AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #61 Del Skrevet 8. desember 2024 Han ønsket seg kaffe. Han får kaffe fra ulike deler av verden, og en samleartikkel fra en film han liker. Anonymkode: 425d4...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #62 Del Skrevet 9. desember 2024 Pizzaovn, fuglekikkert, elektriske varmehansker og varmesokker.. 🙈😅 Er alt for glad i å handle gaver. Skal sies at pizzaovnen og fuglekikkerten vel kommer meg til gode også. 😅 Anonymkode: 2c471...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 9. desember 2024 #63 Del Skrevet 9. desember 2024 Tøfler og en ullgenser. Vi har alt, så det blir praktiske ting vi trenger 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #64 Del Skrevet 9. desember 2024 Ingenting! Er mange år siden vi sluttet å gi hverandre noe. Noen år kjøper vi en større ting sammen tilhverandre, feks ny tv. I år blir det ingenting. Ungene gir en liten gave til hver av oss. Anonymkode: 3aa35...d95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #65 Del Skrevet 9. desember 2024 Fiskegarnpakke. Han liker å være ute i båt og fiske, og kunne tenkt seg å prøve å sette garn 😊 Så da trenger han garn, ble dyrt nok, men skal finne noe lite fra nissen. Tenker en lekebåt, han ønsker seg båt men det blir for dyrt 🤣 nå får han låne båt av min far Anonymkode: 1165f...082 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #66 Del Skrevet 9. desember 2024 Mannen min får en t-skjorte med påskriften "Nok en dag ødelagt av ansvar" Passer godt til en fyr som står på sent og tidlig for jobben og familien sin, hverdag som helg. Sammen med t-skjorta får han en eske med forskjellige typer sterk lakris. Vi har planlagt kjærestetur i påsken for første gang på mange år, så julegavene til hverandre under treet blir bare rent symbolske. Penga flyr fort nok på alle de andre gavene vi må kjøpe. Anonymkode: 7920e...39a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #67 Del Skrevet 9. desember 2024 Hjemmelagde julekuler med bilder av familien. Et lite massasjeapparat En hårgelé En genser Egentlig tenkte jeg bare å ha julekulene siden vi straks skal kjøpe hus, men så kom jeg over de andre billig. Anonymkode: 853a2...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #68 Del Skrevet 9. desember 2024 Demoleringshammer Anonymkode: f66f5...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #69 Del Skrevet 9. desember 2024 Han har ønsket seg noen hodetelefoner en stund, så det blir nok det. Anonymkode: dd4ae...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #70 Del Skrevet 9. desember 2024 Varm dundyne. Han er alltid kald om natta, men kommer aldri til å unne seg ei så dyr dyne selv. Kanskje litt kjedelig, men ligger omtanke bak ❤️ får spiselige ting fra barna, og god kaffe fra nissen i tillegg. Anonymkode: 2d57c...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #71 Del Skrevet 9. desember 2024 Helene skrev (På 8.12.2024 den 11.06): Jeg blir noe overrasket. Er det vanlig å gi flere gaver? Jeg har alltid gitt 1 gave til sambo, dvs x. Nå har jeg alltid tenkt, hva ønsker han. Han har alltid vært noe barnslig og lever i 80 tallet. Så de siste årene har dreid seg om høytaler og god musikk. Ellers har han fått arbeidslys. X sambo var alltid enkel å kjøpe gave til. Du må kjenne mannen. Hvorfor overrasket ? Helt normalt i min verden Anonymkode: 33feb...950 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #72 Del Skrevet 9. desember 2024 Ikke helt bestemt enda, men muligens turklær eller en ny minnekortleser (til å laste inn bilder fra viltkameraene hans). Han har heldigvis ramset opp en del ønsker i år! Flink gutt! Anonymkode: 173ef...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #73 Del Skrevet 9. desember 2024 AirPods med aktiv støydemping. Tjukke ullsokker (han fryser ofte på føttene). CircleK koppen for 2025. Noe godis som han liker. Anonymkode: 872c2...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå