøpe, pass litt på. Men kjøpte selv på ekstra leker, og den snakker engelsk Anonymkode: f2406...17f 1
Anononyma Skrevet 24. november 2024 #6 Skrevet 24. november 2024 Furby var min favorittleke som liten, ble IKKE fort lei! Hadde den med meg overalt i et par år rundt 8-10 🥰 Vil tro de snakker engelsk, men er vel ganske enkle ord som større barn får til å lære seg 1 1
Eva-Lena Skrevet 24. november 2024 #7 Skrevet 24. november 2024 Mine barn fikk hver sin til jul for mange år siden. Endte opp med at begge barna våknet på natta fordi Furby var sulten. Endte til slutt opp med at Furbyene fikk sove, sulte og alt annet de ville på en annet rom som ikke forstyrret oss på natta. Varte ikke mange ukene før ungene var lei den og batteriene ble tatt ut for godt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #8 Skrevet 24. november 2024 Takk for alle svar, fint å høre om deres erfaringer☺️ Anonymkode: 46b49...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå