Gå til innhold

Hva gir du partneren din i julegave?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han får 2 lyssøyler og en 4-pakning med oppladbare telys🤭 Om han skal få noe mer er jeg usikker på🫣

Anonymkode: 3326a...533

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

AirPods med støydemping. 

Og CircleK koppen for 2025. 

Anonymkode: 872c2...653

Skrevet

Dere som gir reiser/ opplevelser, hva gir dere da?

Anonymkode: de0c6...8e9

Skrevet

Ull trøye og sokker.

Lego.

Anonymkode: 39cd0...117

• Liker 2
Skrevet

Har termin 22.12, og vi har nettopp kjøpt nytt hus, så det får holde.  (Og det er vi enige om, og går begge veier)

Fra 3 åringen får han lego. 

Anonymkode: 297f2...887

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

I år får mannen pulk, vinterliggeunderlag og ekspedisjonsvotter. Har kjøpt alt på tilbud, så kommer på ca 10k. Jeg har absolutt planer om å låne både liggeunderlag og pulk av ham😅

Anonymkode: f57ee...018

• Liker 1
Skrevet

Vi har droppet gaver til hverandre i år (Akkurat som i fjor) og bruker heller pengene på en hotellweekend sammen. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke, er helt tom for ideer. Og han ønsker seg ingenting. Men det er en måned igjen. 

• Nyttig 2
Skrevet

Billetter til Jimmy Carr, kamera tripod med GoPro adapter, lykt som kan festes til både sykkelstyre og sykkelhjelm, samt skjeggolje

Anonymkode: dc88e...391

Skrevet

Air fryer, det har han ønsket seg lenge. Som ekstragave får han et legosett og seg selv som legofigur, da det er hans lille guilty pleasure

Anonymkode: 2adb4...d89

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ett digitalt brettspill

Ett fysisk brettspill (The White Castle)

Kortbeskyttere

Noen kule t-skjorter 

London Underground sokker

London Underground sengetøysett

Noen kule signerte tegneseriebøker

Bøker

Billetter til Othello i Operaen (han elsker Othello)

Billetter til Sondre Lerche i Operaen

• Liker 2
Skrevet

Vintersko og en T-skjorte 

Anonymkode: e6fc9...a36

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

I år får mannen pulk, vinterliggeunderlag og ekspedisjonsvotter. Har kjøpt alt på tilbud, så kommer på ca 10k. Jeg har absolutt planer om å låne både liggeunderlag og pulk av ham😅

Anonymkode: f57ee...018

10 k i julegave!!! Jeg har aldri gitt eller fått en gave i den prisklassen.....hadde vært økonomisk ruin om det var nivået.  

Vi gir ikke gaver til voksne, ei heller til hverandre.  For barn/ungdommene ligger prisen på gaver fra 150-300kr pr hode. Prøver å holde det moderat da vi nylig har kjøpt hus,

Anonymkode: 5b63f...1aa

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

AirPods, Tom Ford parfyme og noe Rituals produkter. Jeg begynner julegavehandelen tidlig, så fordeler utgiftene utover året.

Anonymkode: 20aeb...5b6

Skrevet

Han ønsker seg motorsagbeskyttelse og tilbehør til Ankersrumen sin. 

Jeg har ikke kjøpt enda...

Anonymkode: 68bf2...f7a

• Liker 1
Skrevet

Venter fortsatt på "ønskeliste" fra han..

Men har tenkt å kjøpe en koffert la en jeg har som han liker. Så får jeg se hva "nisse" finner på.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Air fryer, det har han ønsket seg lenge. Som ekstragave får han et legosett og seg selv som legofigur, da det er hans lille guilty pleasure

Anonymkode: 2adb4...d89

Så søtt!! 🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Parfyme, deo og en genser, tenker jeg.

Anonymkode: eeeae...a34

Skrevet

Konsertbilletter til Oscar Danielsson. Vi har vært på konsert med han før, og det er alltid veldig nedpå, koselig og ikke minst morsomt: han er nesten litt komiker i tillegg til artist 😄

Anonymkode: 8836d...b9d

Skrevet

Dashbord-kamera til bilen (et dyrt til over 2.000 som han ønsker seg). En bok han ønsker seg, dyr deo, fuktighetskrem til ansikt (han bruker det), og noe småtteri.

Anonymkode: be4c6...ceb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...