AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #41 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Vanlig unnskylding for å lette på samvittigheten det. Sannheten er at det ikke er en unnskyldning på noen som helst måte Anonymkode: 6d907...88d So what?! har du problem med det er det ditt problem. Jeg fikser mitt problem, du fikser ditt. Anonymkode: 7e8f0...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #42 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): So what?! har du problem med det er det ditt problem. Jeg fikser mitt problem, du fikser ditt. Anonymkode: 7e8f0...a12 Hvis du ikke har lyst på kommentarer på den stygge oppførselen din, så burde du kanskje ikke annonsere dette på nett Anonymkode: 6d907...88d 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #43 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): På jobben vår hadde vi et hemmelig utroskap-par. Tror de fleste visste det altså. Folk som liksom flørter diskret er ikke akkurat usynlige. Når det ble slutt mellom dem var den kjipe stemningen like enkel å kjenne Anonymkode: 546dc...6ff Enig, det er en eller annen dynamikk mellom to personer som har et forhold som er mer enn bare kollegialt. Noen har bare en slags sjette sans for det. En gang fleipet en kollega foran flere andre: "Vi vet at xxx elsker deg." All lo.. Jeg ble sikkelig flau, men trodde virkelig at det var bare en fleip Anonymkode: 7e8f0...a12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #44 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): På jobben vår hadde vi et hemmelig utroskap-par. Tror de fleste visste det altså. Folk som liksom flørter diskret er ikke akkurat usynlige. Når det ble slutt mellom dem var den kjipe stemningen like enkel å kjenne Anonymkode: 546dc...6ff Enig, det er en eller annen dynamikk mellom to personer som har et forhold som er mer enn bare kollegialt. Noen har bare en slags sjette sans for det. En gang fleipet en kollega foran flere andre: "Vi vet at xxx elsker deg." All lo.. Jeg ble sikkelig flau, men trodde virkelig at det var bare en fleip Anonymkode: 7e8f0...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #45 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): På jobben vår hadde vi et hemmelig utroskap-par. Tror de fleste visste det altså. Folk som liksom flørter diskret er ikke akkurat usynlige. Når det ble slutt mellom dem var den kjipe stemningen like enkel å kjenne Anonymkode: 546dc...6ff Enig, det er en eller annen dynamikk mellom to personer som har et forhold som er mer enn bare kollegialt. Noen har bare en slags sjette sans for det. En gang fleipet en kollega foran flere andre: "Vi vet at xxx elsker deg." All lo.. Jeg ble sikkelig flau, men trodde virkelig at det var bare en fleip Anonymkode: 7e8f0...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #46 Del Skrevet 24. november 2024 Det er bare å vente, før eller siden kommer dette og biter dere i rævva. Få dere et par baller og gjør ting i riktig rekkefølge. Anonymkode: 349e9...4db 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #47 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da må dere avslutte det. Eller gå ifra ektefeller. Rettelse; la ektefellene gå fra DE. Ynkelige utro vesen. Anonymkode: 3525d...35a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #48 Del Skrevet 24. november 2024 petterm skrev (6 timer siden): Det er ikke sikkert forholdet er så hemmelig som dere tror. Jeg hadde to kolleger som åpenbart hadde et "hemmelig" forhold. De var gift på hver sin kant. De trodde nok at ingen visste, men veldig mange forstod hva som foregikk. Samme hos oss. Det som var "hemmelig" visste vi alle i lang tid. Og gjett om det ble pratet. Anonymkode: de4c6...05e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #49 Del Skrevet 25. november 2024 Håper noen sier fra til ektefellene deres snart…. Anonymkode: 8a0b1...a1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #50 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 10.25): Da bør du avslutte det. For mange er megaflinke på å finne ut av sånt. Den dagen de finner ut går det trolig ikke så bra uansett. Kan så være, men de som snoker i slikt er de verste på en arbeidsplass. Kjerringer. Anonymkode: e652b...95c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. desember 2024 #51 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 10.13): Hei, Jeg har et hemmelig forhold til en leder på jobb, men han er ikke min egen leder. Under en jobbmiddag med flere kollegaer til stede satt jeg ved siden av denne mannen. Mannen tok en slurk fra min glass, noe som virket helt naturlig for ham der og da. Andre kollegaer la merke til det. Hva vil de tenke når de så dette? Vil de begynne å mistenke at mitt forhold til denne lederen er mer enn bare et kollegialt eller profesjonelt forhold? Hvis du var min kollega, hva tenker du? Anonymkode: 7e8f0...a12 Jeg hadde tenkt at dere hadde vært intime med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2024 #52 Del Skrevet 5. desember 2024 Når dere er så avslappet rundt hverandre at han med største selvfølge drikker av glasset ditt i andres påsyn, har dere antagelig mange små ubevisst tegn på nærhet og intimitet - blikk, berøringer, kommentarer- som andre plukker opp. Forholdet er neppe så hemmelig som du tror. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #53 Del Skrevet 5. desember 2024 På første jobben min var det også to som hadde et hemmelig forhold. De holdt det hemmelig fordi det ikke var lov for dem å ha et forhold i de stillingene de satt i. De sa aldri noe, var aldri nær hverandre offentlig eller drakk av hverandres glass....allikevel viste alle det. Tilslutt viste ledelsen det også og vips mistet vi den fantatsiske sjefen våres som ble flyttet til en annen avdeling. TS: Så godt som alle vet allerede, garantert. Anonymkode: bbc94...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå