Gå til innhold

Føler jeg bor med en tenåring

Kattli
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Kattli skrev (På 24.11.2024 den 4.12):

Har bestemt meg for å flytte ut. Takk for erfaringer og tips fra dere som tok dere tid til å svare. :)

Takk gud. 

Har noen tips til deg du bør være obs på, et forhold og samboerskap som dette tar 150% av kapasiteten og din hjernefunksjon, dvs at alle de årene du har bodd med dette bleietrollet her, så har du egentlig ikke hatt tid eller mulighet til å tenke på din utvikling, dine følelser og behov. Fordi alt handler om den fyren der og få det til å gå rundt! 

Jeg var i et sånt forhold i mange år, og når det tok slutt så hadde jeg all denne åpne "plassen" i livet mitt, mer tid, mer penger, mer pusterom. Jeg fikk litt panikk, det gikk fra å prøve å løpe med en 100kg sekk, til å ta den av.

Bruk all denne nye ledige tiden og mulighetene på deg selv, det har ikke handlet om deg på 10 år minst, sett fokus og skjem bort deg selv! 

Lykke til, du har tatt rett valg. 

Anonymkode: cf0e6...b6f

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for all støtte. Det betyr veldig mye for meg. Jeg ser frem til å bo alene og puste ut. Det merkes på kroppen at jeg har gått på høygir lenge nå. Jeg velger helsen min fremfor samboeren nå ♥️

• Liker 3
  • Hjerte 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å flytte ut. Takk for erfaringer og tips fra dere som tok dere tid til å svare. :)

Lykke til med nytt kapittel uten man-babyen . Mitt liv tok en helt ny ( og lykkelig ) vending når jeg gikk fra en «sånn» 😂😘

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattli skrev (5 minutter siden):

Tusen takk for all støtte. Det betyr veldig mye for meg. Jeg ser frem til å bo alene og puste ut. Det merkes på kroppen at jeg har gått på høygir lenge nå. Jeg velger helsen min fremfor samboeren nå ♥️

Du kommer til å få det så mye bedre uten dette barnet du må vaske etter, følge opp og kjøre rundt. Kos deg så mye

Anonymkode: 1f82c...0fe

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattli skrev (4 timer siden):

Lykke til! Du har så mye å se frem til og glede deg til 🤩

Anonymkode: d6e24...4d8

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattli skrev (5 timer siden):

Gratulerer! Du er tøff! 

Har du tatt noen aktive steg som å si til han at det er slutt, eller faktisk flytte ut? 

Jeg mistenker sterkt at han kommer til å kjøre på med noen vanvittig manipulerende lekser overfor deg, og det vil kreve mye av deg å stå i mot. Du klarer det, men du må være bevisst. 

Anonymkode: 80287...85a

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornuftig valg. Du kommer til å føle på en enorm lettelse og frihet, og være så takknemlig for den ryddigheten du har rundt deg når du er alene (evt med ny oppegående kjæreste etterhvert). Nå vet du hva du ikke vil ha i en mann.

Anonymkode: a50d7...876

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattli skrev (På 27.11.2024 den 12.11):

Jeg vil si gratulerer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...