89er Skrevet søndag kl 00:53 #1 Del Skrevet søndag kl 00:53 Katten min måtte trekke tre tenner for vel tre uker siden... Hvor lenge vil dem kjenne ubehag etterpå? Pus spiser lite... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet søndag kl 01:01 #2 Del Skrevet søndag kl 01:01 89er skrev (8 minutter siden): Katten min måtte trekke tre tenner for vel tre uker siden... Hvor lenge vil dem kjenne ubehag etterpå? Pus spiser lite... Usj da vil nok ta litt tid ❤️😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:03 #3 Del Skrevet søndag kl 01:03 Dette skulle dyrlegen ha gitt deg informasjon om, samt hvordan ivareta katten i de kommende ukene. Hvilken informasjon fikk du? Anonymkode: 343ab...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet søndag kl 07:19 #4 Del Skrevet søndag kl 07:19 Vår katt fikk smertestillende tabletter for ca en uke etter tanntrekk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89er Skrevet søndag kl 12:51 Forfatter #5 Del Skrevet søndag kl 12:51 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette skulle dyrlegen ha gitt deg informasjon om, samt hvordan ivareta katten i de kommende ukene. Hvilken informasjon fikk du? Anonymkode: 343ab...a1b Jeg fikk bettenelsesdempende/smertestillende for fem dager, skulle egentlig til kjekk to uker etterpå, men ville spare pus for stresset det medførte, så fikk beskjed om å passe på at han ikke fikk betennelse. Det virker det som han ikke har, han verken, slever, blør fra tannkjøttet eller lukter fra munnen.. Men har lest at det kan ta to måneder til det hele er helbredet, tenkte bare ikke pus ville spise så lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89er Skrevet søndag kl 12:52 Forfatter #6 Del Skrevet søndag kl 12:52 Maskinfører skrev (11 timer siden): Usj da vil nok ta litt tid ❤️😻 Det var det jeg mente, far bare være tolmodig med pus jeg da, takk for svar 🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå