AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Har grunnet psykiske utfordringer med bla unnvikenhet hatt jobber på små arbeidsplasser som hotell (før de ble fikk minstelønn) og annen privat virksomhet uten tariff. Ønsker nå å kunne få en jobb der lønnsøkning er standardisert årlig, men kan ikke jobbe i butikk. Er det noe mulighet for at jeg med mine utfordringer kan få en tarifflønn? Nav kan ikke hjelpe meg mer og har ingen utdanning Anonymkode: a9d45...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har grunnet psykiske utfordringer med bla unnvikenhet hatt jobber på små arbeidsplasser som hotell (før de ble fikk minstelønn) og annen privat virksomhet uten tariff. Ønsker nå å kunne få en jobb der lønnsøkning er standardisert årlig, men kan ikke jobbe i butikk. Er det noe mulighet for at jeg med mine utfordringer kan få en tarifflønn? Nav kan ikke hjelpe meg mer og har ingen utdanning Anonymkode: a9d45...e62 Da må du nok begynne der. Anonymkode: 948d5...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #3 Del Skrevet 47 minutter siden NAV kan vel hjelpe deg med å få et fagbrev el? Anonymkode: 022ab...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 22 minutter siden #4 Del Skrevet 22 minutter siden Ta en utdanning innenfor et yrke som ikke krever kundekontakt. Det finnes massevis å velge mellom, hvis du fokuserer på muligheter fremfor begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå