AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:05 #1 Del Skrevet søndag kl 12:05 Jobber du i noen av disse kjedene å kan røpe tilbud for neste uke? 🤞🤞 Anonymkode: ba1c0...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:35 #2 Del Skrevet søndag kl 12:35 Cubus har ihvertfall -40 % på fredag Anonymkode: d0123...8e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:45 #3 Del Skrevet søndag kl 13:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Cubus har ihvertfall -40 % på fredag Anonymkode: d0123...8e7 Thank you 🥳 Anonymkode: ba1c0...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:58 #4 Del Skrevet søndag kl 14:58 Hm har startet 20% nå, tror ikke jeg har sett de har hatt mer enn det på hele kjøpet før. Anonymkode: b4bd7...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:15 #5 Del Skrevet søndag kl 15:15 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jobber du i noen av disse kjedene å kan røpe tilbud for neste uke? 🤞🤞 Anonymkode: ba1c0...26d Disse kjedene har jo hjelpe meg tilbud hele året. At de skal komme noen knalltilbud på fredag, har jeg liten tro på. Mulig der er noen tilbud for dem som går på butikken klokka 07.00. Anonymkode: f0fb7...b4e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:57 #6 Del Skrevet søndag kl 15:57 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hm har startet 20% nå, tror ikke jeg har sett de har hatt mer enn det på hele kjøpet før. Anonymkode: b4bd7...e72 De har hatt 25 % tidligere, mulig det kommer på torsdag. Men jeg er ikke sikker, aldri sett mer enn 25 % i hvert fall. Anonymkode: 5fd44...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå