AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #1 Del Skrevet 24. november 2024 Mannen min blir ofte våt når han ligger inntil meg og er halvstiv/stiv selv om det ikke er snakk om foranledning til noe mer. Jeg vet at han helt sikkert har lyst på noe mer, men han maser ikke om det. Vi ligger inntil hverandre nakne og bare slapper av i senga hver kveld og har sex cirka en gang i uken. Er det flere som opplever det samme? Han ville kanskje vært mindre våt om han oftere utløsning? Anonymkode: 4a98e...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #2 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det flere som opplever det samme? Han ville kanskje vært mindre våt om han oftere utløsning? Anonymkode: 4a98e...6b6 Helt normalt og ikke et problem. Noen er bygd sånn. Utløsning har nok ingen betydning. Anonymkode: e7fe7...10b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #3 Del Skrevet 24. november 2024 Det trengs ikke å pule hver kveld, men vær nå en god kjæreste og runk/sug han da.. Du skriver jo at du vet at han helt sikkert har lyst på noe mer, hvorfor gir du det ikke til han da? Anonymkode: adb41...dba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #4 Del Skrevet 24. november 2024 Mener du kåt? Eller blir vaginaen hams våt? Anonymkode: 7a851...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #5 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det trengs ikke å pule hver kveld, men vær nå en god kjæreste og runk/sug han da.. Du skriver jo at du vet at han helt sikkert har lyst på noe mer, hvorfor gir du det ikke til han da? Anonymkode: adb41...dba Vær en god kjæreste og gjør ting som du selv vil betale for senere og by på kroppen din. I hvertfall en kroppsdel eller to 🤢🤢 Du bør vite at her på kvinneguiden er det en overflod av fiendtlige menn som vil gi deg "råd" i håp om du skal bli like ulykkelig som dem selv.. Anonymkode: 72776...073 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #6 Del Skrevet 24. november 2024 Han blir våt? Altså at han får utløsning/pre-cum? Anonymkode: d0e41...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #7 Del Skrevet 24. november 2024 Stakkar. 🥹 Du kan jo suge han eller noe da Anonymkode: ca1ea...929 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #8 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Stakkar. 🥹 Du kan jo suge han eller noe da Anonymkode: ca1ea...929 Enig. Tenk å ligge der og være fullt klar over at ens kjære sovner skuffet 6 av 7 dager i uka. Det er sånt det blir utroskap og styr av. Anonymkode: d0e41...e92 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #9 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Enig. Tenk å ligge der og være fullt klar over at ens kjære sovner skuffet 6 av 7 dager i uka. Det er sånt det blir utroskap og styr av. Anonymkode: d0e41...e92 Hvorfor stiller ikke du kaviarstjerna til disp i så fall? De kan jo åpne forholdet for å unngå utroskap, og så kan du ta på deg jobben å bli penetrert når du ikke har lyst 👌👌 Anonymkode: 72776...073 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #10 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor stiller ikke du kaviarstjerna til disp i så fall? De kan jo åpne forholdet for å unngå utroskap, og så kan du ta på deg jobben å bli penetrert når du ikke har lyst 👌👌 Anonymkode: 72776...073 ¨Nå overdriver du voldsomt, drama queen. Det er snakk om en helt vanlig seksuell aktivitet, som de bedriver 1 gang i uken. Kanskje hun burde fokusere på å gjøre det litt oftere enn å bruke tid på å legge det ut her på KG. Det er ikke noe offer, men en handling for å glede den man er glad i. Anonymkode: d0e41...e92 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #11 Del Skrevet 24. november 2024 Høres ut som han er kåt. Hvorfor har dere så sjelden sex? Anonymkode: 8c739...85a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #12 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen min blir ofte våt når han ligger inntil meg og er halvstiv/stiv selv om det ikke er snakk om foranledning til noe mer. Jeg vet at han helt sikkert har lyst på noe mer, men han maser ikke om det. Vi ligger inntil hverandre nakne og bare slapper av i senga hver kveld og har sex cirka en gang i uken. Er det flere som opplever det samme? Han ville kanskje vært mindre våt om han oftere utløsning? Anonymkode: 4a98e...6b6 Hva mener du med at han blir våt? Blir han våt av svette? Tisser du på ham? Eller snakker du om precum? Anonymkode: a166b...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #13 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mener du kåt? Eller blir vaginaen hams våt? Anonymkode: 7a851...64f Hørt om precum? Det er jo helt vanlig at det kommer litt ut når menn er kåte. Jeg tror ikke det har sammenheng med hvor ofte man får utløsning eller ei, jeg har opplevd det med menn hvor vi har sex hele tiden. Det betyr at han er kåt. Akkurat som det han har ereksjon betyr det samme. Har du snakket med han, om han kunne tenkt seg noe mer enn en gang i uka? Høres jo ut som tortur, å ligge hver kveld kåt og bare håpe på at den andre gidder. Anonymkode: 524d3...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #14 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hørt om precum? Det står det ingenting om i hovedinnlegget. Anonymkode: a166b...f8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 24. november 2024 #15 Del Skrevet 24. november 2024 Det er sånn mange menn er bygget. Som en naturlig del av det å bli kåt og få erigert penis så kommer det ut glidemiddel. Hvor mye dette er varierer i fra mann til mann, akkurat som det varierer fra kvinne til kvinne hvor våt en blir. Har jeg en lys bokser på meg så vil en kunne se en våt flekk der hvor hodet ligger. Helt normalt. Men er en helt ukjent med dette så kan det jo gi inntrykk av at jeg har tisset på meg. Det har jeg altså ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #16 Del Skrevet 24. november 2024 Merkelig å ligge naken inntil hverandre alle kvelder, men kun 1/7 kvelder gir uttelling. Stakkars mann, er jo fullstendig sulteforet Anonymkode: 49ad7...f66 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #17 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Stakkar. 🥹 Du kan jo suge han eller noe da Anonymkode: ca1ea...929 Hvorfor i all verden skulle det være enklere eller annerledes enn samleie? Jeg synes i grunnen suging er mer krevende. Anonymkode: a9f6d...e91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #18 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): ¨Nå overdriver du voldsomt, drama queen. Det er snakk om en helt vanlig seksuell aktivitet, som de bedriver 1 gang i uken. Kanskje hun burde fokusere på å gjøre det litt oftere enn å bruke tid på å legge det ut her på KG. Det er ikke noe offer, men en handling for å glede den man er glad i. Anonymkode: d0e41...e92 Det enkekte menn ikke forstår er at sex er annerledes for kvinner enn for menn. Uønsket vaginal sex kan faktisk sammenlignes med uønsket anal sex. Det er også annerledes å bli penetrert enn å penetrere. Anonymkode: 7a0c1...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #19 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det enkekte menn ikke forstår er at sex er annerledes for kvinner enn for menn. Uønsket vaginal sex kan faktisk sammenlignes med uønsket anal sex. Det er også annerledes å bli penetrert enn å penetrere. Anonymkode: 7a0c1...861 Derfor jeg anbefalte oralsex. Eller så kan du jo la han ligge der 6/7 kvelder skuffet med blue balls. Er dere ikke glad i partneren deres? Anonymkode: ca1ea...929 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #20 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Derfor jeg anbefalte oralsex. Eller så kan du jo la han ligge der 6/7 kvelder skuffet med blue balls. Er dere ikke glad i partneren deres? Anonymkode: ca1ea...929 Burde vel kanskje hatt det med som et tema, men når man ikke er tent så er, i alle fall for meg, oral ekkelt. Blir alltid litt sjokkert over menn som foreslår sånt som om det skulle være bedre. En håndjobb kanskje kunne jeg forstått. Tror å skulle utføre oral når man ikke er tent kan sammenlignes med at du nok heller ikke hadde sugd kameraten din selv om han hadde blue balls? Og er du ikke glad i han kanskje?? Handler ikke om å ikke være glad i partneren, men om å ikke utslette sine egne grenser. Det kan føre til at kvinnen blir mindre seksuell enn hun allerede er. Anonymkode: 7a0c1...861 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå