AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg knuste håndleddet for noen uker siden og ble operert. Fikk metallplate og noen skruer operert inn. Jeg tøyer og bøyer ofte, men virker som hele leddet vil være stivt for alltid. Er det noen som har opplevd det samme og som kan si noe om hvordan leddet har blitt etter feks flere mnd og år? Enn så lenge hemmer det meg i noen vanlige gjøremål og jeg skulle ønske leddet ble som det var. Anonymkode: dd9a7...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde et ukomplisert brudd i håndleddet for 13 mnd siden, slapp operasjon - men måtte gå med gips i 4 uker. Dessverre gikk bruddet opp igjen 3 uker etter at jeg tok av gipsen, og det ble nye 4 uker med gips. Jeg har også et håndledd som er veldig stivt, og som mest sannsynlig aldri kommer til å bli helt bra igjen. Dette mest pga inaktivitet i gipsen. Du har en stor fordel med at du slapp gips! Jeg vil anbefale deg å finne en fysioterapeut som er god på håndledd, og følg opp øvelsene du får. Det kan visst ta opptil to år før et håndledd blir bra igjen etter brudd, så bit tennene sammen og hold ut. Lykke til 😊 Anonymkode: 1ee87...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå