AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #21 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ikke annet enn at jeg syns synd på han siden han er så ensom osv. Anonymkode: 69a5b...292 Døde av latter... Anonymkode: 9648b...c9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #22 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sant, men hva er normalt lurte jeg på mht naturister. Anonymkode: 69a5b...292 Det er ikke normalt, det har du fått svar på. Anonymkode: 8b05a...8a4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #23 Del Skrevet 24. november 2024 Det er forskjell på naturistene og blottere! Her har du er blotter! Liker di å bli utnytta? Tro meg, han nyter det, gleder seg til du skal se på han 🤮 Anonymkode: 8b05a...8a4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 24. november 2024 #24 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Folk må jo få lov til å være naturister så mye de vil, og jeg er selv naturist, men jeg tenker det er to ting her. 1. Selv om han er komfortabel med å være naken og at andre ser ham naken, bør han ta hensyn til folk som synes nakenhet er ubehagelig. 2. Jeg skulle ønske at vi som samfunn hadde en høyere torelanse for ikke-seksuell nakenhet. En naken kropp blir ofte gjort til noe mye mer enn det egentlig er. Det er jo bare en kropp uten klær, så hva er problemet? Hva er det med kulturen og miljøet vi lever i som gjør at nakne kropper synes så ekkelt? Er det mulig å endre på det? Anonymkode: e6dbe...5e6 Hva er problemet med å holde seg naken med folk som er like glad i nakne kropper som en selv? Helt ærlig, folk som digger å være nakne og fronter naturisme har som regel svært lite fine kropper, menneskekroppen er generelt sett ikke fin. En annen sak, jeg vil ikke ha rumpe og urinbakteriene til andre over alt. Å bruke klær hjelper. TS. Som en annen sa, dette er et tilfelle det er bedre å ha en venn mindre. Dropp han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #25 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hva hadde dere gjort? Hadde slutta å ha videosamtaler med han. Så enkelt og greit. Naturist får han være med andre naturister. Anonymkode: 3e5e0...8b0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #26 Del Skrevet 24. november 2024 Jeg er naturist, og vet UTMERKET GODT hvilke venner som er komfortable rundt meg naken. Dersom det IKKE er uttalt at det er greit for dem, går jeg selvfølgelig ikke naken! Å være naturist betyr å ha et avslappet forhold til nakenhet, men det er ikke noe vi presser på andre.. Anonymkode: e2511...06c 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 24. november 2024 #27 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Han liker av og til å reise seg foran video, sånn at alt blir synlig. Han må gjerne være naturist og gå naken hjemme, men det å reise seg og vise seg fram sånn som han gjør er ikke greit! Enten får dere snakke uten bilde, eller så får du kutte han ut. Det er ingen menneskerett å vise seg naken for andre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 24. november 2024 #28 Del Skrevet 24. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Sant, men hva er normalt lurte jeg på mht naturister. Anonymkode: 69a5b...292 Det slo deg ikke å google dette? Nå har du uansett fått svar. Du skriver at han liker å vise seg fram mot din vilje. Du spurte dessuten om hva andre ville gjort i HI i tilegg til om det var normalt for naturister, noe du må vite at det ikke er ettersom man har lover og regler i forhold til blotting. Begynner å framstå som ett ganske forstyrrende trolleinnlegg. Endret 24. november 2024 av Hannabanna 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #29 Del Skrevet 24. november 2024 Jeg har ikke så mange venner, og en kompis av meg begynte å klå på meg hver gang vi møttes. Det var utrolig ubehagelig og han slutta ikke selv om jeg sa jeg ikke var interessert og at han måtte slutte. Jeg måtte bare kutte ham ut som venn til slutt. Var trist ettersom vi egentlig hadde det veldig gøy sammen (unntatt klåingen), men det måtte bare gjøres til slutt. Ble helt stressa bare av å få meldinger fra ham. Anonymkode: fa147...526 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #30 Del Skrevet 24. november 2024 Slutt å snakk med han på videosamtaler. Problem solved. Anonymkode: e3c08...866 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #31 Del Skrevet 24. november 2024 Selv om du har få venner så bør du virkelig ikke holde fast i alt av relasjoner, han er jo en gris. Anonymkode: bbce4...02b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 24. november 2024 #32 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke annet enn at jeg syns synd på han siden han er så ensom osv. Anonymkode: 69a5b...292 Ikke rart at fyren er ensom🤦♀️ Fysj. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 25. november 2024 #33 Del Skrevet 25. november 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå