AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:50 #1 Del Skrevet søndag kl 13:50 Flom i Spania, jordskjelv, fly turbulens. Er reiselysten like stor fortsatt? Anonymkode: 851cc...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet søndag kl 13:50 #2 Del Skrevet søndag kl 13:50 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:53 #3 Del Skrevet søndag kl 13:53 Nei, det er jeg ikke. Jeg er redd for konsekvensene av klimaendringer, i slik grad at jeg reduserer flyturer noe, men ikke for selve reisemålene. Anonymkode: 7813e...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:54 #4 Del Skrevet søndag kl 13:54 Flyturbulens er ikke noe å bry seg om. Anonymkode: 895c4...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet søndag kl 19:57 #5 Del Skrevet søndag kl 19:57 Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:07 #6 Del Skrevet søndag kl 20:07 Det hadde vært luksus for meg å være redd for å reise. Jeg har ikke økonomi til å reise noe sted og har ikke hatt det på årevis, så det å være redd er ikke et tema. Anonymkode: 6e027...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå