Gå til innhold

Kvinne, 28 år. Begynner å miste håpet. Kommer jeg til å bli evig singel og barnløs?🥲 Hva gjør jeg galt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

PS, ikke lytt til råd om at DU skal sjekke opp menn. Det blir fort veldig turn-off, er mannen interessert nok tar han kontakt

Anonymkode: 0dd29...1c6

Dummeste jeg har hørt. Det er jo skikkelig turn-on om damene tør å sjekke opp. Og det er mange sjenerte og/eller introverte menn som ikke tar kontakt selv om de er veldig interessert. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet ditt er at du er altfor desperat etter å finne noen. I tillegg er du jo ikke sosial eller befinner deg der andre single befinner seg. Antageligvis sikter du også noe for høyt når det gjelder menn, og det er nok menn der som du avviser men som er helt på høyde med deg selv. 

Tipper også du overvurderer eget utseende litt og at vedkommende på bildet er et par hakk mer attraktiv enn deg.

Anonymkode: 02d7e...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Problemet ditt er at du er altfor desperat etter å finne noen. I tillegg er du jo ikke sosial eller befinner deg der andre single befinner seg. Antageligvis sikter du også noe for høyt når det gjelder menn, og det er nok menn der som du avviser men som er helt på høyde med deg selv. 

Tipper også du overvurderer eget utseende litt og at vedkommende på bildet er et par hakk mer attraktiv enn deg.

Anonymkode: 02d7e...da4

Så mye negativt spy i ett innlegg, gitt. I smell incel. 

Anonymkode: 41f1b...ee4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner utdanningen din. For de fleste menn er dette uinteressant, og for mange er det faktisk negativt om du har for høy utdanning. At du nevner utdanning sier meg at du egentlig ser etter en mann med lik eller høyere utdanning enn deg selv. Det er ok, men vær da klar over at menn generelt blir presset ut av skolen fra de er veldig unge, i en ekstremt venstrevridd og feminisert norsk skole. De få guttene/mennene som ikke gir opp på veien, som kommer seg gjennom det absurd lange utdanningsløpet mot høyere utdanning, og som fortsatt har noe maskulinitet intakt, de er svært ettertraktet på datingmarkedet, og de færreste av de ser etter mer enn én dame å slå seg ned med. Dette er kanskje et krav du må fire på for å finne den du leter etter.

Anonymkode: 9ffd0...015

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du nevner utdanningen din. For de fleste menn er dette uinteressant, og for mange er det faktisk negativt om du har for høy utdanning. At du nevner utdanning sier meg at du egentlig ser etter en mann med lik eller høyere utdanning enn deg selv. Det er ok, men vær da klar over at menn generelt blir presset ut av skolen fra de er veldig unge, i en ekstremt venstrevridd og feminisert norsk skole. De få guttene/mennene som ikke gir opp på veien, som kommer seg gjennom det absurd lange utdanningsløpet mot høyere utdanning, og som fortsatt har noe maskulinitet intakt, de er svært ettertraktet på datingmarkedet, og de færreste av de ser etter mer enn én dame å slå seg ned med. Dette er kanskje et krav du må fire på for å finne den du leter etter.

De FÅ? Min søster jobber i kommunen. Bare i hennes lille avdeling på 23 stykker er det 5 menn med høyere utdanning, 3 av dem er single. Går du til det private næringslivet, så er det flust med mannlige advokater, leger, økonomer, ingeniører og så videre. Dette er altså ikke få.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De FÅ? Min søster jobber i kommunen. Bare i hennes lille avdeling på 23 stykker er det 5 menn med høyere utdanning, 3 av dem er single. Går du til det private næringslivet, så er det flust med mannlige advokater, leger, økonomer, ingeniører og så videre. Dette er altså ikke få.

"og som fortsatt har noe maskulinitet intakt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"og som fortsatt har noe maskulinitet intakt"

Ja? Mannlige leger, ingeniører, advokater, lærere, dyrleger osv har alt det maskuline inntakt. Maskulin betyr ikke bavian.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ut og møte nye personer. Hadde ikke anbefalt å feste og ligge rundt om kjæreste er målet ditt, men fester generelt er  en fin måte å møte nye folk og nye kretser.

Anonymkode: 43313...d78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja? Mannlige leger, ingeniører, advokater, lærere, dyrleger osv har alt det maskuline inntakt. Maskulin betyr ikke bavian.

Når jeg tenker på de jeg kjenner, sammenlignet med andre jeg kjenner i andre jobber er jeg uenig.

Ingen jobb garanterer noe som helst på noen som helst måte.

Anonymkode: 3f142...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du høres helt fantastisk ut, det er nok bare snakk om tall, som andre sier må du gå på flere dates.

Som mann kan jeg også støtte det de over sier om at du absolutt ikke burde ligge rundt, absolutt alle seriøse menn jeg kjenner uten unntak har ingen sans for kvinner som ligger rundt. KG sier noe helt annet, men tilfeldig sex totalt ødelegger verdien din som kvinne i seriøse menns øyne uansett hvor politisk ukorrekt det er å si høyt.

Anonymkode: 8510c...adc

Jeg er helt enig med deg. Folk som ligger rundt er uattraktive. Og det gjelder både kvinner og menn. En mann som har hatt mye tilfeldig sex 🤮

Anonymkode: 93520...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er ikke lett å møte noen som alt klaffer bra med, men du har gode forutsetninger, for du virker hyggelig og intelligent. Sett deg noen mål om å være i situasjoner der det er menn, rett og slett. Da øker sannsynligheten. Begynne med en ny aktivitet? Er det noe kor eller løpegruppe eller liknende ved sykehuset du jobber? Er det noe sosialt som skjer i forbindelse med studiet? For å møte noen må du nok øke komfortsonen litt, gjøre litt uvante ting, oppsøke steder det kan være gutter og menn, og så tøre å se deg litt rundt, se litt ekstra på noen du liker godt. 

Anonymkode: 80094...379

Kor? Hun treffer ikke menn i kor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god del venninner som er evig single og eldre enn deg. De ønsker også å finne noen. Felles for dem alle er vel at de har få arenaer å treffe en potensiell partner. De har ingen hobbyer hvor de kan naturlig treffe noen. Så er det ikke gitt at hobby er løsningen på alt, men man må skape muligheter altså. Frivillighet er et godt tips. Her har jeg sett andre venner finne hverandre. 

Anonymkode: d948a...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realiteten er at det er mange menn som ikke er på utkikk etter en partner.

Mannen fra naturens side er ment til å forsørge familien sin. Nå som kvinner i mange tilfeller er brødvinneren vil det da føre til at mange menn vil velge å ikke oppsøke kontakt, fordi de ikke får gjort det de naturlig i tusenvis av år har eksistert for og vil ikke finne sin plass i et forhold.

Du kan ikke bare fjerne tusenvis av år med evolusjon og kaste det ut vinduet.

Det koblet sammen med at kvinner ofte vil date oppover, som gir dem tilgang på et meget begrenset vindu av ettertraktede, suksessfulle menn gjør datingmarkedet fullt med ufrivillig barnløse fra begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 9.09):

Dere som har barn, mann og greier er bare så heldige!🥹

Jeg er en kvinne på 28 år og begynner å miste håpet på å stifte egen familie og få barn. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, annet enn at jeg er veldig sjenert og introvert, helt ufrivillig (prøver å ikke være det).  Jeg fester ikke, drikker ikke, røyker ikke. Jeg er sjelden ute på byen, kanskje noen få ganger i året. Jeg er sykepleier og tar nå en master i digitalisering og innovasjon. Jeg tar vare på meg selv, trener, spiser sunt, og har få, men veldig gode venner, som også er ganske introverte. Jeg har såååå innmari lyst til å møte noen «normale» og stifte egen familie. Jeg har møtt et par, men det har ikke fungert. Jeg har IKKE en lang liste med kriterier, hvis noen lurte. Utseendemessig ser jeg ok ut, tror jeg…? Legger ved bilde av en dame som ligner mye på meg😅. Jeg er halvt norsk og halvt noe annet. 165 cm høy, 65 kg. Blir beskrevet om snill, veldig lojal, rolig, med en del humor. Litt barnslig og «enkel». Ikke enkel i hodet, men enkel personlighet. Jeg liker ikke fjellturer og slikt, men er på med å prøve noe nytt hvis det gjør ferden enklere for meg. Hater psykologisk spill og sånt tull. Har prøvd datingapper, men lykkes ikke med det.

Hva gjør jeg galt? Må jeg feste og ligge rundt for å møte noen? Dagens dummeste spørsmål, men dere vet🥹. Jeg vil ha mann og barn🥹 

IMG_3426.jpeg

Anonymkode: 99e5f...bd5

Smil + si hei til folk på treningssenteret. Spør om å ta over apparater, rack osv etter en liten gruppe karer o.l som bruker den. Dropp bruk av ørepropper med musikk, dropp å ta med mobilen din inn der du trener.

Du må nesten gå litt ut av comfortsona di og være litt mer tilgjengelig for at andre får kontakt med deg. Ikke gjør deg utilgjengelig! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hocane skrev (17 minutter siden):

Realiteten er at det er mange menn som ikke er på utkikk etter en partner.

Mannen fra naturens side er ment til å forsørge familien sin. Nå som kvinner i mange tilfeller er brødvinneren vil det da føre til at mange menn vil velge å ikke oppsøke kontakt, fordi de ikke får gjort det de naturlig i tusenvis av år har eksistert for og vil ikke finne sin plass i et forhold.

Du kan ikke bare fjerne tusenvis av år med evolusjon og kaste det ut vinduet.

Det koblet sammen med at kvinner ofte vil date oppover, som gir dem tilgang på et meget begrenset vindu av ettertraktede, suksessfulle menn gjør datingmarkedet fullt med ufrivillig barnløse fra begge kjønn.

De er ikke ment til det, det ble bare funnet på av menn som ønsket å kontrollere kvinner. Vi er glad i å ha egne liv mange av oss, det føles veldig naturlig. 

Evolusjon ️ Sosial kontroll og tradisjon

Evolusjon er når vi ble lysere i huden i Norge for å ta til oss d- vitamin i dette mørke landet.

Hjernen lærer, den er en svamp for info og vi er sosiale dyr, dermed har vi igså hjernevasking. Hva som er skikken blandt oss avgjør hva vi forholder oss til, men folket trenger ikke være glade selv om de forholder seg til ulike sosiale regler, eller holde dem i sine private hjem. Om kvinner var ment til å kurs, har vi sikkert ikke kjempet. Jeg føler ikke vi er ment til å holdes hjemme og mange nok menn er komplett normale til at vi kvinner har et lov, til at det gir mening med noe annet.

Vi har sosiale regler idag også, men jeg føler vi prøver å åpne det opp mer, så folk får mer individbasert rettigheter og kan være segselv så fremt det ikke er en fysisk og psykisk trussel for noens liv, som fysisk og psykisk vold.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De er ikke ment til det, det ble bare funnet på av menn som ønsket å kontrollere kvinner. Vi er glad i å ha egne liv mange av oss, det føles veldig naturlig. 

Evolusjon ️ Sosial kontroll og tradisjon

Evolusjon er når vi ble lysere i huden i Norge for å ta til oss d- vitamin i dette mørke landet.

Hjernen lærer, den er en svamp for info og vi er sosiale dyr, dermed har vi igså hjernevasking. Hva som er skikken blandt oss avgjør hva vi forholder oss til, men folket trenger ikke være glade selv om de forholder seg til ulike sosiale regler, eller holde dem i sine private hjem. Om kvinner var ment til å kurs, har vi sikkert ikke kjempet. Jeg føler ikke vi er ment til å holdes hjemme og mange nok menn er komplett normale til at vi kvinner har et lov, til at det gir mening med noe annet.

Vi har sosiale regler idag også, men jeg føler vi prøver å åpne det opp mer, så folk får mer individbasert rettigheter og kan være segselv så fremt det ikke er en fysisk og psykisk trussel for noens liv, som fysisk og psykisk vold.

Kuet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
-jk- skrev (På 24.11.2024 den 17.21):

Dummeste jeg har hørt. Det er jo skikkelig turn-on om damene tør å sjekke opp. Og det er mange sjenerte og/eller introverte menn som ikke tar kontakt selv om de er veldig interessert. 

Hvis du ikke engang evner å ta kontakt så er du ikke noe å samle på uansett. Nei, det er turn off med damer som er frempå. At du er så desperat at du likers likt sier mer om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du ikke engang evner å ta kontakt så er du ikke noe å samle på uansett. Nei, det er turn off med damer som er frempå. At du er så desperat at du likers likt sier mer om deg.

Kvinner som tørr å sjekke er utrolig sjarmerende og kule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinner som tørr å sjekke er utrolig sjarmerende og kule.

Nei, de virker desperate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, de virker desperate.

Føler du deg truet av damer med selvtillit? 

Anonymkode: 75cc3...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...