AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:29 #1 Del Skrevet søndag kl 08:29 Noen her som har tatt senabort? Hvilken uke var du i og hvordan ble det utført? Anonymkode: 586e5...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:44 #2 Del Skrevet søndag kl 11:44 Det var en tråd her for ikke så lenge siden om senabort. Hun oppdaget graviditeten i uke 15, så må ha vært etter det, i hvert fall. Anonymkode: 12bdc...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:54 #3 Del Skrevet søndag kl 11:54 Hei TS, jeg tror du får bedre svar via andre steder enn KG hvor slike TROLL som første svarer bare MÅ spy ut meningene sine uten at noen har bedt dem om det! Håper du ikke er en av de som tar deg nær av slike forferdelige mennesker. Når det er sagt, jeg har opplevd SA i uke 13, det var en påkjenning da jeg ikke valgte det selv og det kjentes veldig på kroppen på mange måter, jeg var ikke forberedt, så jeg tror at om man fortsatt er innenfor den "kan utføres kirurgis i narkose" grensen er man heldigere enn om man må "gå gjennom det som en fødsel" fordi det siste er en stor påkjenning. Jeg er usikker å hvilke regler som gjelder i norge - kanskje ingen her behøver ta andre valg enn kirurgi ❤️ men som sagt, søk andre steder enn KG for gode råd om du ikke er hardhudet! Anonymkode: 6ad24...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet søndag kl 12:11 #4 Del Skrevet søndag kl 12:11 Tråden er ryddet for brudd på rommets regler,brukerangrep,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå