AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #1 Del Skrevet 24. november 2024 Jeg syns det er ubehagelig og har gitt han beskjed om dette flere ganger. Han liker av og til å reise seg foran video, sånn at alt blir synlig. Han påstår at han er naturist og går derfor alltid naken hjemme, jeg har sett han naken før, så ikke noe jeg ikke tidligere har sett. Jeg lurer på om han er naken på video til alle eller bare meg. Han er ellers en av de som vil prate og høre masse om hvordan det går. Hva hadde dere gjort? Jeg orker snart ikke ha kontakt lenger begynner å bli litt kvalm av denne oppførsel. Pleier ikle å se på skjermen. Er det vanlig at naturister prater med folk naken? Anonymkode: 69a5b...292 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #2 Del Skrevet 24. november 2024 Øøøøøh blokkert ham!' Anonymkode: 2caed...66b 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #3 Del Skrevet 24. november 2024 Det kalles BLOTTING og er et OVERGREP. meld til politiet! … og for guds skyld: ikke ring han mer på video. Anonymkode: b4132...268 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 24. november 2024 #4 Del Skrevet 24. november 2024 Ekstremt respektløst, naturisme handler ikke om å gjøre andre ukomfortable! Slut å videoringe han, og vurder om du ønsker å ha mer med han å gjøre. Om han er bloter, hvordan vet du at han ikke vil gkøre mer mot din vilje? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 24. november 2024 #5 Del Skrevet 24. november 2024 Slik jeg har forstått det så har ikke naturister noe behov for å prakke nakenheten sin på andre. De ønsker bare å få være frie i fred der det egner seg. Han her antar jeg gjemmer seg bak ordet så han kan være ekkel gris i åpenhet. Jeg hadde blokkert han umiddelbart og aldri brukt cam men han under noen omstendighet. 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 24. november 2024 #6 Del Skrevet 24. november 2024 Ikke snakk med han på video eller i andre kanaler når han oppfører seg slik. Det er jo ganske åpenlyst, så hvorfor forsetter du å snakke med han? Sliter han med andre ting eller spiller på samvittigheten din for kontakt med deg? I så tilfellet er han enda mer farlig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #7 Del Skrevet 24. november 2024 Kan du ikke bare ringe ham istedenfor å ha en videosamtale? Anonymkode: ff31d...613 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #8 Del Skrevet 24. november 2024 Hannabanna skrev (4 minutter siden): Ikke snakk med han på video eller i andre kanaler når han oppfører seg slik. Det er jo ganske åpenlyst, så hvorfor forsetter du å snakke med han? Sliter han med andre ting eller spiller på samvittigheten din for kontakt med deg? I så tilfellet er han enda mer farlig. Han vet jeg ikke har mange venner og er en av de som gidder prate meg meg. Men jeg stoler ikke på han veldig. Han har psykiske problemer og alkoholproblemer og utnytter folk økonomisk. Anonymkode: 69a5b...292 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #9 Del Skrevet 24. november 2024 Sykt! Hvordan i alle dager har du latt det gå så langt til at dette er vanlig? Er dere slike veganere med masse dingel i taket, eller når ble dette normalt? Anonymkode: 47831...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #10 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han vet jeg ikke har mange venner og er en av de som gidder prate meg meg. Men jeg stoler ikke på han veldig. Han har psykiske problemer og alkoholproblemer og utnytter folk økonomisk. Anonymkode: 69a5b...292 I noen tilfeller er det bedre å ikke ha en venn, enn å ha en dårlig venn. Dette er et sånt tilfelle! Anonymkode: b4132...268 9 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 24. november 2024 #11 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han vet jeg ikke har mange venner og er en av de som gidder prate meg meg. Men jeg stoler ikke på han veldig. Han har psykiske problemer og alkoholproblemer og utnytter folk økonomisk. Anonymkode: 69a5b...292 Ja, da må du forstå at du må kutte han ut rett å slett. Det er ikke bedre å ha farlige venner enn færre venner. Har du noen grunn til å ville ha kontakt med han? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #12 Del Skrevet 24. november 2024 Hvorfor snakker du med denne personen? Nei, det er ikke normalt og ikke akseptabelt. Anonymkode: 8b05a...8a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #13 Del Skrevet 24. november 2024 Hannabanna skrev (4 minutter siden): Ja, da må du forstå at du må kutte han ut rett å slett. Det er ikke bedre å ha farlige venner enn færre venner. Har du noen grunn til å ville ha kontakt med han? Ikke annet enn at jeg syns synd på han siden han er så ensom osv. Anonymkode: 69a5b...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #14 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg syns det er ubehagelig og har gitt han beskjed om dette flere ganger. Han liker av og til å reise seg foran video, sånn at alt blir synlig. Han påstår at han er naturist og går derfor alltid naken hjemme, jeg har sett han naken før, så ikke noe jeg ikke tidligere har sett. Jeg lurer på om han er naken på video til alle eller bare meg. Han er ellers en av de som vil prate og høre masse om hvordan det går. Hva hadde dere gjort? Jeg orker snart ikke ha kontakt lenger begynner å bli litt kvalm av denne oppførsel. Pleier ikle å se på skjermen. Er det vanlig at naturister prater med folk naken? Anonymkode: 69a5b...292 Folk må jo få lov til å være naturister så mye de vil, og jeg er selv naturist, men jeg tenker det er to ting her. 1. Selv om han er komfortabel med å være naken og at andre ser ham naken, bør han ta hensyn til folk som synes nakenhet er ubehagelig. 2. Jeg skulle ønske at vi som samfunn hadde en høyere torelanse for ikke-seksuell nakenhet. En naken kropp blir ofte gjort til noe mye mer enn det egentlig er. Det er jo bare en kropp uten klær, så hva er problemet? Hva er det med kulturen og miljøet vi lever i som gjør at nakne kropper synes så ekkelt? Er det mulig å endre på det? Anonymkode: e6dbe...5e6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 24. november 2024 #15 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ikke annet enn at jeg syns synd på han siden han er så ensom osv. Anonymkode: 69a5b...292 Så kutter du han ut. Enkelt og greit. Du trenger ikke en tråd for å spørre om råd når du selv skriver hvordan han er og at du ikke stoler på han. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #16 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): 2. Jeg skulle ønske at vi som samfunn hadde en høyere torelanse for ikke-seksuell nakenhet. En naken kropp blir ofte gjort til noe mye mer enn det egentlig er. Det er jo bare en kropp uten klær, så hva er problemet? Hva er det med kulturen og miljøet vi lever i som gjør at nakne kropper synes så ekkelt? Er det mulig å endre på det? Anonymkode: e6dbe...5e6 Ett aspekt som jeg ble gjort oppmerksom på av to kvinner som har blitt utsatt for voldtekt, er det at nakne menn vil ofte ubevisst oppfattes som en trussel (av kvinner) pga all voldtekten utført mot opp gjennom tidene. Du vet aldri hvorfor en naken mann er naken, hva har han tenkt å gjøre? Det er derfor tilfeldig blotting er så sykt ubehagelig. Anonymkode: 93f67...040 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #17 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg syns det er ubehagelig og har gitt han beskjed om dette flere ganger. Han liker av og til å reise seg foran video, sånn at alt blir synlig. Han påstår at han er naturist og går derfor alltid naken hjemme, jeg har sett han naken før, så ikke noe jeg ikke tidligere har sett. Jeg lurer på om han er naken på video til alle eller bare meg. Han er ellers en av de som vil prate og høre masse om hvordan det går. Hva hadde dere gjort? Jeg orker snart ikke ha kontakt lenger begynner å bli litt kvalm av denne oppførsel. Pleier ikle å se på skjermen. Er det vanlig at naturister prater med folk naken? Anonymkode: 69a5b...292 Deet løser du enkelt ved ikke å ha videosamtaler med han . Anonymkode: 666d4...4ee 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 24. november 2024 #18 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Folk må jo få lov til å være naturister så mye de vil, og jeg er selv naturist, men jeg tenker det er to ting her. 1. Selv om han er komfortabel med å være naken og at andre ser ham naken, bør han ta hensyn til folk som synes nakenhet er ubehagelig. 2. Jeg skulle ønske at vi som samfunn hadde en høyere torelanse for ikke-seksuell nakenhet. En naken kropp blir ofte gjort til noe mye mer enn det egentlig er. Det er jo bare en kropp uten klær, så hva er problemet? Hva er det med kulturen og miljøet vi lever i som gjør at nakne kropper synes så ekkelt? Er det mulig å endre på det? Anonymkode: e6dbe...5e6 I dagens samfunn er jo nakenhet mer vanlig enn på tusenvis av år, men i hovedsak seksuell nakenhet som også mannen ts skriver om tydeligvis har. Om det i det hele tatt er sant, så er han en blotter. Hvordan tenker du at man skal skille seksuell og ikke-seksuell nakenhet? Hvordan skal feks små barn i barnehagealder skille dette hos fremmede? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #19 Del Skrevet 24. november 2024 Hannabanna skrev (6 minutter siden): Så kutter du han ut. Enkelt og greit. Du trenger ikke en tråd for å spørre om råd når du selv skriver hvordan han er og at du ikke stoler på han. Sant, men hva er normalt lurte jeg på mht naturister. Anonymkode: 69a5b...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #20 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ikke annet enn at jeg syns synd på han siden han er så ensom osv. Anonymkode: 69a5b...292 Lol er dette tull eller? Hvor gammel er du? Dette er en veldig lett sak. Du blokkerer. Han utnytter deg. Han er en blotter. Ikke bry deg om hans følelser. Anonymkode: 8b05a...8a4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå