AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #41 Del Skrevet 25. november 2024 For øvrig interessant å vite at man er skrytete for å klare å gjøre sånt med lange negler. Tenk det. Anonymkode: d2925...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermosa Skrevet 25. november 2024 #42 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Forrige eier som la det. Poenget er at jeg klarer å gjøre ting selv om jeg har lange negler. Jeg er ikke hjelpesløs. Dessuten har jeg et ekstra åpen om en voldtektsdust skulle prøve seg. Anonymkode: d2925...26b Nå må jeg be om unnskyldning. Jeg har misforstått fullstendig. Jeg synes denne nedrakkingen av damer med lange negler, er nærmest ondskapsfull. De blir tillagt mange negative egenskaper. Jeg er blitt spurt om jeg har kunstige negler, fordi de visstnok er så lange. Jeg har såkalt mandelformede, smale, halvlange negler. De virker sikkert lengre enn de er, når jeg bruker neglelakk. Ellers får jeg komplimenter, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 25. november 2024 #43 Del Skrevet 25. november 2024 Det er noen som ikke kan styre seg og har lange klør. Det ser helt jævlig ut. Har man halvlange negler, velstelte så ser det så mye penere ut. Selv har jeg forholdsvis lange, naturlige og bruker gjerne turkis neglelakk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #44 Del Skrevet 25. november 2024 Får brekninger av lange negler, det er bare noe nasty med det. Anonymkode: 858df...851 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #45 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg reagerer fordi alle jeg kjenner med lange negler «trommer» med neglene på bordplater, stoler osv. Lyden skjærer gjennom marg og bein hos meg, jeg får vondt i hele kroppen. Anonymkode: 33d89...b18 Fy, bare skyt med en gang 🙈 Blir irritert bare av tanken. Anonymkode: 8efde...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 25. november 2024 #46 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg synes ikke det er pent når de blir for lange. Det blir for kunstig og litt for mye fokus på utseende for min del. Ikke forstår jeg at det kan være praktisk heller. Hvordan klarer man gjøre ting som å skrive på tastatur, husarbeid, osv med så lange negler? De gangene mine naturlige negler har blitt bittelitt lange (mye kortere en falske negler) så klikker det ubehagelig på tastaturet med en gang. Anonymkode: 1e2aa...18c Det er en vanesak. Jeg skriver faktisk best på tastatur med mine lange negler. Om jeg har har helt korte negler, så treffer jeg ikke bokstavene og skriver feil hele tiden. Klikkelyden du snakker om plager ikke meg i hvert fall. Jeg har lange negler fordi jeg da føler meg litt mer kvinnelig og feminin. Jeg er ganske "grov" ellers, så neglene gjør at jeg føler meg mer vel 😊 At andre ikke liker negler bryr jeg meg lite om. Eneste jeg synes er dumt med å ha lange negler, er at det koster en del. For meg er det en utgift jeg velger å ta meg råd til inntil videre. Men jeg må nok etterhvert vurdere å lage neglene mine selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #47 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Skal man gjøre et ærlig stykke arbeid med hendene, er lange negler veldig upraktisk uansett for og farge, derfor tenker jeg at damer med lange negler gjør veldig lite annet enn å være opptatt av seg selv og bare gå rundt og være til pynt. Slike pyntedamer, det har jeg ikke bruk for. Jeg liker damer som kan bruke hendene til noe nyttig, som å grave litt i jorda, svinge malerpenselen, kna en brøddeig og annet praktisk arbeid. Om dama har litt skitt under neglene gjør meg ingenting. Det er snarere et positivt tegn på et dugandes kvinnfolk. Anonymkode: 36eda...d04 Jeg har lange negler, og tilbringer mesteparten av dagen klatrende på anleggsmaskiner med en drivstoffslange på slep. Hender vel at kundene får sjokk om jeg tar av kjemikaliehanskene og blir imponert over at jeg faktisk jobber like godt som en mann med korte negler. Anonymkode: 57188...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #48 Del Skrevet 26. november 2024 Det er ekstremt stygt. Anonymkode: d60d1...ca7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #49 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Noen av dem er nok pyntedamer. Jeg har ikke tid til det, så her er det husarbeid, fikse bilen om det trengs og hagearbeid med mer. Vet du hvor kjedelig det er å fjerne mose blant heller med sånt stålredskap for eksempel? Det tar opptil 5 timer å gjøre det for hånd hos meg. Har ca 500kvm med heller. Jeg får vekk ALL mose da for selvfølgelig må det jo bli ordentlig. Mon tro om de andre med kortere negler her hadde sittet på huk i 5 timer i strekk og gjort det. Neppe Anonymkode: d2925...26b Selvfølgelig gjør jeg ikke det. Jeg har høytrykksspyler. Anonymkode: d60d1...ca7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #50 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Forrige eier som la det. Poenget er at jeg klarer å gjøre ting selv om jeg har lange negler. Jeg er ikke hjelpesløs. Dessuten har jeg et ekstra åpen om en voldtektsdust skulle prøve seg. Anonymkode: d2925...26b Har blitt voldtatt. Hadde ikke hjulpet en dritt om jeg hadde kjempelange negler. Så nei. Du er ikke beskyttet. Finn et bedre argument. Jeg synes for øvrig kjempelange negler er utrolig stygt. Anonymkode: 09f48...c8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #51 Del Skrevet 26. november 2024 ✨Kvinnehat✨ Anonymkode: ece5f...74a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #52 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): ✨Kvinnehat✨ Anonymkode: ece5f...74a Nei. Anonymkode: 09f48...c8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 26. november 2024 #53 Del Skrevet 26. november 2024 Jeg vil ikke fornærme noen, og har selvfølgelig ikke noe med andres negler. Men jeg liker det altså ikke, og tenker litt at personen med lange negler ikke er særlig praktisk anlagt. Det skal ikke mye til før mine kommer i veien for både tastatur, matlaging, håndarbeid og hagestell. I dusjen kan man klore seg selv, og neglene kan fort brekke når man kler seg. Ja, og det med hygienen i tillegg.. man er på toalettet og det går jo fint i 99% av gangene, men.. Det er vel bare meg som er ei kløne med lange negler,men det er sånn jeg ser på det. Du har sikkert bedre styring på dine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. november 2024 #54 Del Skrevet 26. november 2024 Perine skrev (9 minutter siden): Jeg vil ikke fornærme noen, og har selvfølgelig ikke noe med andres negler. Men jeg liker det altså ikke, og tenker litt at personen med lange negler ikke er særlig praktisk anlagt. Det skal ikke mye til før mine kommer i veien for både tastatur, matlaging, håndarbeid og hagestell. I dusjen kan man klore seg selv, og neglene kan fort brekke når man kler seg. Ja, og det med hygienen i tillegg.. man er på toalettet og det går jo fint i 99% av gangene, men.. Det er vel bare meg som er ei kløne med lange negler,men det er sånn jeg ser på det. Du har sikkert bedre styring på dine. Jeg har lange negler og har ikke problemer med å gjøre dagligdagse ting. Dusjing er ikke noe problem, matlaging er ikke noe problem, skrive på tastatur går som en lek. Ingen problemer med å tørke meg bak, som det ser ut som mange har problemer med å skjønne. Kler på meg uten problemer. Gjør husarbeid og arbeider ute uten problemer. Det virker som mange tror man blir fullstendig handikappet av å ha lange negler..... Det er ikke tilfelle, i hvert fall ikke for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 26. november 2024 #55 Del Skrevet 26. november 2024 Mardina skrev (2 minutter siden): Jeg har lange negler og har ikke problemer med å gjøre dagligdagse ting. Dusjing er ikke noe problem, matlaging er ikke noe problem, skrive på tastatur går som en lek. Ingen problemer med å tørke meg bak, som det ser ut som mange har problemer med å skjønne. Kler på meg uten problemer. Gjør husarbeid og arbeider ute uten problemer. Det virker som mange tror man blir fullstendig handikappet av å ha lange negler..... Det er ikke tilfelle, i hvert fall ikke for min del. Godt å høre at andre ikke er like klønete som meg (men det visste jeg jo) 🤣😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. november 2024 #56 Del Skrevet 26. november 2024 Perine skrev (1 minutt siden): Godt å høre at andre ikke er like klønete som meg (men det visste jeg jo) 🤣😂 Det blir en vanesak etter hvert, i hvert fall for min del. Jeg er faktisk mye mer klønete når jeg har kort-korte negler. Da blir alt mye verre 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 26. november 2024 #57 Del Skrevet 26. november 2024 Jeg syns det er utrolig ekkelt med ekstremt lange negler men vet ikke hvorfor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå