AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:57 #1 Del Skrevet søndag kl 16:57 Hva slags teknikk bruker du eller partneren din på deg? og hva med spruting ved penetrering? Gi meg gjerne alle detaljene. Anonymkode: 986a2...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:02 #2 Del Skrevet søndag kl 17:02 Å tisse seg ut krever ingen spesiell teknikk Anonymkode: 2e23b...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet søndag kl 17:05 #3 Del Skrevet søndag kl 17:05 Kjapp penetrering press opp mot magen med penis, dildo eller fingre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:06 #4 Del Skrevet søndag kl 17:06 fjær skrev (Akkurat nå): Kjapp penetrering press opp mot magen med penis, dildo eller fingre. Må penetreringen være rask? Hva slags stilling er best? Anonymkode: 986a2...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet søndag kl 17:09 #5 Del Skrevet søndag kl 17:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må penetreringen være rask? Hva slags stilling er best? Anonymkode: 986a2...7dd For meg er hastigheten en faktor som spiller inn. Stillingen er slik at det som penetreres støter opp mot magen/g-punktet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:18 #6 Del Skrevet mandag kl 00:18 Jeg squirtet første gang med en som var bombesikker på at han ville klare det. Oppskriften er hard puling oppover og deretter heftig fingring også opp mot skambenet. Booom, splash! Anonymkode: ab29f...caa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå