Gå til innhold

Han blir våt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 11.17):

Burde vel kanskje hatt det med som et tema, men når man ikke er tent så er, i alle fall for meg, oral ekkelt. Blir alltid litt sjokkert over menn som foreslår sånt som om det skulle være bedre. En håndjobb kanskje kunne jeg forstått. Tror å skulle utføre oral når man ikke er tent kan sammenlignes med at du nok heller ikke hadde sugd kameraten din selv om han hadde blue balls? Og er du ikke glad i han kanskje??

Handler ikke om å ikke være glad i partneren, men om å ikke utslette sine egne grenser. Det kan føre til at kvinnen blir mindre seksuell enn hun allerede er.

Anonymkode: 7a0c1...861

Tror du ikke vi menn forstår dette? Vi har også oralsex selv om vi ikke er tent selv. Men det er like fullt noe man gjør med største glede for den man er glad i. 

Dere kvinner må slutte å ta på dere offerrollen hele tiden. Det er veldig lite sjarmerende, faktisk veldig ynkelig. 

Anonymkode: d0e41...e92

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 13.25):

Stakkar. 🥹 Du kan jo suge han eller noe da

Anonymkode: ca1ea...929

Jeg har hatt en mannlig kjæreste som ikke vet tid har hatt det veldig vanskelig og sexlysten han har vært totalt fraværende. Det har aldri vært snakk om har han stiler opp for meg selv om jeg har hatt behov. Når man absolutt ikke er kåt så er kropp og underliv ikke appetittlig. Mange menn skjønner ikke dette - fordi menn sjelden opplever totalt fraværende sexlyst. Men er den totalt fraværende da er ikke dette noe som er ønskelig for en kvinne. 

Anonymkode: 3c56d...63a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 11.36):

Mannen min blir ofte våt når han ligger inntil meg og er halvstiv/stiv selv om det ikke er snakk om foranledning til noe mer. Jeg vet at han helt sikkert har lyst på noe mer, men han maser ikke om det. Vi ligger inntil hverandre nakne og bare slapper av i senga hver kveld og har sex cirka en gang i uken. 

Er det flere som opplever det samme? Han ville kanskje vært mindre våt om han oftere utløsning? 

Anonymkode: 4a98e...6b6

Kjærsteen min er sånn, syns det er koselig  å tenke at han har lyst på meg og jeg har lyst på han. 

Vi har sex hver morgen og kveld 🥰 vært sammen i 2 måneder

Anonymkode: 0cac8...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kjærsteen min er sånn, syns det er koselig  å tenke at han har lyst på meg og jeg har lyst på han. 

😂🙄

Anonymkode: 4c423...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂🙄

Anonymkode: 4c423...3e0

Sjalu?🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men er den totalt fraværende da er ikke dette noe som er ønskelig for en kvinne. 

Her er det vel også naturlige variasjoner mellom kvinner, slik at det ikke går an å generalisere. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Precum, det er væske som rengjør røret i penis for urinrester slik at ved en evt utløsning så er det ikke forurenset og vilkårene for sæden blir optimal. Urinrester er svakt sur og tar livet av sæd. Så precum er ikke nå å sutte i seg asså....

Anonymkode: a3fc6...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🫣🤣

Anonymkode: 49ad7...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke vi menn forstår dette? Vi har også oralsex selv om vi ikke er tent selv. Men det er like fullt noe man gjør med største glede for den man er glad i. 

Dere kvinner må slutte å ta på dere offerrollen hele tiden. Det er veldig lite sjarmerende, faktisk veldig ynkelig. 

Anonymkode: d0e41...e92

Det mest ynkelige her er vel du som mener damer bør suge eller å ha sex med mannen sin når de ikke ønsker dette. Sex skal man ha av lyst, ikke av plikt.

At du selv velger å skikke noen når du ikke vil får stå på din regning. Men jeg tviler sterkt på at du er helt uten lyst da. 

Anonymkode: 7a0c1...861

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Sjalu?🙂

Du skjønte ikke at det var tiden vi reagerte på?  8 uker inn i et forhold er alle normale mennesker kåte hele tiden. Snakkes om noen år😅

Anonymkode: 49ad7...f66

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 15.03):

Derfor jeg anbefalte oralsex. Eller så kan du jo la han ligge der 6/7 kvelder skuffet med blue balls. Er dere ikke glad i partneren deres? 

Anonymkode: ca1ea...929

Det der er manipulerende. Er du ikke glad i partneren din? Litt må du jo ofre slik at han blir fornøyd. Det er din skyld om han ikke føler seg elsket. Ser du hvor lett man kan dra det i en mer ekstrem retning. 

Hvor lite glad er du i partneren din, som ønsker at hun skal utføre seksuelle handlinger mot sin vilje? Dine seksuelle behov trumfer tydeligvis hennes grenser. Du synes det er helt uproblematisk at noen skal presse seg til noe de ikke ønsker, for litt bør man vøre villig til å gjøre for partneren sin? 

For noen er det enkelt å by på en kjapp en for å være snill, for andre kan et faktisk føles krenkende. Vi kommer alle med ulike grenser og bagasje. Sex er ikke noe man automatisk har krav på hver ang en vil, selv om man er i et forhold. Du står faktisk fritt til å onanere som du ønsker. Ta nå litt ansvar for din egen ballespreng. 

Anonymkode: fe417...a03

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...