AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Noen råd? er 47 år, i overgangen, har god og kjærlig og tålmodig mann, og jeg er selv alltid på tilbudssiden med kos og sex. Lysten kommer etter en stund, men kjenner sjeldent lyst FØR akten. Det er så sykt fortvilende og trist!! Jeg har frem til for et halvt år siden vært lett antennelig og aldri hatt problemer med lyst. Så utrolig lei meg for dette, for sex og nærhet er så viktig for meg. hormontilskudd? Urter? Endre kost? Anything?? Anonymkode: 7a2ea...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tar meg rett og slett en gin&tonic. Det er et eller annet stoff i det som funker som ei kule for min lyst. (Er ikke alkoholen, for annen alkohol har ikke samme effekt) Anonymkode: af61b...a6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tar meg rett og slett en gin&tonic. Det er et eller annet stoff i det som funker som ei kule for min lyst. (Er ikke alkoholen, for annen alkohol har ikke samme effekt) Anonymkode: af61b...a6f 🤣👌 det høres herlig ut! Men kan jo ikke drikke GT daglig😇 Anonymkode: 7a2ea...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Hva med å trekke opp ei flaske vin, sitt nær han, ta på han, og innled en samtale hvor du åpner deg opp og forteller hva som foregår dypt inni hode og kropp..? Hvis han vet at du HAR lusst, og hva som skal til for å få det til å skje, hva annet enn positivt kan komme utav det? Vi menn har seriøse utfordringer med å forholde oss til dere kvinner, da dere er så forbanna forskjellige, og vi kan ikke lese tankene deres, så med mindre dere kan gjøre dere litt "sårbare" og åpne dere opp og fortelle, så står vi jo der og fomler i mørket.. Ingenting tenner meg mer enn å få høre hva ei dame vil at jeg skal gjøre... Anonymkode: 9b262...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg tenker at det beste er å akseptere at livet har ulike faser, og ikke tviholde på en slags sorg over at ting endrer seg. Altså noen ødelegger enhver sjanse for å leve lykkelig i ethvert forhold fordi den "rusen" og nærmest konstante tenningen/kåthet ved å være nyforelsket blir noe de alltid vil ha mer av, og når dette avtar i et forhold og de faktisk må ha pirring og forspill for å bli skikkelig tent tenker de at dette ikke et godt nok. Samme med utfordringen du her nevner. Selvfølgelig veldig deilig og godt å ha en selvdrivende seksualitet som bare får kåthet til å oppstå jevnlig, så man kan være kåt og lengtende allerede før du og partner har rørt hverandre. Noen kvinner har aldri hatt dette og skjønner knapt hva vi som har hatt det snakker om, for responsiv lyst har alltid vært deres realitet, men for oss som har hatt det er det selvsagt et tap når dette plutselig forsvinner. Da bør man imidlertid være klokere enn å lage et stort problem og savn ut av dette. Kroppen din virker jo fremdeles. Du er så heldig at du har glede og nytelse av sex fremdeles, du trenger bare mer forspill enn tidligere. Du er i en ny fase i livet, du har fremdeles lyst til å ha lyst, fremdeles en kropp som kan tenne og virkelig nyte sex bare den blir varmet godt opp, og du har en helt fantastisk mann som virker å kunne takle denne nye svingen i livet. Med andre ord; Du er helt utrolig heldig i situasjonen. Tillat deg å synes det er dumt at noe du satte pris på ikke gjelder lenger, men deretter gjør du lurt i å glede deg over hva som fremdeles fungerer, og legge fokuset der. Det vil dere begge være mest tjent med fremover. Ikke se behovet for ekstra oppvarming som noe dumt, men som en ny mulighet til å utforske det på måter dere antagelig ikke har tatt dere så tid til frem til nå. Nå er det tid for det. ❤️ Endret 2 timer siden av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med å trekke opp ei flaske vin, sitt nær han, ta på han, og innled en samtale hvor du åpner deg opp og forteller hva som foregår dypt inni hode og kropp..? Hvis han vet at du HAR lusst, og hva som skal til for å få det til å skje, hva annet enn positivt kan komme utav det? Vi menn har seriøse utfordringer med å forholde oss til dere kvinner, da dere er så forbanna forskjellige, og vi kan ikke lese tankene deres, så med mindre dere kan gjøre dere litt "sårbare" og åpne dere opp og fortelle, så står vi jo der og fomler i mørket.. Ingenting tenner meg mer enn å få høre hva ei dame vil at jeg skal gjøre... Anonymkode: 9b262...add Når man er i langvarig monogamt forhold trenger man heldigvis ikke forstå mer enn en eneste kvinne, andre er uvesentlig å forstå. Hun man lever med er det imidlertid svært vesentlig å forstå, så absolutt godt råd å dele hva som foregår i hode og kropp. 😊👍 Gjelder andre veien også. Jeg har mange ganger benyttet meg av vin og fortrolig stemning- trikset for å lokke ut min manns tanker og fantasier. Er han edru er det nemlig ikke mye mer enn "Ja det er deilig, alt du gjør er deilig!" å hente, og det lærer meg ingenting om hva han egentlig ønsker og foretrekker. Vin og å legge opp til ekstra fortrolighet fungerer fint etter min erfaring. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva med å trekke opp ei flaske vin, sitt nær han, ta på han, og innled en samtale hvor du åpner deg opp og forteller hva som foregår dypt inni hode og kropp..? Hvis han vet at du HAR lusst, og hva som skal til for å få det til å skje, hva annet enn positivt kan komme utav det? Vi menn har seriøse utfordringer med å forholde oss til dere kvinner, da dere er så forbanna forskjellige, og vi kan ikke lese tankene deres, så med mindre dere kan gjøre dere litt "sårbare" og åpne dere opp og fortelle, så står vi jo der og fomler i mørket.. Ingenting tenner meg mer enn å få høre hva ei dame vil at jeg skal gjøre... Anonymkode: 9b262...add Godt råd, og forstår at det kan være vanskelig for dere. Og jeg har gjort akkurat dette du råder meg til, med stort hell. Mannen blir veldig tent. Så kommer det et stort MEN: jeg føler meg til bry! Føler jeg ber om for mye, at det blir for mye strev for han å skulle jobbe for å sette meg i gang osv…Vet at han ikke opplever det sånn ( tror jeg??) men kjenner så på det. Dette ønsket jeg meg i morges: at han stryker den store, varme hånda si nedover ryggen min, lar den skli mellom bena mine og begynner å kjærtegne meg til jeg blir våt og lengtende og kåt. Så presser han den store, varme kroppen mot meg og den harde penisen fyller meg sakte i en langsom rytme til hele kroppen sitrer og vil ha mer. osv…..🤪 Anonymkode: 7a2ea...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Trolltunge skrev (13 minutter siden): Jeg tenker at det beste er å akseptere at livet har ulike faser, og ikke tviholde på en slags sorg over at ting endrer seg. Altså noen ødelegger enhver sjanse for å leve lykkelig ethvert forhold fordi den "rusen" og nærmest konstante tenningen/kåthet ved å være nyforelsket blir noe de alltid vil ha mer av, og når dette avtar i et forhold og de faktisk må ha purring og forspill for å bli skikkelig tent tenker de at dette ikke et godt nok. Samme med utfordringen du her nevner. Selvfølgelig veldig deilig og godt å ha en selvdrivende seksualitet som bare får kåthet til å oppstå jevnlig, så man kan være kåt og lengtende allerede før du og partner har rørt hverandre. Noen kvinner har aldri hatt dette og skjønner knapt hva vi som har hatt det snakker om, for responsiv lyst har alltid vært deres realitet, men for oss som har hatt det er det selvsagt et tap når dette plutselig forsvinner. Da bør man imidlertid være klokere enn å lage et stort problem og savn ut av dette. Kroppen din virker jo fremdeles. Du er så heldig at du har glede og nytelse av sex fremdeles, du trenger bare mer forspill enn tidligere. Du er i en ny fase i livet, du har fremdeles lyst til å ha lyst, fremdeles em kropp som kan tenne og virkelig nyte sex bare den blir varmet godt opp, og du har en helt fantastisk mann som virker å kunne takle denne nye svingen i livet. Med andre ord; Du er helt utrolig heldig i situasjonen. Tillat deg å synes det er dumt at noe du satte pris på ikke gjelder lenger, men deretter gjør du lurt i å glede deg over hva som fremdeles fungerer, og legge fokuset der. Det vil dere begge være mest tjent med fremover. Ikke se behovet for ekstra oppvarming som noe dumt, men som en ny mulighet til å utforske det på måter dere antagelig ikke har tatt dere så tid til frem til nå. Nå er det tid for det. ❤️ Såååå fint formidlet! Takk!! Tar skjermbilde av dette🙏♥️ Dette er jo veien, i stedet for å gnure rundt i det som har vært. Så god du er! Anonymkode: 7a2ea...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Trolltunge skrev (1 minutt siden): Når man er i langvarig monogamt forhold trenger man heldigvis ikke forstå mer enn en eneste kvinne, andre er uvesentlig å forstå. Hun man lever med er det imidlertid svært vesentlig å forstå, så absolutt godt råd å dele hva som foregår i hode og kropp. 😊👍 Gjelder andre veien også. Jeg har mange ganger benyttet meg av vin og fortrolig stemning- trikset for å lokke ut min manns tanker og fantasier. Er han edru er det nemlig ikke mye mer enn "Ja det er deilig, alt du gjør er deilig!" å hente, og det lærer meg ingenting om hva han egentlig ønsker og foretrekker. Vin og å legge opp til ekstra fortrolighet fungerer fint etter min erfaring. 😄 Jeg ser mye av Caitlin V's filmer på youtube, som prater til oss menn på vegne av dere kvinner. Mye av det som blir tatt opp er ganske skremmende for meg som mann, og er rett og slett umulig for meg å vite, uten at dere forteller det rett ut, vi greier jo ikke lese tankene deres. Vi menn er virkelig så ufattelig mye enklere sammenskrudd når det kommer til sex, og tenning. Og for at det skal funke, og at skal greie å holde tritt, trenger vi at dere kler av dere og gjør dere sårbare og deler hva dere trenger.. Anonymkode: 9b262...add 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser mye av Caitlin V's filmer på youtube, som prater til oss menn på vegne av dere kvinner. Mye av det som blir tatt opp er ganske skremmende for meg som mann, og er rett og slett umulig for meg å vite, uten at dere forteller det rett ut, vi greier jo ikke lese tankene deres. Vi menn er virkelig så ufattelig mye enklere sammenskrudd når det kommer til sex, og tenning. Og for at det skal funke, og at skal greie å holde tritt, trenger vi at dere kler av dere og gjør dere sårbare og deler hva dere trenger.. Anonymkode: 9b262...add Skal sjekke det ut. Takk!👌 Tenk at vi er så forskjellige, det gjør ting så kompliserte når vi ikke klarer å kommunisere ting. Anonymkode: 7a2ea...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Godt råd, og forstår at det kan være vanskelig for dere. Og jeg har gjort akkurat dette du råder meg til, med stort hell. Mannen blir veldig tent. Så kommer det et stort MEN: jeg føler meg til bry! Føler jeg ber om for mye, at det blir for mye strev for han å skulle jobbe for å sette meg i gang osv…Vet at han ikke opplever det sånn ( tror jeg??) men kjenner så på det. Dette ønsket jeg meg i morges: at han stryker den store, varme hånda si nedover ryggen min, lar den skli mellom bena mine og begynner å kjærtegne meg til jeg blir våt og lengtende og kåt. Så presser han den store, varme kroppen mot meg og den harde penisen fyller meg sakte i en langsom rytme til hele kroppen sitrer og vil ha mer. osv…..🤪 Anonymkode: 7a2ea...013 I morges, fortalte du han at du ønsket at han skulle stryke og ta på deg..? Tok du på han? Det som tenner meg som mann mest, er noe så enkelt som å bli hatt lysst på. Må jeg ligge å holde inntill, massere pupper og lår, lukte å slikke nakke/hals osv..så gjør jeg jo det MED GLEDE, hvis jeg vet at det er det den jeg vil ha trenger, for å få fyr i peisen,, LETT! Anonymkode: 9b262...add 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I morges, fortalte du han at du ønsket at han skulle stryke og ta på deg..? Tok du på han? Det som tenner meg som mann mest, er noe så enkelt som å bli hatt lysst på. Må jeg ligge å holde inntill, massere pupper og lår, lukte å slikke nakke/hals osv..så gjør jeg jo det MED GLEDE, hvis jeg vet at det er det den jeg vil ha trenger, for å få fyr i peisen,, LETT! Anonymkode: 9b262...add Bli hatt lyst på. Så enkelt og så nydelig. Jeg fortalte han det i morges, at jeg hadde lyst på han og at jeg hadde lyst til å bli elsket med i halvsøvne. Jeg strøk han lett over penis før jeg skled under dyna og tok penis i munnen og gav han noen få, dype drag. Så gav jeg stafettpinnen til han🤩 Anonymkode: 7a2ea...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I morges, fortalte du han at du ønsket at han skulle stryke og ta på deg..? Tok du på han? Det som tenner meg som mann mest, er noe så enkelt som å bli hatt lysst på. Må jeg ligge å holde inntill, massere pupper og lår, lukte å slikke nakke/hals osv..så gjør jeg jo det MED GLEDE, hvis jeg vet at det er det den jeg vil ha trenger, for å få fyr i peisen,, LETT! Anonymkode: 9b262...add Og det føles ikke som et ork når du egentlig kanskje (masse antagelser som sikkert ikke stemmer fra meg) bar What lyst til å dure på for å komme i mål? Anonymkode: 7a2ea...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg ser mye av Caitlin V's filmer på youtube, som prater til oss menn på vegne av dere kvinner. Mye av det som blir tatt opp er ganske skremmende for meg som mann, og er rett og slett umulig for meg å vite, uten at dere forteller det rett ut, vi greier jo ikke lese tankene deres. Vi menn er virkelig så ufattelig mye enklere sammenskrudd når det kommer til sex, og tenning. Og for at det skal funke, og at skal greie å holde tritt, trenger vi at dere kler av dere og gjør dere sårbare og deler hva dere trenger.. Anonymkode: 9b262...add Nei det et dere virkelig ikke. Du synes menn er enklere fordi du ikke trenger å forstå menn, men kan forstå deg. Dere menn fremstiller dere som så mye enklere, antagelig fordi dere tror menn er det, men vi kvinner må bli kjent med og leve med menn, og vet derfor at menn et nøyaktig like ulike som kvinner, også seksuelt, og kan også være forferdelig vanskelig å få til skikkelig kommunikasjon med. Så vi står i realiteten i samme båt, bortsett fra at det for både kvinner og menn er tilnærmet selvfølgelig at kvinnen MÅ klare å forstå mannen nok til at han føler tilfredsstillelse ved sex kan menn fremdeles skylde på at kvinner er vanskelige og komplisert for å blåse i å lære seg å tilfredsstille henne. Kvinner er rent fysisk ikke mer komplisert enn menn egentlig, vi må bare læres. Som menn. Mentalt er vi kvinner til dels litt mer komplisert, ettersom trivsel, trygghet og tillit er så vesentlig for kvinner for å oppleve seksuell nytelse, men det er en eneste faktor det, og den er velkjent. (Kan du tenke deg hvorfor trivsel, trygghet og tillit er så vesentlig for kvinner? Det er ikke særlig rart at det er slik, egentlig, og egentlig skulle det bare mangle at man skal føle trivsel med og trygghet og tillit til sin partner.) Begge kjønn trenger at det andre kjønnet kommuniserer godt for at det seksuelle skal fungere godt. Så må begge kjønn lytte like mye som de ønsker, krever og forventer. Endret 2 timer siden av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Såååå fint formidlet! Takk!! Tar skjermbilde av dette🙏♥️ Dette er jo veien, i stedet for å gnure rundt i det som har vært. Så god du er! Anonymkode: 7a2ea...013 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skal sjekke det ut. Takk!👌 Tenk at vi er så forskjellige, det gjør ting så kompliserte når vi ikke klarer å kommunisere ting. Anonymkode: 7a2ea...013 Som sagt, vi menn klarer ikke lese tankene deres, dere må fortelle oss, på en måte som gir mening, og i det minste kan få en sjans. Ingenting føles som et ork, til ei jeg har lusst på. Tvert imot, får jeg vite hva hun vil/trenger, så går det heller sport i å greie å få gitt henne det, sålenge det gir en logisk mening. Anonymkode: 9b262...add 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Trolltunge skrev (6 minutter siden): Nei det et dere virkelig ikke. Du synes menn er enklere fordi du ikke trenger å forstå menn, men kan forstå deg. Dere menn fremstiller dere som så mye enklere, antagelig fordi dere tror menn et det, men vi kvinner må bli kjent med og leve med menn, og vet derfor at menn et nøyaktig like ulike som kvinner, også seksuelt, og kan også være forferdelig vanskelig å få til skikkelig kommunikasjon med. Så vi står i realiteten i samme båt, bortsett fra at det for både kvinner og menn er tilnærmet selvfølgelig at kvinnen MÅ klare å forstå mannen nok til at han føler tilfredsstillelse ved sex kan menn fremdeles skylde på at kvinner er vanskelige og komplisert for å blåse i å lære seg å tilfredsstille henne. Kvinner er rent fysisk ikke mer komplisert enn menn egentlig, vi må bare læres. Som menn. Dette strider mot ALL erfaring, hva jeg leser her inne, og hva jeg prøver å lære fra profesjonelle kanaler. Mener du virkelig at en kvinnes tennings mønster, krav og muligheter for stimulering for å oppnå orgasme sidestilles med en manns!? Selv om en tar med di siste avsnittene i innlegget ditt med trygghet/nærhet, som jeg både forstår og er enig i (og personlig foretrekker selv..) Anonymkode: 9b262...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bli hatt lyst på. Så enkelt og så nydelig. Jeg fortalte han det i morges, at jeg hadde lyst på han og at jeg hadde lyst til å bli elsket med i halvsøvne. Jeg strøk han lett over penis før jeg skled under dyna og tok penis i munnen og gav han noen få, dype drag. Så gav jeg stafettpinnen til han🤩 Anonymkode: 7a2ea...013 Hva gjor han så..? Var han hard..? Anonymkode: 9b262...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette strider mot ALL erfaring, hva jeg leser her inne, og hva jeg prøver å lære fra profesjonelle kanaler. Mener du virkelig at en kvinnes tennings mønster, krav og muligheter for stimulering for å oppnå orgasme sidestilles med en manns!? Selv om en tar med di siste avsnittene i innlegget ditt med trygghet/nærhet, som jeg både forstår og er enig i (og personlig foretrekker selv..) Anonymkode: 9b262...add Menn har generelt lyst på sex oftere, blir lett hard og kan gjennomføre et samleie uten å måtte tvinges. Men kanskje det hadde vært en god investering av kvinnene våre å forføre oss likevel? Anonymkode: 72700...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dette strider mot ALL erfaring, hva jeg leser her inne, og hva jeg prøver å lære fra profesjonelle kanaler. Mener du virkelig at en kvinnes tennings mønster, krav og muligheter for stimulering for å oppnå orgasme sidestilles med en manns!? Selv om en tar med di siste avsnittene i innlegget ditt med trygghet/nærhet, som jeg både forstår og er enig i (og personlig foretrekker selv..) Anonymkode: 9b262...add De aller fleste kvinner får lett orgasme ved å onanere selv. Det er veldig lite fysisk som står i veien for at kvinner skal få orgasme like enkelt som menn. Dessverre har vi en kultur der menns seksualitet har vært naturlig bestandig, mens vi kvinner ligger bakpå, og selv om dette prøves å ryddes opp i føler kvinner fremdeles mye på at menns seksualitet og tilfredsstillelse er selvfølgelig, mens vår er litt ubeleilig for menn. Vi får fremdeles høre det også. Blant annet skriver du det i denne tråden, selv om jeg skjønner at du mener godt. Vi har en vanskelig seksualitet vi kvinner. Hva tror du det gjør med oss kvinner å stadig få høre det? Vi kvinner føler på at det er ubeleilig for menn at de må ta hensyn til hva som kan gi oss orgasme, og mange menn gir dessverre utrykk for det også. Mens vi kvinner suger mannen til avslutning om kjeven går av ledd nærmest, runker han ferdig om det så føles som vi får senebetennelse av det, eller blir knullet til det gjør vond til han kommer, så er det selvsagt for både oss kvinner og mannen at vi kvinner gjør den innsatsen for mannens orgasme. Andre veien; Ikke uvanlig for kvinner å få høre at forspill vi trenger er kjedelig. Ikke uvanlig for kvinner å høre at det er kjedelig å knulle på de måter vi kan nyte det. Med mer. DU sier kanskje ikke slikt, men de fleste kvinner har fått slike stikk fra menn. Enten personlig eller overhørt under sosialt snakk. Det vi trenger er ubeleilig, styrete, vanskelig og ikke minst kjedelig. Det gjør noe med oss det. Mentalt. De fleste kvinner kan på egenhånd få orgasme på svært kort tid. På under minuttet er ganske vanlig. Noen kvinner kan det ikke, uansett innsats, men det samme gjelder for noen menn, så ikke ulikt det egentlig. Fysisk er det absolutt ikke vanskeligere for kvinner å få tilfredsstillelse ved sex enn det er for menn, men da må altså innsatsen for kvinnen være like naturlig som andre veien. Vi må kunne få lov til å føle at det ikke er ubeleilig og kjedelig for menn. Endret 1 time siden av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå