Gå til innhold

Hva gir du partneren din i julegave?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han ønsket seg kaffe. Han får kaffe fra ulike deler av verden, og en samleartikkel fra en film han liker.

Anonymkode: 425d4...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pizzaovn, fuglekikkert, elektriske varmehansker og varmesokker.. 🙈😅 Er alt for glad i å handle gaver. Skal sies at pizzaovnen og fuglekikkerten vel kommer meg til gode også. 😅

Anonymkode: 2c471...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting! Er mange år siden vi sluttet å gi hverandre noe. Noen år kjøper vi en større ting sammen tilhverandre, feks ny tv. I år blir det ingenting.

Ungene gir en liten gave til hver av oss. 

Anonymkode: 3aa35...d95

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskegarnpakke. Han liker å være ute i båt og fiske, og kunne tenkt seg å prøve å sette garn 😊 Så da trenger han garn, ble dyrt nok, men skal finne noe lite fra nissen. Tenker en lekebåt, han ønsker seg båt men det blir for dyrt 🤣 nå får han låne båt av min far :) 

Anonymkode: 1165f...082

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min får en t-skjorte med påskriften "Nok en dag ødelagt av ansvar" :ler: Passer godt til en fyr som står på sent og tidlig for jobben og familien sin, hverdag som helg. Sammen med t-skjorta får han en eske med forskjellige typer sterk lakris.

Vi har planlagt kjærestetur i påsken for første gang på mange år, så julegavene til hverandre under treet blir bare rent symbolske. Penga flyr fort nok på alle de andre gavene vi må kjøpe.

Anonymkode: 7920e...39a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelagde julekuler med bilder av familien.

Et lite massasjeapparat

En hårgelé

En genser

Egentlig tenkte jeg bare å ha julekulene siden vi straks skal kjøpe hus, men så kom jeg over de andre billig.

Anonymkode: 853a2...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ønsket seg noen hodetelefoner en stund, så det blir nok det.

Anonymkode: dd4ae...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varm dundyne. Han er alltid kald om natta, men kommer aldri til å unne seg ei så dyr dyne selv. Kanskje litt kjedelig, men ligger omtanke bak ❤️ får spiselige ting fra barna, og god kaffe fra nissen i tillegg. 

Anonymkode: 2d57c...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (På 8.12.2024 den 11.06):

Jeg blir noe overrasket. Er det vanlig å gi flere gaver?  Jeg har alltid gitt 1 gave til sambo, dvs x. Nå har jeg alltid tenkt, hva ønsker han. Han har alltid vært noe barnslig og lever i 80 tallet. Så de siste årene har dreid seg om høytaler og god musikk.  Ellers har han fått arbeidslys. X sambo var alltid enkel å kjøpe gave til. Du må kjenne mannen. 

Hvorfor overrasket ? Helt normalt i min verden 

Anonymkode: 33feb...950

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt bestemt enda, men muligens turklær eller en ny minnekortleser (til å laste inn bilder fra viltkameraene hans). Han har heldigvis ramset opp en del ønsker i år! Flink gutt! :)

Anonymkode: 173ef...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AirPods med aktiv støydemping. 
Tjukke ullsokker (han fryser ofte på føttene). 
CircleK koppen for 2025. 
Noe godis som han liker. 

Anonymkode: 872c2...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...