AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ser noen ganger det som er åpenbare trolletråder, men vil ikke kommentere i tilfelle de ikke er det, og også fordi jeg får tyn for å påpeke det. Men jeg må bare få dette ut av meg for det er så irriterende. En trolletråd vill inneholde en eller flere av disse punktene: - HI er sjokkerende eller skaper polarisering - TS bygger på det sinnssyke HI med tilleggsinformasjon som er enda mer sjokkerende - Det er åpenbare, enkle løsninger på problemet til TS som de ikke har tenkt på - Det finnes ingen løsning på problemet til TS, fordi TS avviser alle mulige løsninger som folk kommer med - En eller flere ting i problemstillingen gir ikke mening, f.ex. i forhold til relevante lover og regler - TS skriver motstridende ting gjennom tråden da de ikke husker alle detaljene i problemstillingen Flere? Har du sett en trolletråd i dag? Anonymkode: 5917b...e85 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Starter ofte med «min venninne» eller «min samboer» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden - TS kommer med noe opplagt provoserende i det tråden er i ferd med å dø ut, for å holde liv i den litt lenger. Anonymkode: f146b...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Minitroll skrev (1 time siden): Starter ofte med «min venninne» eller «min samboer» Og ofte alder, kjønn, hvor lenge de har vært sammen osv. TS Anonymkode: 5917b...e85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg ser noen ganger det som er åpenbare trolletråder, men vil ikke kommentere i tilfelle de ikke er det, og også fordi jeg får tyn for å påpeke det. Men jeg må bare få dette ut av meg for det er så irriterende. En trolletråd vill inneholde en eller flere av disse punktene: - HI er sjokkerende eller skaper polarisering - TS bygger på det sinnssyke HI med tilleggsinformasjon som er enda mer sjokkerende - Det er åpenbare, enkle løsninger på problemet til TS som de ikke har tenkt på - Det finnes ingen løsning på problemet til TS, fordi TS avviser alle mulige løsninger som folk kommer med - En eller flere ting i problemstillingen gir ikke mening, f.ex. i forhold til relevante lover og regler - TS skriver motstridende ting gjennom tråden da de ikke husker alle detaljene i problemstillingen Flere? Har du sett en trolletråd i dag? Anonymkode: 5917b...e85 Her oppsummerer du hanske greit. Flere trilletralle-trallatråder tråder på forumet siste døgnene. Folk har lite å gjøre på, tydeligvis. Det mest avslørende er når ts ikke har forstått at som ab så får du en kode knyte til hi. Også prøver ts å kommentere sitt eget innlegg som om hen er en hvilken som helst annen ab. Og folk går fem på, igjen og igjen, kommenterer og kommenterer og ser ikke at ts driver med bare egenunderholdning og provokasjon av andre brukere. En annen sak: Folk på kropp og helse avdelingen. Folk sliter med å puste, de har så vondt at de tror de skal dø (litt overdrevet). de har brett beinet, de hoster til de spyr. Normale oppegående mennesker ringer ikke de legevakt eller fastlege i slike situasjoner? Eller følger ikke jeg helt med i verden? En gjenganger der er en eller flere brukere som argumenterer med nesten uansett tema: Fastlegen og leger kan ingenting om x tema. Hva søren skal vi med fastleger etter når de ikke kan noe om noen dagligdagse tema som diskuteres i tråder på forumet? Fastlegene bør vel da avskaffes og nettfolket overta all medisinering og alle råd? For egen del holder jeg i tilfellet fast på fastlegen og lar rådene på forumet passere. Anonymkode: f587e...8a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Minitroll skrev (1 time siden): Starter ofte med «min venninne» eller «min samboer» For x antall år siden hadde vi en gjennganger på forumet der alt handlet om en venninne måten hun skrev venninne på gjorde henne lett gjenkjennelig i x antall tråder hun eller han? Opprettet. Anonymkode: f587e...8a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For x antall år siden hadde vi en gjennganger på forumet der alt handlet om en venninne måten hun skrev venninne på gjorde henne lett gjenkjennelig i x antall tråder hun eller han? Opprettet. Anonymkode: f587e...8a8 Den personen holder nok på ennå i likhet med mange andre. Noen trolletråder kan jo være morsomme og noen kan være interessante for å få en skikkelig debatt rundt visse tema. Men det er for det meste kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Minitroll skrev (Akkurat nå): Den personen holder nok på ennå i likhet med mange andre. Noen trolletråder kan jo være morsomme og noen kan være interessante for å få en skikkelig debatt rundt visse tema. Men det er for det meste kjedelig. Her er sikkert noen tråder som er så godt konstruert at de ikke blir avslørt som tulletråder. Mens andre er helt åpenlyst tull. Anonymkode: f587e...8a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En annen sak: Folk på kropp og helse avdelingen. Folk sliter med å puste, de har så vondt at de tror de skal dø (litt overdrevet). de har brett beinet, de hoster til de spyr. Normale oppegående mennesker ringer ikke de legevakt eller fastlege i slike situasjoner? Eller følger ikke jeg helt med i verden? Anonymkode: f587e...8a8 Det handler jo om angst, da. Både symptomene og at de ikke ringer legen. Anonymkode: 7729e...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå