AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #1 Del Skrevet 24. november 2024 Jeg vet at sex med kondom aldri blir som sex uten, men hvilken kondom har dere best erfaring med? Hvilken gir tilnærmet best følelse? Anonymkode: 085c5...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #2 Del Skrevet 24. november 2024 Skal du være utro? Anonymkode: 47eba...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #3 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Skal du være utro? Anonymkode: 47eba...84e Hæ?! For det første, det har du ingenting med. For det andre, nei. Det er ikke rart verden er full av sjalu mennesker når det er din første tanke. Anonymkode: 085c5...bff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 24. november 2024 #4 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet at sex med kondom aldri blir som sex uten, men hvilken kondom har dere best erfaring med? Hvilken gir tilnærmet best følelse? Anonymkode: 085c5...bff Det kjedelige svare er at du nesten må prøve deg frem. Jeg prøvde en av disse 'ultra-tynne' og selv om jeg kanskje kjente mer så kjente dama veldig lite, det ble for tynt og glatt. Når vi en sjelden gang bruker kondom nå bruker vi en av de ruglete, da kjenner hun mer(durex pleasure-me). Mange produsenter selger multi-pakker med forskjellig tykkelse, passform osv. Prøv deg frem. En annen ting er å velge rett størrelse. Standard-kondomene passer for omtrent 50% av alle menn, det er med andre ord 50% sjangs for at den *ikke* passer. 😐 Kondomeriets størrelseguide er overraskende lite hjelpsom siden den ikke tar hensyn til fleksibiliteten til kondomene(brukt korrekt, altså på pikken , er ikke fleksibiliteten så stor som enkelte skal ha det til) Her er et par bedre guider. https://www.vg.no/helse/i/Xyxjb/penismaalebaand-hjelper-deg-aa-velge-riktig-kondom https://www.rfsu.com/sv/wp-content/uploads/2019/07/rfsu-penismatare.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #5 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Skal du være utro? Anonymkode: 47eba...84e Er ikke kondom et prevensjonsmiddel på linje med spiral og p-piller? Noe av det dummeste spørsmål jeg har hørt. Anonymkode: 50504...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #6 Del Skrevet 24. november 2024 blaffen skrev (3 timer siden): Det kjedelige svare er at du nesten må prøve deg frem. Jeg prøvde en av disse 'ultra-tynne' og selv om jeg kanskje kjente mer så kjente dama veldig lite, det ble for tynt og glatt. Når vi en sjelden gang bruker kondom nå bruker vi en av de ruglete, da kjenner hun mer(durex pleasure-me). Mange produsenter selger multi-pakker med forskjellig tykkelse, passform osv. Prøv deg frem. En annen ting er å velge rett størrelse. Standard-kondomene passer for omtrent 50% av alle menn, det er med andre ord 50% sjangs for at den *ikke* passer. 😐 Kondomeriets størrelseguide er overraskende lite hjelpsom siden den ikke tar hensyn til fleksibiliteten til kondomene(brukt korrekt, altså på pikken , er ikke fleksibiliteten så stor som enkelte skal ha det til) Her er et par bedre guider. https://www.vg.no/helse/i/Xyxjb/penismaalebaand-hjelper-deg-aa-velge-riktig-kondom https://www.rfsu.com/sv/wp-content/uploads/2019/07/rfsu-penismatare.pdf Takk! Joda, jeg vet vi har forskjellige preferanser, men noen tips og råd er jo ikke bortkastet. Jeg får sjekke størrelser, og se om jeg kan velge en med og uten knopper. Anonymkode: 085c5...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #7 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hæ?! For det første, det har du ingenting med. For det andre, nei. Det er ikke rart verden er full av sjalu mennesker når det er din første tanke. Anonymkode: 085c5...bff Jo, for du er vel mannen min.. Anonymkode: 47eba...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 24. november 2024 #8 Del Skrevet 24. november 2024 Har liten erfaring med latexfrie kondomer dessverre, men mye erfaring kondombruk. Man må rett og slett gå til anskaffelse av flere typer og prøve seg frem. Dersom du ikke er allergisk, kan du bestille gratis hjem fra gratiskondomer.no (helsenorge), og prøve deg frem på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 24. november 2024 #9 Del Skrevet 24. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jo, for du er vel mannen min.. Anonymkode: 47eba...84e Hæ?? Kondom er noe svært mange bruker. Mange tåler ikke hormoner, mange vil ikke ha det og mange opplever å bli gravide likevel. Noen er også plaget av ymse plager ved pH-endringer og bruker kondom for å unngå det. Kondom, når påført riktig er det eneste som faktisk er sikkert, så slike kommentarer er i beste fall uvitende. Endret 24. november 2024 av no shame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #10 Del Skrevet 24. november 2024 Vi bruker disse: https://www.farmasiet.no/catalog/intim-og-underliv/kjonnssykdommer/durex-real-feel-kondom,5032475?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAuou6BhDhARIsAIfgrn6lwYSl6sCHPfD0ZFgcDIhD7hV3Khx-CaV7JyGRMQE5FoSjx282t7AaAsx7EALw_wcB De fungerer veldig bra. Anonymkode: b9fe7...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #11 Del Skrevet 24. november 2024 blaffen skrev (9 timer siden): Det kjedelige svare er at du nesten må prøve deg frem. Jeg prøvde en av disse 'ultra-tynne' og selv om jeg kanskje kjente mer så kjente dama veldig lite, det ble for tynt og glatt. Når vi en sjelden gang bruker kondom nå bruker vi en av de ruglete, da kjenner hun mer(durex pleasure-me). Mange produsenter selger multi-pakker med forskjellig tykkelse, passform osv. Prøv deg frem. En annen ting er å velge rett størrelse. Standard-kondomene passer for omtrent 50% av alle menn, det er med andre ord 50% sjangs for at den *ikke* passer. 😐 Kondomeriets størrelseguide er overraskende lite hjelpsom siden den ikke tar hensyn til fleksibiliteten til kondomene(brukt korrekt, altså på pikken , er ikke fleksibiliteten så stor som enkelte skal ha det til) Her er et par bedre guider. https://www.vg.no/helse/i/Xyxjb/penismaalebaand-hjelper-deg-aa-velge-riktig-kondom https://www.rfsu.com/sv/wp-content/uploads/2019/07/rfsu-penismatare.pdf Når det gjelder lateksfrie kondomer er det spesielt viktig å finne korrekt størrelse. De er mindre elastisk enn latekskondomer. De finnes sikkert i ulike størrelser. Anonymkode: 6bae4...240 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 24. november 2024 #12 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når det gjelder lateksfrie kondomer er det spesielt viktig å finne korrekt størrelse. De er mindre elastisk enn latekskondomer. De finnes sikkert i ulike størrelser. Anonymkode: 6bae4...240 Det var jeg ikke klar over, det er et nyttig tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå