AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:00 #1 Del Skrevet søndag kl 15:00 Til en mann man akkurat har begynt å date? Anonymkode: d2354...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet søndag kl 15:34 #2 Del Skrevet søndag kl 15:34 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Til en mann man akkurat har begynt å date? Anonymkode: d2354...76a Du høres hyggelig ut, er dere eksklusive og i forhold? . Jeg ville vært mer enn glad uansett hva det var, tanken som teller for meg på det stadiet. Kanskje en billig deodorant og parfyme, finner en del på normal. Så når dere har vært litt lengre sammen finne noe mer. Det er bare meg og jeg er mann. Endret søndag kl 16:38 av stian42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:40 #3 Del Skrevet søndag kl 15:40 stian42 skrev (5 minutter siden): Du høres hyggelig ut, er dere eksklusive og i forhold? . Jeg ville vært mer enn glad uansett hva det var, tanken som teller for meg på det stadiet. Kanskje en billig deodorant, finner en del på normal. Så når dere har vært litt lengre sammen finne noe mer. Det er bare meg og jeg er mann. ...en billig deo??? Anonymkode: 3009d...3dc 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:45 #4 Del Skrevet søndag kl 15:45 Spekepølse og 1 øl feks om han liker det, en vin han liker, noen øl fra polet og et hyggelig kort. Noen lys og fyrstikker om han ikke har det, så skriver du på lappen en liten julehilsen fra... Håper den gir lys og varme i hjemmet feks. Anonymkode: ee1fa...bcd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet søndag kl 15:50 #5 Del Skrevet søndag kl 15:50 Kjøre date. Her har du en billig deo. God jul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:53 #6 Del Skrevet søndag kl 15:53 Har datet 2-3 uker, jeg planlegger billetter til standup eller noe annet show Anonymkode: 37da0...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:18 #7 Del Skrevet søndag kl 16:18 stian42 skrev (42 minutter siden): Du høres hyggelig ut, er dere eksklusive og i forhold? . Jeg ville vært mer enn glad uansett hva det var, tanken som teller for meg på det stadiet. Kanskje en billig deodorant, finner en del på normal. Så når dere har vært litt lengre sammen finne noe mer. Det er bare meg og jeg er mann. Haha takk! Ja eksklusivt -litt på vei inn i noe? Anonymkode: d2354...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet søndag kl 16:33 #8 Del Skrevet søndag kl 16:33 (endret) AnonymBruker skrev (58 minutter siden): ...en billig deo??? Anonymkode: 3009d...3dc Det er kanskje bare meg, det er greit å kjøpe en vin eller noe spekemat også. Men for meg så er det tanken som teller når man akkurat har blitt eksklusive. jeg ville nok ha kjøpt noe mer også for å sikre meg at det blir godt mottatt. Men jeg selv er ikke så kravstor på gaver så tidlig. når man er blitt kjæreste og senere samboer ville jeg gitt og tenkt på noe mer kostbart og omtenksomt som virkelig ville bli godt mottatt. Endret søndag kl 16:41 av stian42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet søndag kl 23:01 #9 Del Skrevet søndag kl 23:01 stian42 skrev (6 timer siden): Det er kanskje bare meg, det er greit å kjøpe en vin eller noe spekemat også. Men for meg så er det tanken som teller når man akkurat har blitt eksklusive. jeg ville nok ha kjøpt noe mer også for å sikre meg at det blir godt mottatt. Men jeg selv er ikke så kravstor på gaver så tidlig. når man er blitt kjæreste og senere samboer ville jeg gitt og tenkt på noe mer kostbart og omtenksomt som virkelig ville bli godt mottatt. Det er noe symbolsk, med negativ fortegn, ved å gi en «billig deo». Om målet er å bruke 30kr, hadde jeg heller kjøpt en sjokoladeplate eller en pakke te. Synes uansett det er innafor å spandere noen tiere mer, på en date. Om det skal koste lite, er det nettopp symbolikken som er viktig, og da setter kanskje ikke alle pris på en Sterilan Man liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:36 #10 Del Skrevet mandag kl 00:36 Deo kan han lure på om er et hint at han lukter Gi noe rettet mot han, kanskje du vet favorittsjokoladen hans eller brusen/et eller annet du vet han er glad i som sier du husker og kan legge det med sammen med noe annet? Anonymkode: 504fc...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:04 #11 Del Skrevet mandag kl 05:04 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Til en mann man akkurat har begynt å date? Anonymkode: d2354...76a Nå nærmer det seg adventstiden, så du kunne kjøpt ham en kalender med lakris, for eksempel denne: Anonymkode: 96194...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå