AnonymBruker Skrevet 21. februar #21 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 11.46): #den følelsen. Jeg var i utgangspunktet meget skeptisk til hele konseptet. Hjalp jo ikke at han var så sykt flott og omtrent la seg over meg på benken og hadde hes stemme🙈 Han skjønte jeg var brydd og moret seg nok med mitt unnvikende blikk. Tok noen mndr før jeg våget å se han i øynene 😅 NÅ sluker jeg han med blikket hver uke😜. Ikke så lett å koble han ut heller. Han er jo bare seg selv, var litt tergete i starten men tror det var for å få meg til å slappe av. Han må bli utrolig slitenettersom han jager rundt i hodet mitt hele tiden. Tror aldri d går an å " komme over" Den mannen der. Har aldri før reagert så sterkt på en fremmed og ukjent mann. Han slo pusten ut av meg bare med utseende, latter og smil. Anonymkode: 7c309...11b Hvordan har det gått?😅 Anonymkode: 7c968...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #22 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 1.01): Hvordan har det gått?😅 Anonymkode: 7c968...4bd Jo....han er like breath taking. Ikke like flørtete lenger😒 Jeg har også innsett at han er like uoppnåelig som han kjekkasen i hovedrollen i Virgin river🤪 Anonymkode: 7c309...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 23. februar #23 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 13.01): Kan ikke si " sorry du er så hot/ kjekk at jeg kan ikke gå her, eller jeg må slutte å gå her for jeg er forelska i deg"... Det kan du faktisk si. Du er hans klient, og denne informasjonen blir hos ham. Han vil da hjelpe deg å finne en god kollega av ham. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #24 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo....han er like breath taking. Ikke like flørtete lenger😒 Jeg har også innsett at han er like uoppnåelig som han kjekkasen i hovedrollen i Virgin river🤪 Anonymkode: 7c309...11b Er du hos han enda eller ser du han sjeldnere nå? Hm roa flørtinga altså? Hvor gammel er han?☺️ Anonymkode: 7c968...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå