Gå til innhold

Uføretrygdet og dømming fra andre. Drittlei

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 18.26):

Fritt fram, altså.

Anonymkode: dd61a...34c

🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 10841...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 20.27):

Nei, det er sikkert 10000 årsaker til at noen er uføretrygdet. Det er åpenbart hemmelig hvorfor de er det, fordi etter sigende lyver alle uføre om dette. Jeg vet ikke hvorfor de gjør det. Det eneste jeg definitivt ville lyvd om, er om jeg hadde svindlet til meg trygden.

Jeg vet ikke hvor du har dette fra. Men jeg vil påstå at mange av de som er uføre er like forskjellige som de som er i full jobb. 

Jeg er ufør og har ingen problemer med å si det om folk spør. Jeg er også åpen om hva som er grunnen til at jeg er ufør. Jeg synes det er bedre å være åpen og ærlig, enn å gå rundt grøten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 10.57):

Det beste uføre kunne gjort er å slutte å late som at det ikke finnes snyltere. Hadde man gått bort fra mantraet "du kan ikke velge å få uføretrygd" og insett at et antall gjør faktisk dette, ville diskusjonen vært mye mer korrekt delt mellom reelle uføre og dem som snylter.

Men slik blir det neppe, og da fortsetter karusellen.

Nettopp! Siden de fleste kjenner noen så slår dette tilbake.

Anonymkode: 87bc1...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 10.57):

Det beste uføre kunne gjort er å slutte å late som at det ikke finnes snyltere. Hadde man gått bort fra mantraet "du kan ikke velge å få uføretrygd" og insett at et antall gjør faktisk dette, ville diskusjonen vært mye mer korrekt delt mellom reelle uføre og dem som snylter.

Men slik blir det neppe, og da fortsetter karusellen.

Bullshit! Det er ikke der problemet ligger. Problemet er at en god del av de som ikke er uføretrygdet har en formening om hvordan alle som er uføretrygdet skal oppføre seg og har også en liste over hva de som er uføretrygdet skal få lov til å gjøre og ikke få lov til å gjøre og passer vi ikke inn i den malen da er vi automatisk svindlere.

Anonymkode: 10841...fec

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...