prompelompe Skrevet 24. november 2024 #1 Del Skrevet 24. november 2024 Noen som vet hcG-sensitiviteten på testene til disse? 10? 25? 50? Og dere som har testa positivt med de - hvor mange DPO var dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #2 Del Skrevet 24. november 2024 Prøvde å google meg ihjel på dette selv, men fant aldri ut av det. Jeg vil si ut i fra erfaring at sensitiviteten er ganske høy på den, enten 25 eller 50, fordi den slår ut senere enn f.eks clearblue digital med ukesmonitor. Anonymkode: 6c1aa...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #3 Del Skrevet 24. november 2024 Neg 9 dpo, positiv 10 dpo. Anonymkode: 69d06...112 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 1. desember 2024 #4 Del Skrevet 1. desember 2024 50. 12DPO med begge. Kunne ha testet før men valgte selv å vente siden jeg brukte strimler i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 1. desember 2024 #5 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg lurte på det samme og sendte mail til nettsiden jeg kjøpte den, men heller ikke de kunne svare. De skulle undersøke det og gi tilbakemelding, men det skjedde aldri. Det står heller ingenting på clearblue sin side. Hvis jeg skal tippe tror jeg det er 25 eller 50. Den er ikke mer sensitiv enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå