AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei, jeg hadde en opplevelse for en stund tilbake som jeg ikke helt forstår, og jeg lurer på om noen andre kan by på noe innsikt eller dele erfaringer. Jeg var på fest med jobben, og på et tidspunkt på kvelden oppsto det et øyeblikk med en kollega som jeg ikke har klart å slutte å tenke på. Det er litt vanskelig å beskrive, men vi sto og pratet, flørtet litt, og på et tidspunkt strøk han på meg, og det var som hele verden bare…imploderte. Det høres helt sykt ut, men det føltes virkelig som alt rundt forsvant, og at det var bare ham og meg der, og at absolutt alle nerver i hele kroppen fyrte av samtidig. Jeg mistet det fullstendig. Vi hadde blikkontakt, og det føltes som at øynene hans glitret mot meg liksom. Jeg aner ikke hvor lenge det varte, eller hvor lenge vi sto der, eller akkurat hva som skjedde etterpå, men jeg vet at vi ble stående å bare være i… kontakt, liksom? Det var en tiltrekning jeg er usikker på om jeg har kjent på før, og det slo ned som en bombe. Jeg er gift og har barn, og han er vel også det, tror jeg, så det skjedde selvfølgelig ikke noe mer, men jeg klarer ikke å stoppe å tenke på det. Vi jobber i liten grad direkte sammen, så det har ikke påvirket jobb, men jeg har sett ham et par ganger i ettertid og det føles fortsatt elektrisk. Jeg jobber veldig hardt for å skjule hvordan han påvirker meg, og jeg blir flau inn til margen av tanken på at han skal skjønne det. Hva faen var det som skjedde? Var det bare meg? Har det klikka helt for meg? Anonymkode: 35185...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå