Maleficenta Skrevet 25. november 2024 #61 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er en kvinne på 50, har normal sex lyst. Min mann har ikke det. Vi har ikke hatt sex i snart 10 år. I begyennelsen maset jeg på sex, etter noen år mistet jeg helt lyst på ham,. Jeg fikser sex på egen hånd ved hjelp av sexlektøy. jeg fortalte ham om at jeg kjøpte sex lektøy, han sa ingenting. I fjor fikk han kreft, som gjorde han enda mindre attraktiv fysisk pga behandling. jeg kan jo ikke gå fra ham nå, folk rundte meg vil fordømme meg .... Jeg orker ikke å se han, orker ikke å høre på når han snakker, samtidig må trøste og hjelpe ham... Kjærligheten mellom oss døde for flere år siden, det som er igjen mellom oss er familie plikt. Barna er voksen nå, har flyttet ut. Noe råd til meg?? Anonymkode: 3a2fa...d9a Du kan hjelpe han selv om dere er separert. Du må ikke bo med han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #62 Del Skrevet 25. november 2024 Maleficenta skrev (29 minutter siden): Du kan hjelpe han selv om dere er separert. Du må ikke bo med han Hva vil naboer, slekt og venner si da? Forlater sin mann med kreft, og så komme tilbake for å hjelpe. Tror dette fort kan bli folkesnakk og fordømmende mot deg! Hva vil din sønn og barnebarn si? Utestengt? Har du tenkt så langt på konsekvenser? Anonymkode: c64ca...d50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. november 2024 #63 Del Skrevet 25. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva vil naboer, slekt og venner si da? Forlater sin mann med kreft, og så komme tilbake for å hjelpe. Tror dette fort kan bli folkesnakk og fordømmende mot deg! Hva vil din sønn og barnebarn si? Utestengt? Har du tenkt så langt på konsekvenser? Anonymkode: c64ca...d50 Who cares hva de mener da? Drit i de jævla naboene. Du skal ikke leve for deres gunst . Jeg hadde vært ærlig mer resten av familien om at ekteskapet ikke har vært et ekteskap på flere år Endret 25. november 2024 av Maleficenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå