AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #61 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, de virker desperate. Anonymkode: 0dd29...1c6 Er nok heller du som er slik taper som ser ned på folk når de byr på seg selv. Anonymkode: 8510c...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #62 Del Skrevet 25. november 2024 28 år er ingen alder mtp å skaffe seg mann og barn. Ble sammen med typen som 34-åringen i fjor og er nå høygravid som 35-åring. Kjenner mange som har vært single i den alderen og som det løser seg for. Anonymkode: a0576...5a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #63 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 9.09): Dere som har barn, mann og greier er bare så heldige!🥹 Om du bare visste hvor mange som angrer, og som er misunnelig på deg Anonymkode: f186b...ee5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #64 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du ikke engang evner å ta kontakt så er du ikke noe å samle på uansett. Nei, det er turn off med damer som er frempå. At du er så desperat at du likers likt sier mer om deg. Anonymkode: 0dd29...1c6 Så gutter som er frempå er ikke desperate, mens damer som er frempå er desperate. Det gir så mye mening… Anonymkode: 05389...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #65 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så gutter som er frempå er ikke desperate, mens damer som er frempå er desperate. Det gir så mye mening… Anonymkode: 05389...d33 Det stemmer. Menn og kvinner er svært forskjellige. Jeg driter i at du forfekter en fordummende, løgnaktig ideologi som påstår noe annet. Anonymkode: 0dd29...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #66 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det stemmer. Menn og kvinner er svært forskjellige. Jeg driter i at du forfekter en fordummende, løgnaktig ideologi som påstår noe annet. Anonymkode: 0dd29...1c6 Så damer som aldri blir sjekket opp, må bare sitte på rompa og godta å dø som gammel jomfru? Anonymkode: 41f1b...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #67 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så damer som aldri blir sjekket opp, må bare sitte på rompa og godta å dø som gammel jomfru? Anonymkode: 41f1b...ee4 Hvis en dame hypotetisk sett begynner å sjekke opp menn selv, fordi hun aldri blir sjekket opp og er redd for å dø jomfru, så bekrefter du vel bare poenget mitt ang. desperasjon, eller..? Anonymkode: 0dd29...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #68 Del Skrevet 25. november 2024 Nå er dette en lang tråd og jeg har ikke lest alt, men svarer direkte til HI. Du virker så søt ts! Og hvis du virkelig ligner det bildet er du jo en nydelig jente! 😍 Jeg var i lignende situasjon som deg på samme alder. Heller ikke noe glad i fest og tjas og mas. Tinder var absolutt ikke noe for meg, møtte et par stykker men det var 0 kjemi fra første sekund! Men, så inviterte en venninne til vits og jeg tenkte jeg fikk gidde å slenge meg på. Der var han! En kollega av min venninne! Det sa klikk første kvelden. Nå er vi i midten av 30-årene, gift og med en nydelig gutt på 2 år, pluss en liten spire til på vei i magen 🥰 Det kan snu akkurat så fort! EN kveld er det som skal til. Fortsett å leve livet ditt som du gjør, men si ja til ting. Det er bare der ute blant folk du virkelig møter folk! Apper er bare tull, selv i 2024! Masse lykke til, du sitter til oppover ørene i småbarnsliv før du aner ord av det - helt sikkert! Anonymkode: 377b2...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #69 Del Skrevet 25. november 2024 Du fremstår som en veldig fin og snill jente på papiret. Men hvis jeg skulle gitt ett tips, så er det å ikke være kategorisk på at den og den aktiviteten liker jeg ikke. Kanskje heller prøve med at det har jeg ikke gjort noe særlig, men blir gjerne med for å prøve/teste. Sier det bare fordi det å gå på tur, ta med primus etc faktisk er veldig koselig. Mye mer koselig enn jeg trodde før jeg selv begynte med det. Misforstå meg rett, du har selvsagt full anledning til å mene noe annet, men jeg ble i alle fall overrasket over hvor koselig det faktisk er. Alt godt til deg og ønsker deg lykke til! Anonymkode: a0d12...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #70 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvis en dame hypotetisk sett begynner å sjekke opp menn selv, fordi hun aldri blir sjekket opp og er redd for å dø jomfru, så bekrefter du vel bare poenget mitt ang. desperasjon, eller..? Anonymkode: 0dd29...1c6 Så da er det bedre å være alene hele livet, ikke sant? Hvis jeg ikke hadde sjekket opp menn, ville jeg verken ha hatt mann eller barn. Anonymkode: 41f1b...ee4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #71 Del Skrevet 25. november 2024 DelvisPresley skrev (På 24.11.2024 den 12.30): 28 ung, og 38 gammel? 38 år er gammelt når man selv er 28. Jeg vegrer meg for å date 38 år gamle menn. Og jeg er 32 Anonymkode: 054e5...2c9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #72 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 38 år er gammelt når man selv er 28. Jeg vegrer meg for å date 38 år gamle menn. Og jeg er 32 Anonymkode: 054e5...2c9 Og jeg som 38-åring vegrer meg for å date 30+ gamle kvinner, for ikke å si 32+, rart med det. Anonymkode: 0dd29...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #73 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og jeg som 38-åring vegrer meg for å date 30+ gamle kvinner, for ikke å si 32+, rart med det. Anonymkode: 0dd29...1c6 Fordi du har en ungrips-fetisj, og er helt løsrevet fra virkeligheten. Anonymkode: 41f1b...ee4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #74 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og jeg som 38-åring vegrer meg for å date 30+ gamle kvinner, for ikke å si 32+, rart med det. Anonymkode: 0dd29...1c6 Det er virkelig ikke yngre damers problem at du liker dem yngre, de må jo like deg i retur. Er ikke sånn at du får yngre fordi du liker yngre. Jeg er ikke åpen for å date 8 år opp, så for min del er din uinteresse helt ok. Anonymkode: 3f142...9e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 26. november 2024 #75 Del Skrevet 26. november 2024 (endret) Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. Det er også ryddet for kontaktannonse. Matas, mod. Endret 26. november 2024 av Matas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #76 Del Skrevet 26. november 2024 On 11/24/2024 at 4:40 PM, AnonymBruker said: Du høres helt fantastisk ut, det er nok bare snakk om tall, som andre sier må du gå på flere dates. Som mann kan jeg også støtte det de over sier om at du absolutt ikke burde ligge rundt, absolutt alle seriøse menn jeg kjenner uten unntak har ingen sans for kvinner som ligger rundt. KG sier noe helt annet, men tilfeldig sex totalt ødelegger verdien din som kvinne i seriøse menns øyne uansett hvor politisk ukorrekt det er å si høyt. Anonymkode: 8510c...adc Vet du hva? Det står faktisk ikke i panna til folk hvor mange eller når de har ligget med noen. Teeenk om du hadde gifta deg med drømmedama for så å finne ut at hun hadde pult flere enn ditt akseptable tall? Skilsmisse? Vet om ei som gifta seg i sommer faktisk, hun var åpen om at hun hadde vert bortpå rundt 70. Blei godt gift likevel gitt. Og det å snakke for alle menn, eller kalle alle som ikke er enige med deg for useriøse, er ganske patetisk. Men satser på at du er åpen om at du forhelliger purity culture, slik at oppegående mennesker kan unngå deg Anonymkode: b21b1...021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nopeee Skrevet 26. november 2024 #77 Del Skrevet 26. november 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er helt enig med deg. Folk som ligger rundt er uattraktive. Og det gjelder både kvinner og menn. En mann som har hatt mye tilfeldig sex 🤮 Anonymkode: 93520...cbc Du ser det på dem liksom? xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nopeee Skrevet 26. november 2024 #78 Del Skrevet 26. november 2024 On 11/24/2024 at 1:40 PM, AnonymBruker said: Ikke "ligg rundt".. Det vil bare føkke opp hodet ditt og på sikt gjøre deg mindre attraktivt for noe annet enn ONS. Selvfølgelig, våge å satse dersom du treffer en du har trua på. Men å ligge på første date er bare selvskading. Selvfølgelig er alle de bitre, sex-avhengige og evig single damene her på forumet her uenig med meg. Men mitt råd er å tviholde på dine verdier, integritet og lete etter en som passer for akkurat den du er. Men du må selvfølgelig ut av døra og være sosial. Drømmeprinsen kommer ikke ramlende ned på dørterskelen din. M49 Anonymkode: c059f...070 Jeg ser ikke så mye til disse "bitre sexavhengige", men det er fryktelig mange (eller bare noen få høyrøstede) som virkelig HATER mennesker som liker sex, og har over et abstrakt antall sexpartnere. Å kalle frivillig sex "selvskading" er intet mindre enn tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #79 Del Skrevet 26. november 2024 4 hours ago, hocane said: Realiteten er at det er mange menn som ikke er på utkikk etter en partner. Mannen fra naturens side er ment til å forsørge familien sin. Nå som kvinner i mange tilfeller er brødvinneren vil det da føre til at mange menn vil velge å ikke oppsøke kontakt, fordi de ikke får gjort det de naturlig i tusenvis av år har eksistert for og vil ikke finne sin plass i et forhold. Du kan ikke bare fjerne tusenvis av år med evolusjon og kaste det ut vinduet. Det koblet sammen med at kvinner ofte vil date oppover, som gir dem tilgang på et meget begrenset vindu av ettertraktede, suksessfulle menn gjør datingmarkedet fullt med ufrivillig barnløse fra begge kjønn. 🤣🤣🤣🤣 Det her er kødd sant? Du sitter ikke i 2024 og faktisk tror på det oppkoket her? Anonymkode: b21b1...021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #80 Del Skrevet 26. november 2024 hocane skrev (6 timer siden): Mannen fra naturens side er ment til å forsørge familien sin. Nå som kvinner i mange tilfeller er brødvinneren vil det da føre til at mange menn vil velge å ikke oppsøke kontakt, fordi de ikke får gjort det de naturlig i tusenvis av år har eksistert for og vil ikke finne sin plass i et forhold. Du kan ikke bare fjerne tusenvis av år med evolusjon og kaste det ut vinduet. Det koblet sammen med at kvinner ofte vil date oppover, som gir dem tilgang på et meget begrenset vindu av ettertraktede, suksessfulle menn gjør datingmarkedet fullt med ufrivillig barnløse fra begge kjønn. Ja, unnskyld at vi har tatt fagbrev/utdanning og kan forsørge oss selv, få boliglån og fylle viktige roller i samfunnet da. Skikkelige turn off ja. Anonymkode: 0368d...1cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå